Ik kan me ook niemand tegenwoordig voor de geest halen die zo ver gaat als Theo ging.quote:Op zondag 12 april 2026 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vreselijk wat Theo uitkraamde.
Zeker omdat het grootste deel van mijn familie vermoord is in Sobibor en Auschwitz.quote:Op zondag 12 april 2026 21:30 schreef capricia het volgende:
Ja. Natuurlijk is het kwetsend en ziek. Dat soort opmerkingen.
Het getuigde niet echt van goede smaak. Maar figuren als Ronny Naftaniel en Leon de Winter hebben de afgelopen paar jaar wel ergere dingen gezegd.quote:Op zondag 12 april 2026 21:28 schreef golfer het volgende:
Zoals?quote:Op zondag 12 april 2026 21:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het getuigde niet echt van goede smaak. Maar figuren als Ronny Naftaniel en Leon de Winter hebben de afgelopen paar jaar wel ergere dingen gezegd.
Gewoon verschrikkelijk.quote:Op zondag 12 april 2026 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker omdat het grootste deel van mijn familie vermoord is in Sobibor en Auschwitz.
Ik denk dat je wel weet waar ik op doel. Ronny Naftaniel en Leon de Winter zijn figuren die de misdadige politiek van de staat Israel altijd door dik en dun zullen steunen.quote:
Maar welke opmerkingen doel je dan op?quote:Op zondag 12 april 2026 21:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet waar ik op doel. Ronny Naftaniel en Leon de Winter zijn figuren die de misdadige politiek van de staat Israel altijd door dik en dun zullen steunen.
Haar joods zijn is blijkbaar voor bepaalde users reden om de huidige politiek van Israël erbij te halen.quote:Op zondag 12 april 2026 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Ging het hier niet over een overleden TV presentatrice?
de Winter ken ik niet, maar van Naftaniel ben ik ook geen fan.quote:Op zondag 12 april 2026 21:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet waar ik op doel. Ronny Naftaniel en Leon de Winter zijn figuren die de misdadige politiek van de staat Israel altijd door dik en dun zullen steunen.
Sonja Barend kende je wel?quote:Op zondag 12 april 2026 21:57 schreef Harvest89 het volgende:
de Winter ken ik niet, maar van Naftaniel ben ik ook geen fan.
Ik vond het wel humor.quote:Op zondag 12 april 2026 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja maar niet in dit topic lijkt me.quote:Op zondag 12 april 2026 22:11 schreef Firuze60 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-hongarije~a1fc8f55/
Hoppa! Weg met die sooi! Nu Trump nog.
Deze had ik ook wel verwacht jaquote:Op zondag 12 april 2026 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Heeft Jeroen Pauw geen laatste interview met Sonja opgenomen? Beetje jammer![]()
Wat erg.quote:Op zondag 12 april 2026 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker omdat het grootste deel van mijn familie vermoord is in Sobibor en Auschwitz.
quote:“Ik schrijf in mijn boek ook over Theo van Gogh (Nederlandse filmregisseur die bekend stond om zijn controversiële uitspraken over onder meer Joden en moslims, en die in 2004 op straat in Amsterdam vermoord werd, SMU). Nadat ik een klacht tegen hem had ingediend wegens antisemitisme, begon hij me brieven te sturen, waarin hij mij alle verschrikkelijke dingen toewenste waarmee de nazi’s de Joden hebben omgebracht. Jarenlang heeft hij dat gedaan.
Ja van oude beelden op youtube en de college tour uitzending. Heb die vrouw zelf in haar actieve carriere niet bewust meegemaakt.quote:
Ik vind het niet normaal hoe de linkse talkshows tegenwoordig rechtse gasten en meningen benaderen. Meteen in de strijdmodus en niet uit laten praten, vooral ook laten blijken dat ze het verschrikkelijk vinden dat zulke meningen bestaan. In tegenstelling tot de NOS mag de VARA links zijn, dat moet zelfs, maar het doel van een gesprek is toch te weten komen wat iemand vindt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |