Uitverkocht huis.quote:Op zondag 12 april 2026 17:58 schreef The_Undertone het volgende:
Voetbalstadion van KV Mechelen tijdens de sprint
[ x ]
En een type Piet den Boer.quote:Op zondag 12 april 2026 18:00 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Kv Mechelen mist tegenwoordig een type Aad de Mos.
Geen voetbal in dit topic aubquote:Op zondag 12 april 2026 18:00 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Interview met de NOS:quote:Op zondag 12 april 2026 17:55 schreef DiegoFuser het volgende:
Overigens vind ik dit Lucinda haar fout in de herhaling. De hele weg is vrij, ze zoekt zelf het risico op in het gootje.
quote:Wat betekent het voor Brand dat er geen onderscheid in dagen meer wordt gemaakt? Ze denkt dat het de koers sportief zal beïnvloeden. "Je kan niet uitwijken naar de randen als er publiek staat."
Fantastische supporters, matig elftal.quote:Op zondag 12 april 2026 18:00 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Weten dat je niet meer vals kan spelen door op het zandstrookje naast de kasseien te gaan rijden, maar het dan toch proberen.quote:
Of: 'Nice, ik sta hier straks op het podium met 2 hoogbejaarde fenomenen. Mijn tijd komt nog wel"quote:
Als haar bloedpaspoort niet al te veel gaat pieken kan datquote:Op zondag 12 april 2026 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Of: 'Nice, ik sta hier straks op het podium met 2 hoogbejaarde fenomenen. Mijn tijd komt nog wel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |