Er is inderdaad een onderzoekscentrum voor leukemie gebombardeerd, maar dat was niet in Iran.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:46 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Toevallig heeft Israël het enige leukemie onderzoekscentrum in Iran gebombardeerd.
quote:Their labs destroyed by a missile, Weizmann scientists publish innovative blood cancer study
Researchers say they won’t be able to return to facilities for years; findings can potentially lead to blood test that could replace invasive diagnostic bone marrow sampling
Days after their labs were severely damaged in an Iranian ballistic missile attack on June 15, Weizmann Institute of Science researchers published new findings in Nature Medicine that could lead to an innovative blood test for detecting a person’s risk of developing leukemia.
....
Ik heb nog wel een moslimfundamentalistvrijheidstrijder in de familie waar je het waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat VS en Israël een Westerse democratieen zijn boeit geen fuck als het op burgerslachtoffers aankomt overigens.
Daarom hebben we na de 2e Wereldoorlog dan ook het internationale oorlogsrecht aangepast met in 1949 het ingaan van de geneefse conventies waar er 1 van is dat burgers beter beschermd dienen te worden..quote:Op donderdag 16 april 2026 17:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Elke oorlog vallen er burgerslachtoffers. Als dat een criterium is dan waren de geallieerden niet veel beter dan de nazis, wat natuurlijk een bizarre claim zou zijn. .
Stupid.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een moslimfundamentalistvrijheidstrijder in de familie waar je het waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden.
Al moet ik wel opletten dat @:AIVD niet meekijkt anders heb ik een probleem.
Wat we met name zien is dat veel niet-Westerse landen bewust burgerslachtoffers maken of hun eigen burgers gebruiken als menselijke schilden en Westerse landen vooral burgerslachtoffers maken als neveneffect of omdat men in een oorlog wordt geconfronteerd met een partij die burgers als menselijk schild gebruikt. Dat is een essentieel verschil.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom hebben we na de 2e Wereldoorlog dan ook het internationale oorlogsrecht aangepast met in 1949 het ingaan van de geneefse conventies waar er 1 van is dat burgers beter beschermd dienen te worden..
Verdrag (IV) van Genève gaat over de bescherming van burgers in oorlogstijd.
Dat er nu westerse landen zich opeens niet aan die conventie houden maar wel van andere meer barbaarse landen verwachten dat ze dat wel doen dat is inderdaad wel het meest bizarre eraan..
Ja daar had men wat aan in Al-Fasherquote:Op donderdag 16 april 2026 18:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom hebben we na de 2e Wereldoorlog dan ook het internationale oorlogsrecht aangepast met in 1949 het ingaan van de geneefse conventies waar er 1 van is dat burgers beter beschermd dienen te worden..
Verdrag (IV) van Genève gaat over de bescherming van burgers in oorlogstijd.
Dat er nu westerse landen zich opeens niet aan die conventie houden maar wel van andere meer barbaarse landen verwachten dat ze dat wel doen dat is inderdaad wel het meest bizarre eraan..
Nog een oorlog die Trump heeft beeindigd, respect!quote:
Met als sleutelzin natuurlijk:quote:
Huh dit is de 10e. Hij telt Iran al mee? Ja lekker makkelijk, ik heb een oorlog die ik zelf gestart heb gestopt.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 18:53 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Huh dit is de 10e. Hij telt Iran al mee? Ja lekker makkelijk, ik heb een oorlog die ik zelf gestart heb gestopt.
Is dat nou een ja of een nee?quote:
Oftewel, die bombardementen gaan straks gewoon doorquote:Op donderdag 16 april 2026 19:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
There is anger in Israel, according to Channel 12, as Trump announced a ceasefire in Lebanon before the cabinet got to vote.
Lol.
Geeft toch hoop dat de VS niet helemaal het schoothondje van Israel is.
Wacht even de webcare af.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat demente Donnie en pistolen Pietje de komende decennia wel hoog zullen scoren op de lijstjes van meest beroerde president / mindef aller tijden.
hahajajahahaaaatjesquote:
Het is een hele exclusieve grapquote:
als iedereen hem al gemaakt heeft is het een hele matige grapquote:Op donderdag 16 april 2026 21:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is een hele exclusieve grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |