Daarover verbaas ik me minder dan over de volksstammen die de man geloofden die alleen maar leugens vertelt.quote:Op maandag 13 april 2026 16:51 schreef Eightyone het volgende:
Aldus de man die nooit een oorlog zou starten.
Zei hij ooit.
Dan zeg je zelf eens wat boeiends?quote:Op maandag 13 april 2026 14:27 schreef LethalNinja het volgende:
Jezus, in t vorige topic kwamen nog updates maar hier zie ik zelfs een mod op blz 2 & 3 reacties posten van 1 of 2 woordjes, zo voegt dit topic weinig toe natuurlijk. Lijkt hier nu wel ONZ..
Straks eens kijken of hier al inhoudelijk nieuwe informatie wordt gedeeld.
Ik ben ook geen fan van religie. Maar zo over de paus praten vind ik dan net even te ver gaan.quote:Op maandag 13 april 2026 12:00 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een gruwelijke psychopaat is het ook.
Zoiets? Trump verwijdert AI-beeld van zichzelf als Jezus na kritiek van christelijke achterban.quote:Op maandag 13 april 2026 14:27 schreef LethalNinja het volgende:
Straks eens kijken of hier al inhoudelijk nieuwe informatie wordt gedeeld.
quote:De afgelopen uren heeft Trump kwaad bloed gezet bij heel wat gelovigen. Niet zozeer zijn tirade tegen paus Leo XIV, dan wel een AI-gegenereerde foto die hij plaatste op zijn socialemediaplatform Truth Social, zorgde voor verontwaardiging.
Geloofwaardige uitleg wel, want dokters dragen ook gewaden en worden omringd door engelen terwijl ze mensen middels handoplegging genezen.quote:Trump claims the Jesus-like image he posted was meant to depict him as a doctor
"bEwAiZ mAaR eEnS dAt HeT niEt zO iS!!"quote:Op maandag 13 april 2026 19:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)e-post-doctor-digvid
[..]
Geloofwaardige uitleg wel, want dokters dragen ook gewaden en worden omringd door engelen terwijl ze mensen middels handoplegging genezen.
Operatie geslaagd, patiënt overleden? Wel een goede samenvatting van zijn acties in de straat van Hormuz.quote:Op maandag 13 april 2026 19:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Geloofwaardige uitleg wel, want dokters dragen ook gewaden en worden omringd door engelen terwijl ze mensen middels handoplegging genezen.
Als een wereldleider ruzie zoeken met de paus is gewoon schoolpleintjes bully gedrag en iemand met zo'n status onwaardig. De VS staan enorm voor schut met zo'n leider en beseffen het niet eens, sterker nog ze vinden het prachtig.quote:Op maandag 13 april 2026 18:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van religie. Maar zo over de paus praten vind ik dan net even te ver gaan.
Daar was heel veel backlash over op truth social.quote:Op maandag 13 april 2026 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoiets? Trump verwijdert AI-beeld van zichzelf als Jezus na kritiek van christelijke achterban.
[..]
Tergend jammer dat er geen journalist is die daarop weer vraagt "En waarom zouden we dat uberhaupt moeten geloven?"quote:Op maandag 13 april 2026 19:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
UberhauPtquote:Op maandag 13 april 2026 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tergend jammer dat er geen journalist is die daarop weer vraagt "En waarom zouden we dat uberhaubt moeten geloven?"
Die journalist krijgt toch geen reactie. Dat wordt iets als: “who are you with?” “Fakenews, you are terrible. You’re a terrible reporter” “quiet, I don’t want to hear from you”quote:Op maandag 13 april 2026 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tergend jammer dat er geen journalist is die daarop weer vraagt "En waarom zouden we dat uberhaupt moeten geloven?"
Het is gewoon weer die ordinaire orange man badquote:Op maandag 13 april 2026 19:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
"bEwAiZ mAaR eEnS dAt HeT niEt zO iS!!"
En bovendien is de Paus Woke, voor als je dat nog niet wist.quote:Op maandag 13 april 2026 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
Wereldvrede en stabiliteit willen is radicaal links.
Weer wat geleerd vandaag.
Als deze Paus links en woke is, dan was de vorige Paus een communistische marxistische bolschewistische guerilla strijder.quote:Op maandag 13 april 2026 20:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En bovendien is de Paus Woke, voor als je dat nog niet wist.
Franciscus werd hier op Fok ook al Marxiscus genoemd hè.quote:Op maandag 13 april 2026 20:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als deze Paus links en woke is, dan was de vorige Paus een communistische marxistische bolschewistische guerilla strijder.
Dat proberen genoeg mensen, zelfs Republikeinen, maar het is ongelofelijk moeilijk om iets aan een zittende president van de VS te doen. Die worden op allerlei manieren beschermt. In de VS kan je bijvoorbeeld alleen een president afzetten als de vice-president daar ook voor tekent. JD gaat daar nooit akkoord mee en dus is zo'n poging bij voorbaat kansloos.quote:Op maandag 13 april 2026 12:53 schreef deedeetee het volgende:
Trump raakt steeds verder van t padje af. Ik vraag me steeds vaker af hoe lang het nog moet duren voordat daar men daar maatregelen tegen neemt.
Vance moet het tekenen, als het door het congress en het huis is. Als Vance dit niet zou doen, dan is de democratie officieel daar dood. Er zullen voldoende loopholes zijn waardoor ze een empeachment kunnen tegenhouden, vertragen etc. Of GOP die niet willen mee stemmen, "want we laten het aan de kiezer over" argumenten. Maar op moment Trump echt weg gestemd wordt door de benodigde meerheid, kan Vance niet anders dan dit aanvaarden. Tenzij hij de democratie en dus de basis van de amerikaanse cultuur wil vernietigen.quote:Op maandag 13 april 2026 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat proberen genoeg mensen, zelfs Republikeinen, maar het is ongelofelijk moeilijk om iets aan een zittende president van de VS te doen. Die worden op allerlei manieren beschermt. In de VS kan je bijvoorbeeld alleen een president afzetten als de vice-president daar ook voor tekent. JD gaat daar nooit akkoord mee en dus is zo'n poging bij voorbaat kansloos.
https://archive.is/zzpoz
quote:Op maandag 13 april 2026 19:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mannen die koste wat kost de leiding willen nemen over alle anderen, verdienen een kritische benadering. Het verlangen om voortdurend de baas te zijn over iedereen wordt als onnatuurlijk gezien. Daarom is het belangrijk om deze drang nader te onderzoeken en niet zomaar te accepteren.quote:Op maandag 13 april 2026 18:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van religie. Maar zo over de paus praten vind ik dan net even te ver gaan.
Met Orban en Meloni raakt Trump zijn laatste Europese vrienden kwijt.quote:Meloni noemt kritiek Trump op paus ‘onaanvaardbaar’ en breekt opvallend met haar bondgenoot
De Italiaanse premier Giorgia Meloni vindt de uitspraken van de Amerikaanse president Donald Trump over de paus ‘onaanvaardbaar’. Dat is opmerkelijk voor de conservatieve premier. De spanningen ontstonden nadat paus Leo XIV kritiek uitte op de oorlog in het Midden-Oosten.
De premier uitte zich maandag over de uitspraken: „Ik vind de woorden van president Trump aan het adres van de Heilige Vader onaanvaardbaar. De paus is het hoofd van de katholieke kerk, en het is juist en normaal dat hij oproept tot vrede en elke vorm van oorlog veroordeelt.”
Opvallende kritiek
De kritiek van Meloni is opvallend, aangezien de conservatieve regeringsleidster zich meestal opstelt als bemiddelaar tussen Trump en Europese leiders. Meloni was zelfs de enige Europese leider die de inauguratie van Trump in 2025 bijwoonde en had gehoopt dat hun vriendschap haar positie in binnen- en buitenland zou versterken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)bondgenoot~a7b38ec2/
Nu alleen nog even wachten op de volgende tweet van Trump waarin hij Meloni een loser noemt.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met Orban en Meloni raakt Trump zijn laatste Europese vrienden kwijt.
Total loser! And weak on crime! Very weak, probably the weakest.quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:30 schreef DrDentz het volgende:
Als Jezus morgen terugkeert op Aarde maakt Trump hem nog af op TruthSocial denk ik
JESUS IS WEAK ON CRIMEquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:30 schreef DrDentz het volgende:
Als Jezus morgen terugkeert op Aarde maakt Trump hem nog af op TruthSocial denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |