Thanks, ik vond het al raar.quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Pas bij je laatste camp upgrade heb je 1000
Hoe lang zijn jouw sessies?quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:59 schreef -Deluzion- het volgende:
Na 3 dagen break weer eens beginnen, ik had gehoopt dat de nieuwe patch er wel zou zijn inmiddels, maar helaas, die zijn ze nog aan het testen vermoed ik.
Lange gamesessies worden steeds zwaarder op mijn leeftijd, het is lastig om de volledige focus erbij te houden, en ik val soms ff in slaap.
Maar af en toe een paar dagen break helpt prima om weer helemaal op te laden.
Dan snap ik het wel ja, dat is bijna een fulltime job qua uren.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
6-8 uur, maar niet meer dagelijks. Minstens 1 dag er tussen.
Dat lijkt me inderdaad geen pretje. Daar heb ik gelukkig nog geen last van, mijn gewrichten zijn nog in orde. Normaal game ik ook niet zo vaak meer, maar Crimson Desert is wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel ja, dat is bijna een fulltime job qua uren.
Ik zit meestal op sessies van 3 uur, omdat mijn handen simpelweg niet meer aankunnen, als reuma patiënt.
Heb eergisteren met braces om zitten spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 22 april 2026 14:25 schreef Divje het volgende:
Laatste materiaal gevonden voor max upgraded gearWat is die laatste refinement stap? +4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel eerlijk merk ik relatief weinig verschil in hoe snel ik vijanden en bosses omleg ten aanzien van het gebruikte wapen damage. Bijv. bij een speer met 40 DMG vs. een 2H zwaard met 30 DMG heb ik niet echt het idee dat het met die speer zo ontzettend veel sneller gaat.
Het zijn volgens mij vooral de skills die het verschil maken. Dan bedoel ik skills als forward slash, evasive slash, rampage etc. die aanzienlijk meer damage doen dan normale aanvallen, maar ook gewoon de "armed combat" skill, want daar staat ook letterlijk bij "Perform a basic attack with your melee weapon. Further investment in Armed Combat increases the damage of your melee weapon attacks".
Ik bedoel refinement doet obviously echt wel wat (ik merk het verschil vooral bij grote hordes enemies) maar het is ook weer niet een wereld van verschil naar mijn idee, vooral bij bosses vind ik het merkbare verschil vaak verwaarloosbaar tussen refinement +5 en refinement +8 (bijv.)Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Het gaat me ook meer om de necklace/rings/earrings voor +4 crit en +4 movement/attack speed en m'n +3 crit op die Kuku fire resistant chest piecequote:Op woensdag 22 april 2026 14:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat is die laatste refinement stap? +4?
Heel eerlijk merk ik relatief weinig verschil in hoe snel ik vijanden en bosses omleg ten aanzien van het gebruikte wapen damage. Bijv. bij een speer met 40 DMG vs. een 2H zwaard met 30 DMG heb ik niet echt het idee dat het met die speer zo ontzettend veel sneller gaat.
Het zijn volgens mij vooral de skills die het verschil maken. Dan bedoel ik skills als forward slash, evasive slash, rampage etc. die aanzienlijk meer damage doen dan normale aanvallen, maar ook gewoon de "armed combat" skill, want daar staat ook letterlijk bij "Perform a basic attack with your melee weapon. Further investment in Armed Combat increases the damage of your melee weapon attacks".
Ik bedoel refinement doet obviously echt wel wat (ik merk het verschil vooral bij grote hordes enemies) maar het is ook weer niet een wereld van verschil naar mijn idee, vooral bij bosses vind ik het merkbare verschil vaak verwaarloosbaar tussen refinement +5 en refinement +8 (bijv.)
Ahh voor juwelen heb je ook die scales nodig. Ja ik heb ook een fijne ketting (necklace of lightning), weet eigenlijk niet hoe ver ik die al heb geüpgraded. Heb nog wel echt iets van 100+ garnets liggen...quote:Op woensdag 22 april 2026 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Het gaat me ook meer om de necklace/rings/earrings voor +4 crit en +4 movement/attack speed en m'n +3 crit op die Kuku fire resistant chest piece
Qua wapens is het denk ik idd meer welke skills + abyss gears je gebruikt
M'n Righteous Verdict zit al zolang op lvl 9 dat ik dat laatste stapje echt niet zal merken in fights
Attack/attack speed op gloves/boots geldt idd voor unarmed combat. Maar op jewelry is global dacht ik. De passive crit stat op chest piece is ook global, maar kan geen abyss gears erin knallenquote:Op woensdag 22 april 2026 15:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ahh voor juwelen heb je ook die scales nodig. Ja ik heb ook een fijne ketting (necklace of lightning), weet eigenlijk niet hoe ver ik die al heb geüpgraded. Heb nog wel echt iets van 100+ garnets liggen...
Overigens zijn die stats op armor/jewelry wel verneukeratief toch? Ik las een tijdje geleden iets over dat veel stats zoals attack op armor alleen geldt voor unarmed combat oid
Lol ja ik heb ook nog steeds iets van vijf Haste III gears liggen alleen ik draag nooit armor met sockets. Toch maar even een minder leuk jassie aantrekken om dat uit te proberen want volgens mij is 3 van die krengen in een armor piece wel aanzienlijk (movement speed Lv. 3 x3)quote:Op woensdag 22 april 2026 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Attack/attack speed op gloves/boots geldt idd voor unarmed combat. Maar op jewelry is global dacht ik. De passive crit stat op chest piece is ook global, maar kan geen abyss gears erin knallen
quote:Op woensdag 22 april 2026 15:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lol ja ik heb ook nog steeds iets van vijf Haste III gears liggen alleen ik draag nooit armor met sockets. Toch maar even een minder leuk jassie aantrekken om dat uit te proberen want volgens mij is 3 van die krengen in een armor piece wel aanzienlijk (movement speed Lv. 3 x3)
quote:Op woensdag 22 april 2026 15:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Unarmed monk met 4x Swift III in gloves en boots
Zal vast wel iets te craften zijn wat subtieler is dan plate armour hahaquote:Op woensdag 22 april 2026 15:25 schreef 2dope het volgende:
[..]![]()
Dat was ook het probleem, ik vind het leuk om te 'roleplayen' als zo'n priester met baard en lang stoffen gewaad aan. Alleen die outfits (cloth 'armor') hebben nooit abyss sockets
Yeah ik had me op een gegeven moment voorgenomen om die crafting books te verzamelen ("cloth/leather armors of the world part 1 t/m 4" oid) alleen gelukkig word je nooit afgeleid in dit spelquote:Op woensdag 22 april 2026 15:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal vast wel iets te craften zijn wat subtieler is dan plate armour haha
Ennn done, was wel even pittigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |