Of: 'Nice, ik sta hier straks op het podium met 2 hoogbejaarde fenomenen. Mijn tijd komt nog wel"quote:
Als haar bloedpaspoort niet al te veel gaat pieken kan datquote:Op zondag 12 april 2026 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Of: 'Nice, ik sta hier straks op het podium met 2 hoogbejaarde fenomenen. Mijn tijd komt nog wel"
Nu heeft ze 50% kans. Net 33.quote:
Die rijdt de hele dag zonder emotie en op adrenalinequote:Op zondag 12 april 2026 18:09 schreef wimderon het volgende:
Vos mag voor de gelegenheid op een e-bike rijden? Die lijkt bezig aan een toertochtje.
Maar we rijden niet op papier.quote:Op zondag 12 april 2026 18:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu heeft ze 50% kans. Net 33.
Op papier dan
Grischa zegt dat het goed is.quote:Op zondag 12 april 2026 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Krijgt Koch volgend jaar een contractje bij Rabobank?
Der Janquote:Op zondag 12 april 2026 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kennen wij slimme Duitse renners?
@AllesKaputt kom er maar inquote:Op zondag 12 april 2026 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niermann?quote:Op zondag 12 april 2026 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kupfernagel.quote:Op zondag 12 april 2026 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het demarreren was een goed plan, maar dan hoef je niet met Vos in het wiel de hele tijd doorrijden.quote:Op zondag 12 april 2026 18:10 schreef heywoodu het volgende:
Maar serieus, hoe zou Koch dit anders op moeten lossen als je tegen twee uit één team rijdt waarvan één in principe een betere sprintster is?
Proberen te verrassen en als dat niet lukt, dan benen stil houden en niet dom op kop blijven rijden.quote:Op zondag 12 april 2026 18:10 schreef heywoodu het volgende:
Maar serieus, hoe zou Koch dit anders op moeten lossen als je tegen twee uit één team rijdt waarvan één in principe een betere sprintster is?
Proberen, een paar keer, nooit op kop rijden met iemand in je wiel.quote:Op zondag 12 april 2026 18:10 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |