Zowel in Teheran als in Washington zitten compleet waanzinnigen.quote:Op maandag 13 april 2026 10:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De eckte reli-waanzinnigen zitten ook gewoon in Teheran hoor. Dat er in de VS (en Israël) allemaal gekkies zitten maakt het regime in Teheran niet ineens minder religieus waanzinnig. Maar ik had al verwacht dat dat soort nuance aan jou voorbijgaat.
Maar ja, batshit crazy dit inderdaad.
Sinterklaas.quote:Op maandag 13 april 2026 10:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Men noemt hem bij vele namen: Belial, Behemoth, Beelzebub, Asmodeus, Satanas, Lucifer.
Bekijk deze YouTube-video
Als de derde tempel gebouwd gaat worden, dan weten we het zeker. Dan is de eindtijd begonnen.quote:Op maandag 13 april 2026 10:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Men noemt hem bij vele namen: Belial, Behemoth, Beelzebub, Asmodeus, Satanas, Lucifer.
Bekijk deze YouTube-video
Amerikanen doen dit omdat het moet van de rijke olielanden in het Midden-Oosten. Anders krijgen ze geen olie meer.quote:
Saoedi-Arabië is toch ook lid van de rechten van de mens.quote:Op maandag 13 april 2026 02:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wtf. Waarom heeft Nederland hiermee ingestemd?
Ja eens. Wat mij betreft zetten ze Netanyahu, Trump, Khamenei (jr), Poetin etc. allemaal in een kooitje met als regel tot de last man standing.quote:Op maandag 13 april 2026 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zowel in Teheran als in Washington zitten compleet waanzinnigen.
Beter gewoon in een kooitje zetten en laten uitvechten in plaats van de wereld als strijdtoneel te gebruiken.
Altijd gedacht dat de antichrist een heel slim en indrukwekkend persoon zou zijn. Blijkt het gewoon een giga-idioot te zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 11:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Als de derde tempel gebouwd gaat worden, dan weten we het zeker. Dan is de eindtijd begonnen.
Oh er zijn allerlei figuren die daar bewust op aansturen. Want als Revelation Gods plan is, dan mogen we dat ook bewerkstelligen. Sterker nog, sommigen denken dat ze dat moeten.quote:Op maandag 13 april 2026 11:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Als de derde tempel gebouwd gaat worden, dan weten we het zeker. Dan is de eindtijd begonnen.
Of dat slim is weet ik niet, dit raakt de hele golfregio en de landen die grondstoffen afnemen.quote:Op maandag 13 april 2026 09:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze gaan het daarom andersom doen. Ze gaan het zelf blokkeren en dat kunnen ze langer volhouden dan Iran.
Wat mij betreft de slimste optie. Onze schepen er niet doorheen en dan ook niet die van jullie.
Duimpje voor jou!quote:Op maandag 13 april 2026 12:30 schreef vosss het volgende:
Veel mensen zijn het vaak eens in deze reeks merk ik.
Ik weet niet of ik in een andere reeks op FOK! zo vaak duimpjes heb gegeven aan reacties van andere users.
[ afbeelding ]
Gelukkig wel inderdaadquote:Op maandag 13 april 2026 12:30 schreef vosss het volgende:
Veel mensen zijn het vaak eens in deze reeks merk ik.
Ik weet niet of ik in een andere reeks op FOK! zo vaak duimpjes heb gegeven aan reacties van andere users.
[ afbeelding ]
De rest ontvangt al praktisch niet want Iraanse olie gaat amper naar het westen.quote:Op maandag 13 april 2026 12:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of dat slim is weet ik niet, dit raakt de hele golfregio en de landen die grondstoffen afnemen.
Daardoor is het niet alleen zaak of de VS het langer volhoudt dan Iran, maar hoelang de rest dat volhoudt en hoe die hierop reageren.
Zou Trump binnenkort zijn FIFA peace price moeten inleveren omdat hij WW3 is gestart?
De rest zijn de Golfstaten die nu niet meer kunnen exporteren en hun afnemers.quote:Op maandag 13 april 2026 13:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De rest ontvangt al praktisch niet want Iraanse olie gaat amper naar het westen.
JAAAAA Europa gaat wat doen!!!!1111!111quote:12:18
Frankrijk en VK willen conferentie over veiligheid Straat van Hormuz
De Franse president Macron zegt dat Frankrijk binnenkort samen met het Verenigd Koninkrijk een conferentie organiseert over herstel van de vrijheid van scheepvaart in de Straat van Hormuz.
"Met betrekking tot de Straat van Hormuz zullen we in de komende dagen een conferentie organiseren met het Verenigd Koninkrijk en andere landen die zich willen aansluiten bij een vreedzame multinationale missie gericht op het herstellen van de vrijheid van navigatie in de zeestraat," zei Macron op X.
Hij benadrukte dat het om een strikt defensieve missie gaat. "Deze strikt defensieve missie, die gescheiden zal zijn van de oorlogvoerende partijen, is bedoeld om te worden ingezet zodra de situatie het toelaat," voegde hij toe
Watergate is er niets bij.quote:Op maandag 13 april 2026 08:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Was dat het moment van het telefoontje van Netanyahu?
Ben benieuwd vooral of er straks weer een tweet wordt uitgeslingerd dat het hele plan niet doorgaat met als smoesje dat Iran zogenaamd zou willen onderhandelen.quote:
Ik denk dat een stagiair weer eens aan de knoppen gezeten heeft. Net als toen er een video werd geplaatst waarbij de Obama's als apen werden afgeschilderd.quote:Op maandag 13 april 2026 08:46 schreef vosss het volgende:
Dit wordt gepost door een president
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |