heb je geen invaliden parkeerplaats? Of zat je tijdelijk in een rolstoel?quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:28 schreef Ynske het volgende:
Ik heb wel al eens aan buren gevraagd of ze rekening willen houden met de plek waar ik parkeer. Hier zijn in de lengte richting 3 plekken, en ik sta meestal op plek 1 of 3. Waarom, omdat ik dan de auto bij de klep open kan doen, en met mijn rolstoel achter de auto kan om hem erin te zetten.
Als ik in het midden sta kan ik de stoel niet in en uit de auto tillen ivm te weinig ruimte en het niet kunnen tillen van de stoel tot op de stoep.
Nee, helaas niet. Gemeente is heel streng. En aangezien ik nog 'goede' dagen heb waarop ik wel 100 m kan lopen krijg je die niet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:37 schreef dop het volgende:
[..]
heb je geen invaliden parkeerplaats? Of zat je tijdelijk in een rolstoel?
Verder natuurlijk prima, reden om begrip te vragen.
Hier heeft een "succesvolle ondernemer" zijn hele bedrijfsvloot juist altijd op de openbare plekken staan, waarbij hij dubbel parkeren ook niet schuwt. Zelfs een rits plekken zichzelf toegeëigend door er camera's op te richten. Bovendien staan die auto's er echt altijd en gemeente en handhaving doen helemaal nietsquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:11 schreef blomke het volgende:
Gewoon op eigen terrein parkeren, doen wij 25 jaar met 2 auto's.
Dit dus. Dat soort mensen komt altijd later met nog meer eisen.quote:Op maandag 13 april 2026 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mogelijk, mogelijk is het juist kaders stellen, tot hier en niet verder; Als je die niet stelt kom je misschien snel tot een dispuut wat wel belangrijk is, terwijl als je gewoon duidelijk maak voor jezelf op te komen dit niet zou gebeuren.
Ik vraag me af of dit te handhaven is. Want je zou denken dat hij ook overal mag parkeren; geen verschil tussen bedrijfswagen en particuliere wagenquote:Op zaterdag 18 april 2026 08:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier heeft een "succesvolle ondernemer" zijn hele bedrijfsvloot juist altijd op de openbare plekken staan, waarbij hij dubbel parkeren ook niet schuwt. Zelfs een rits plekken zichzelf toegeëigend door er camera's op te richten. Bovendien staan die auto's er echt altijd en gemeente en handhaving doen helemaal niets
Dan heb je gebrekkig beleid als je een wijk bouwt op 1,3 auto per huishouden en je mensen toestaat om hun bedrijfsvloot van 12 wagens er neer te zetten terwijl ze amper tot niet van hun plek komen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:39 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit te handhaven is. Want je zou denken dat hij ook overal mag parkeren; geen verschil tussen bedrijfswagen en particuliere wagen
Filmen van de openbare weg is een grijs gebied blijkbaar, als ik deze video moet geloven.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Plus dat zij de openbare weg niet mag filmen.
Dat is best zuur, ik heb er gelukkig zelf nooit mee te maken gehad, hier in gemeente Rotterdam, lijkt het juist vrij eenvoudig om invaliden parkeerplaats te krijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 07:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Gemeente is heel streng. En aangezien ik nog 'goede' dagen heb waarop ik wel 100 m kan lopen krijg je die niet.
Maar inderdaad, vragen om begrip. En wil men er rekening mee houden, fijn! En wil men dat niet, tja dan is het pech voor mijn kant.
Waardeloos. Mijn ex woonde in een wijk waar opzich niet echt een groot parkeerprobleem was, maar het was ook niet overbemeten zeg maar. Daar zat op een gegeven moment een taxibedrijf met iets van 6-8 auto's. En die krengen reden ook echt zelden, wij speculeerden al dat het meer een wasserette wasquote:Op zaterdag 18 april 2026 08:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier heeft een "succesvolle ondernemer" zijn hele bedrijfsvloot juist altijd op de openbare plekken staan, waarbij hij dubbel parkeren ook niet schuwt. Zelfs een rits plekken zichzelf toegeëigend door er camera's op te richten. Bovendien staan die auto's er echt altijd en gemeente en handhaving doen helemaal niets
Je moet een reden hebben en je moet mensen informeren. Beide niet gebeurd in dit geval, vermoed ik.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:51 schreef karton2 het volgende:
[..]
Filmen van de openbare weg is een grijs gebied blijkbaar, als ik deze video moet geloven.
Bekijk deze YouTube-video
Even een anti-auto partij in de gemeenteraad informeren of het lokale bokkeblaadje.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een camera op een openbare parkeerplek richten maakt die parkeerplek dan nog niet van jou.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zelfs een rits plekken zichzelf toegeëigend door er camera's op te richten.
Als het een openbare parkeerplek is, mogen die auto's er altijd staan.quote:Bovendien staan die auto's er echt altijd en gemeente en handhaving doen helemaal niets
Heb ik gedaan, ik parkeer nu gewoon aan de uiterste zijkanten van de parkeerplaats. Ik kwam haar gisteren weer tegen, ze keek me behoorlijk vals aan, dus ik deed maar alsof ik het niet zag. Een beetje awkward, maar ik negeer het maar gewoon.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:41 schreef PinkLow het volgende:
Parkeer je auto een plekkie naar links of rechts en laat dat mens! Het is de energie niet waard.
Je hebt geen invloed op hoe andere mensen zich gedragen. Je hebt enkel invloed op je eigen gedrag. Je pakt het goed aan! En bent in deze de verstandigste van de twee.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ik parkeer nu gewoon aan de uiterste zijkanten van de parkeerplaats. Ik kwam haar gisteren weer tegen, ze keek me behoorlijk vals aan, dus ik deed maar alsof ik het niet zag. Een beetje awkward, maar ik negeer het maar gewoon.
Een camera op openbarenweg gericht mag niet eens. Ook niet als ze een leuk bordje voor het raam hangtquote:Op maandag 13 april 2026 12:26 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Het gaat om deze woning, ja, mevrouw wordt boos als ik hem parkeer op de plek waar de blauwe auto staat, want dan sta ik recht voor camera, daar irriteert ze zich aan vermoed ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |