abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2026 @ 17:12:59 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220574455
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 16:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Vast, allemaal kwesties waar ik win door niet te beginnen met verliezen. Je moet voor jezelf en je dierbaren opkomen in gevallen dat het van belang is.

Echt, die mensen met die 'je moet niet over je heen laten lopen' mentaliteit verliezen zo veel doordat ze denken te winnen.

Mijn mentaliteit is trouwens meer die van mijn onderschrift: niets dat me gelukkiger maakt dan een ander helpen. Als ik mijn buurman kan helpen door de auto aan de overkant te parkeren, dan ben ik daardoor gelukkiger dan als ik aan mijn kant parkeer. Waarom zou je jezelf en je 'eigen belangen' zo belangrijk maken, zeker als er niks te winnen is? Is je ego dan echt zo groot?
Het heeft niet louter met ego te maken, meer met strategisch nadenken. Verder begon ik met cuck, dat sluit hier toch prima aan bij deze mentaliteit, zij het mogelijk in het absurde.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220574486
quote:
16s.gif Op maandag 13 april 2026 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het heeft niet louter met ego te maken, meer met strategisch nadenken. Verder begon ik met cuck, dat sluit hier toch prima aan bij deze mentaliteit, zij het mogelijk in het absurde.
Strategisch denken is: ik deel met die buren een muur, een riool en een schutting, hoe dom kan je dan zijn om ruzie te maken over een parkeerplaats.

Mensen die op die manier 'grenzen stellen' horen wat mij betreft bij de vervelendste, maar ook de domste mensen van het land. Hoe groot hun intelligentie ook is.
  maandag 13 april 2026 @ 17:30:21 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220574591
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Strategisch denken is: ik deel met die buren een muur, een riool en een schutting, hoe dom kan je dan zijn om ruzie te maken over een parkeerplaats.

Mensen die op die manier 'grenzen stellen' horen wat mij betreft bij de vervelendste, maar ook de domste mensen van het land. Hoe groot hun intelligentie ook is.
zolang je de beweegredenen niet weet vind ik dit maar een rare opmerking.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220592651
Ik heb dit ook 1 keer meegemaakt in zo'n dorp. Gewoon openbaar parkeren, kwam er iemand naar me toe dit is mijn plek. Toen maar de auto weggehaald want ik dacht ik zou wel iets niet weten of zo. Bleek achteraf dus gewoon ook zo'n klaagster te zijn. Ik zou expres allemaal autos in die straat laten parkeren weken lang
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:37:36 #55
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220598400
Aangeven dat het voor jou niet persoonlijk is en dat gewoon geldt wie het eerste komt wie het eerste maalt. Strak en staccato formuleren. Geen emotie.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220599209
Als je spiegels weer ingeklapt zijn, dan bel je bij de buurvrouw aan: Zeg buurvrouw iemand klapt steeds mijn spiegels in, zou u eens de camerabeelden willen terugkijken?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220599341
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zolang die parkeerplaatsen niet op naam staan, sta jij gewoon in je recht.
Dit. Plus dat zij de openbare weg niet mag filmen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 15:24:28 #58
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_220600044
quote:
15s.gif Op maandag 13 april 2026 11:42 schreef junkiesietze het volgende:
Hoezo is dat jouw vaste parkeerplaats?
Betaal je ervoor?
Staat er een bordje met je kenteken?

Je zegt: ik parkeer mijn auto al ruim 5 jaar op dezelfde plek.
Dat betekend niet dat dit dan jou plek geworden is. Leg eens uit waarom je denkt dat dit je eigendom is?
Ik woon midden in de stad dus ook geen vaste plek, ben al blij als ik m'n eigen straat kan parkeren. Maar in buitenwijken is het best normaal dat je gewoon de plek voor je huis een soort van kan claimen. Bij m'n ouders in de wijk hebben best veel mensen zelfs een eigen laadpaal op het pleintje en dan met de buren afgesproken dat dat voortaan ''hun'' plek is. Natuurlijk geen eigendom maar met een beetje overleg kan dat prima als de parkeersituatie zich daarvoor leent.
pi_220600050
Stond gisteren ook een auto daar waar ik mijn auto altijd neerzet, en dat al voor de 3e keer.

Maar kon gelukkig op een ander plekje, wel 5 meter verder! :Y No problemo!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220600119
Hier in straat idem dito. Buurvrouw verderop is ook zo’ n zeur. Openbare parkeerplaatsen. Heb er nooit een probleem van gemaakt en zette mijn auto ergens anders neer.

Vorige jaar kreeg ik een andere auto van het werk. Ik moest elektrisch rijden. Openbare laadpaal aangevraagd en die staat nu voor het huis van de buurvrouw. Buurvrouw geeft mij hier de schuld van. Het is niet aan haar verstand te brengen dat die palen al jaren zijn ingetekend door de gemeente,

Nu heeft ze steeds andere auto’s op haar “plek”😂
pi_220600475
Ik vind dat gezeur om parkeerplekken altijd zo kansloos. Je zou maar eens 10 meter verder moeten lopen of je auto niet nauwlettend in de gaten kunnen houden zeg, dat is wel echt het einde van de wereld.

Ken bijvoorbeeld ook een wijkje waar er wel altijd genoeg parkeerplekken zijn, maar mensen hun auto pontificaal op de stoep zetten omdat dat nou eenmaal voor de eigen deur is. Leuke is dat je daarmee het uitparkeren uit die vakken bemoeilijkt. Het is dat het zonde van je eigen auto is, maar je zou bijna tijdens dat uitparkeren "per ongeluk" een aanrijding veroorzaken puur om een punt te maken.
pi_220600586
Gewoon op eigen terrein parkeren, doen wij 25 jaar met 2 auto's.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 april 2026 @ 17:28:12 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220600694
Ik heb wel al eens aan buren gevraagd of ze rekening willen houden met de plek waar ik parkeer. Hier zijn in de lengte richting 3 plekken, en ik sta meestal op plek 1 of 3. Waarom, omdat ik dan de auto bij de klep open kan doen, en met mijn rolstoel achter de auto kan om hem erin te zetten.
Als ik in het midden sta kan ik de stoel niet in en uit de auto tillen ivm te weinig ruimte en het niet kunnen tillen van de stoel tot op de stoep.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 18 april 2026 @ 07:37:48 #64
545 dop
:copyright: dop
pi_220603220
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:28 schreef Ynske het volgende:
Ik heb wel al eens aan buren gevraagd of ze rekening willen houden met de plek waar ik parkeer. Hier zijn in de lengte richting 3 plekken, en ik sta meestal op plek 1 of 3. Waarom, omdat ik dan de auto bij de klep open kan doen, en met mijn rolstoel achter de auto kan om hem erin te zetten.
Als ik in het midden sta kan ik de stoel niet in en uit de auto tillen ivm te weinig ruimte en het niet kunnen tillen van de stoel tot op de stoep.
heb je geen invaliden parkeerplaats? Of zat je tijdelijk in een rolstoel?

Verder natuurlijk prima, reden om begrip te vragen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 18 april 2026 @ 07:45:01 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220603234
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:37 schreef dop het volgende:

[..]
heb je geen invaliden parkeerplaats? Of zat je tijdelijk in een rolstoel?

Verder natuurlijk prima, reden om begrip te vragen.
Nee, helaas niet. Gemeente is heel streng. En aangezien ik nog 'goede' dagen heb waarop ik wel 100 m kan lopen krijg je die niet.
Maar inderdaad, vragen om begrip. En wil men er rekening mee houden, fijn! En wil men dat niet, tja dan is het pech voor mijn kant.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220603316
Ik woon in een hofje met meerdere parkeerplaatsen van zes naast elkaar.
De ongeschreven regel is dat iedereen wel in zijn eigen parkeer straatje parkeert. Dan sta je het dichtste bij je huis.
Maar niemand doet er moeilijk over als dat niet kan. Openbaar is openbaar.
  zaterdag 18 april 2026 @ 08:21:30 #67
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220603333
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:11 schreef blomke het volgende:
Gewoon op eigen terrein parkeren, doen wij 25 jaar met 2 auto's.
Hier heeft een "succesvolle ondernemer" zijn hele bedrijfsvloot juist altijd op de openbare plekken staan, waarbij hij dubbel parkeren ook niet schuwt. Zelfs een rits plekken zichzelf toegeëigend door er camera's op te richten. Bovendien staan die auto's er echt altijd en gemeente en handhaving doen helemaal niets _O-
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220603451
quote:
16s.gif Op maandag 13 april 2026 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Mogelijk, mogelijk is het juist kaders stellen, tot hier en niet verder; Als je die niet stelt kom je misschien snel tot een dispuut wat wel belangrijk is, terwijl als je gewoon duidelijk maak voor jezelf op te komen dit niet zou gebeuren.
Dit dus. Dat soort mensen komt altijd later met nog meer eisen.

Het is openbaar, je kunt het niet claimen dan koop je maar een huis met oprit.

Overigens als mensen het vragen met een goede reden dan moet je ook niet halsstarrig moeilijk gaan doen. Zeker niet wanneer ze jou ook terwille zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220603693
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hier heeft een "succesvolle ondernemer" zijn hele bedrijfsvloot juist altijd op de openbare plekken staan, waarbij hij dubbel parkeren ook niet schuwt. Zelfs een rits plekken zichzelf toegeëigend door er camera's op te richten. Bovendien staan die auto's er echt altijd en gemeente en handhaving doen helemaal niets _O-
Ik vraag me af of dit te handhaven is. Want je zou denken dat hij ook overal mag parkeren; geen verschil tussen bedrijfswagen en particuliere wagen
  zaterdag 18 april 2026 @ 09:42:12 #70
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220603712
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:39 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik vraag me af of dit te handhaven is. Want je zou denken dat hij ook overal mag parkeren; geen verschil tussen bedrijfswagen en particuliere wagen
Dan heb je gebrekkig beleid als je een wijk bouwt op 1,3 auto per huishouden en je mensen toestaat om hun bedrijfsvloot van 12 wagens er neer te zetten terwijl ze amper tot niet van hun plek komen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220604383
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Dit. Plus dat zij de openbare weg niet mag filmen.
Filmen van de openbare weg is een grijs gebied blijkbaar, als ik deze video moet geloven.
Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 18 april 2026 @ 13:03:21 #72
545 dop
:copyright: dop
pi_220605217
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:45 schreef Ynske het volgende:

[..]
Nee, helaas niet. Gemeente is heel streng. En aangezien ik nog 'goede' dagen heb waarop ik wel 100 m kan lopen krijg je die niet.
Maar inderdaad, vragen om begrip. En wil men er rekening mee houden, fijn! En wil men dat niet, tja dan is het pech voor mijn kant.
Dat is best zuur, ik heb er gelukkig zelf nooit mee te maken gehad, hier in gemeente Rotterdam, lijkt het juist vrij eenvoudig om invaliden parkeerplaats te krijgen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_220605516
Als jij er niet staat kan er ook iemand anders er eerder parkeren dan de buuv
alleen daarom al zou ik de auto met liefde een vak opschuiven, eens zien hoe ze dat wil oplossen
pi_220607332
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 08:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Waardeloos. Mijn ex woonde in een wijk waar opzich niet echt een groot parkeerprobleem was, maar het was ook niet overbemeten zeg maar. Daar zat op een gegeven moment een taxibedrijf met iets van 6-8 auto's. En die krengen reden ook echt zelden, wij speculeerden al dat het meer een wasserette was ;) maar dat zorgt er opeens wel voor dat parkeren van "het gaat" tot kut gaat.

Van OP vind k die camera wel een raar verhaal. Staat dat ding gewoon de openbare weg te filmen?
pi_220624338
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:51 schreef karton2 het volgende:

[..]
Filmen van de openbare weg is een grijs gebied blijkbaar, als ik deze video moet geloven.
Bekijk deze YouTube-video
Je moet een reden hebben en je moet mensen informeren. Beide niet gebeurd in dit geval, vermoed ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')