Yep ik heb dat eerste een tijdje geprobeerd bij Scholarstone Institute, daar lopen makkelijk 40-50 scholars rond. Na anderhalf uur had ik één artifact gespot... Ik vond het de moeite niet voor een 'farm' iig, dan ga ik liever een half uurtje los in vijandelijk gebied of wat van die challenges doen.quote:Op donderdag 23 april 2026 08:29 schreef StateOfMind het volgende:
Netjes
Het schijnt dat Scholars en Beggars een (kleine) kans hebben om Abyss Artifacts op zak te hebben.
Vergelijkbaar met de (kleine) kans dat Nobles Gold Bars op zak hebben.
Op bepaalde locaties, waar er veel van samen zijn.
Ik heb weleens gehad dat een zwerver mij een goudstaaf gaf, nadat ik max trust met hem had.quote:Op donderdag 23 april 2026 08:29 schreef StateOfMind het volgende:
Netjes
Het schijnt dat Scholars en Beggars een (kleine) kans hebben om Abyss Artifacts op zak te hebben.
Vergelijkbaar met de (kleine) kans dat Nobles Gold Bars op zak hebben.
Op bepaalde locaties, waar er veel van samen zijn.
Zou dat ook gelden voor die Kasuarissen?quote:Op donderdag 23 april 2026 12:08 schreef Divje het volgende:
Vogels als huisdier![]()
Beste update ever
Die stash update is ook wel leuk
Geen idee, ligt er volgens mij aan of ze op je voederbakje af komenquote:Op donderdag 23 april 2026 12:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou dat ook gelden voor die Kasuarissen?
Die wil je niet op je voederbakje hebbenquote:Op donderdag 23 april 2026 12:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee, ligt er volgens mij aan of ze op je voederbakje af komen
Ik wacht wel even op een hotfix voor de verdwenen legendary mounts tho'
Je kan ze idd summonen en dan naast je laten vechtenquote:Op donderdag 23 april 2026 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met je companions?
Kun je alleen als die personen spelen, of kun je ze ook summonen net zoals je hond, zodat ze je in gevechten kunnen bijstaan?
Ik kan het momenteel zelf niet
checken omdat Damiane blijkbaar op een missie is.
En die andere knakker heb ik nog niet unlocked.
Mooi.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan ze idd summonen en dan naast je laten vechten
Waar ben je nu? Chapter?quote:Op donderdag 23 april 2026 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi.
Hope dat Miep snel terug is dan.
Oehquote:
De sloerie 😱quote:Op donderdag 23 april 2026 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
OehAls ik een chapter overnieuw wil doen is het 6
epic.
Maar voor Damiane moet je nog even geduld hebben
Nóg meer geduldquote:Op donderdag 23 april 2026 13:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De sloerie 😱
Unga Bunga ook nog niet gevonden
Hoe??quote:Op donderdag 23 april 2026 12:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan ze idd summonen en dan naast je laten vechten
Selecteren in hetzelfde radial-menu als waar je je horse kan vinden en dan op kruisje drukken.quote:
Nu weer spelenquote:Patch Notes Version 1.04.01
[Controller] Changed the button used to change the names of pets and horses from (R3/RS) to (L3/LS).
Fixed an issue where certain owned mounts were not appearing in the Quick Slot, preventing them from being summoned.
[PlayStation/Xbox] Changed the "Change Preset" option to be displayed the same way as on PC.
Fixed an issue where pets would eat wood or ore gathered with a logging axe or pickaxe.
[Keyboard/Mouse] Fixed an issue where furniture could not be placed while using housing mode in certain situations.
Fixed an issue where crashes could occur while dyeing or changing customization.
Fixed an issue where stamina would recover when sheathing and unsheathing certain weapons while sprinting.
[Damiane] Fixed an issue where Blinding Flash was canceled in safe zones.
[Kliff] Fixed an issue where the flight speed of Focused Aerial Roll became slower than intended.
[Oongka/Damiane] Fixed an issue where ranged weapons could not target anything other than bosses during boss battles.
Fixed an issue where the game would return to the title screen when observing a skill that had already been acquired by consuming an Abyss Artifact while the inventory was full.
Please note that if you were unable to recover an Abyss Artifact by observing an already acquired skill while your inventory was full, you can recover the Abyss Artifact by using the Reset All function.
Fixed an issue where hit effects were displayed when attacking NPCs that could not be attacked while wearing a Mask.
Fixed an issue where the game would crash during combat with a certain boss when using a customized character. (To avoid spoilers, the relevant boss is listed in the dropdown menu below.)
Alleen als ik het spel opstart, knalt de Temperatuur van mijn GPU naar 80c, en dat is best scary om te zien, ookal is het veilig, daarna loopt het langzaam terug naar rond 68c. Mijn 5080 moet hard werken om 100+ fps op max settings, met Ray Reconstruction enabled soepel te kunnen draaien op 4k.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:13 schreef over_hedge het volgende:
ze hebben het gefixedPc blijft nu netjes 80 graden met alles op zijn hoogste settings
Zo maar eens aan beginnen dan.quote:
Mooi hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Vond ik ook, dat is mijn favo chapter, maar het schijnt dat het wel minder wordt na chapter 8. Chapter 6-8 schijnt de peak te zijn in het spel.quote:
Zo ontzettend veel verschillende rassenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2026 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi heJazeker. Neerhalen die lui! En ik haal denk ik nog veel te weinig uit het spel. Die kuku pot heb ik alleen een kukuset gemaakt ofzo. Rest heb ik materialen niet voor en ben altijd te lui om te gaan zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve teksten van npc's. Hoevaak ik iemand al heb horen zeggen dat hun baby ze eindelijk papa genoemd heeft.quote:Op donderdag 23 april 2026 23:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel verschillende rassen
En zelfs binnen hetzelfde ras kleurvarianten ipv snelle copy/paste
Zó gedetailleerd deze game.
Mijn hond begint dan ook telkens terug te blaffenquote:Op vrijdag 24 april 2026 18:59 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Blij met m'n vrolijke fluiter (Black-Naped Oriole), zit toch lekkerder op de schouder dan een Condor
En dat gefluit is zóveel fijner dan dat schelle gebork van m'n hondjes
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2026 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn hond begint dan ook telkens terug te blaffen
En die blaft eigenlijk zelden.
Is in principe een blaffer met demper.
Maar had je serieus een Condor? 😱
quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Jadie vliegen rond in de desert maar wat zijn die lelijk
zit nu ergens in m'n camp..
Nog nooit markers gebruiktquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel irritant overigens dat je markers niet meer in je minimap zichtbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |