abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220578131
Mijn nieuwe perzikboom heeft roze krullend blad :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:16:29 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220578232
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 09:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nog een 1.5dci waar een startmotor af te halen is?
Van de 2e en 3e auto uit het rijtje hoogstens misschien de achterbank
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220578274
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 09:18 schreef derLudolf het volgende:
Als ik iets verderop had gestaan (in Nederland) had de ANWB me wel mogen helpen.

Ik sta in elk geval lekker in de zon.
[ afbeelding ]
Er bestaat wel Europadekking voor de ANWB toch?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 10:28:58 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220578304
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Er bestaat wel Europadekking voor de ANWB toch?
Maar niet als je in D woont en een Duitse auto rijdt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220578307
Oh nee, dan moet je de ADAC hebben.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220578319
Wat een weer mensen O+

Vandaag de terugreis naar Spanje. We gaan de knul missen en het is ook fijn dat de rust wederkeert.

Verder zit ik te wachten op de handysiotherapeut, ik ben benieuwd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220578331
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:00 schreef Vanyel het volgende:
Mijn nieuwe perzikboom heeft roze krullend blad :'(
Rood blad weghalen en eventueel de boom in het najaar met koperzeep wassen.
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 14 april 2026 @ 10:32:57 #158
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220578337
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:00 schreef Vanyel het volgende:
Mijn nieuwe perzikboom heeft roze krullend blad :'(
Nooo, dat was voor ons de reden een specifiek resistenter ras te kopen.
Vorige boom had het ieder jaar en werd steeds een beetje slechter.

Staat hij in de grond of pot? Bij pot kan je hem in de winter beschut wegzetten, dat helpt wel.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 april 2026 @ 10:41:40 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220578378
Ik had me per ongeluk ingeschreven voor de 40km 4 van Alkmaar kwam ik achter _O-
Nog optijd kunnen rechtzetten. Ik doe 25. Is al uitdagend genoeg :+. Hoewel ik er wel vertrouwen in heb. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220578613
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat probeerde ik ook wel, niet zo shocking als jij, maar bij mijn pvv stemmende collega's werd het totaal niet opgepikt. ;( :r
Veel mensen zijn dan ook niet racistisch, maaaaaaaaaar toch compleet racistisch. Tis de dutch way,
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220578653
Wat is de torrie met roze krullend blad? Het klinkt fab *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220578669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 11:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is de torrie met roze krullend blad? Het klinkt fab *O*
Het is een schimmel op de bast, die daar als sporen zit en wacht tot er blad komt. Bij het nieuwe blad tast de schimmel de blaadjes aan, en die krullen dan roze rood op. Het rode blad doet niet meer aan fotosynthese en kost dus enkel energie.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220578707
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Het is een schimmel op de bast, die daar als sporen zit en wacht tot er blad komt. Bij het nieuwe blad tast de schimmel de blaadjes aan, en die krullen dan roze rood op. Het rode blad doet niet meer aan fotosynthese en kost dus enkel energie.
Rude!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220578836
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Rood blad weghalen en eventueel de boom in het najaar met koperzeep wassen.
Ja dat is dus gedoe want zit hoog }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220578857
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nooo, dat was voor ons de reden een specifiek resistenter ras te kopen.
Vorige boom had het ieder jaar en werd steeds een beetje slechter.

Staat hij in de grond of pot? Bij pot kan je hem in de winter beschut wegzetten, dat helpt wel.
Grond. Hoogstam ook nog.
Was misschien ietsiepietsie impulsaankoop.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220578951
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 08:49 schreef AnneX het volgende:
Nog eens de mail bekeken, die in de spam zat en inmiddels weg.
Die is rechtstreeks en niet via oude provider doorgestuurd.
Niet afkomstig van een engerd. ‘Gewoon’ van iemand van lang geleden, die mijn energie opzuigt.
En op energie moet ik zuinig zijn.
Heel goed! Je bent een voorbeeld.

Ik heb 2 van die appers. Die nogal energie slurpen en vaak om de paar dagen vragen hoe het nu gaat als pensionado.
Ja ja "lief bedoeld", maar aan die uitdrukking krijg ik ook de schurft _O-
Ik negeer ze een paar dagen en dan een kort antwoord. Mss houdt het vanzelf op :+
pi_220579037
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 10:30 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een weer mensen O+

Vandaag de terugreis naar Spanje. We gaan de knul missen en het is ook fijn dat de rust wederkeert.

Verder zit ik te wachten op de handysiotherapeut, ik ben benieuwd.
Ik heb niet helemaal helder wat 'Frans' bij jullie deed? En komt hij vaker?

Sterkte met handen, veel last? :*
pi_220579065
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Grond. Hoogstam ook nog.
Was misschien ietsiepietsie impulsaankoop.
Foto voor waar je die gekocht hebt? Balen -O-
pi_220579414
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 11:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb niet helemaal helder wat 'Frans' bij jullie deed? En komt hij vaker?

Sterkte met handen, veel last? :*
Waarom heet ie Frans? :+ Manuel past beter :D uitwisseling met mijn oudste. Hij is daar al geweest, dus dit was het laatste contact.

Ik heb snel overbelaste polsen en nu ook weer een ontstoken pees. Met houdingsadviezen en een nieuwe brace moet het weer goed gaan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:34:38 #170
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220579487
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Foto voor waar je die gekocht hebt? Balen -O-
Ja dit want die boom was dus al ziek toen Vanyel hem kocht.
pi_220579586
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Waarom heet ie Frans? :+ Manuel past beter :D uitwisseling met mijn oudste. Hij is daar al geweest, dus dit was het laatste contact.

Ik heb snel overbelaste polsen en nu ook weer een ontstoken pees. Met houdingsadviezen en een nieuwe brace moet het weer goed gaan.
^O^


Pfff, ik maak van een Spaanse en Franse in mijn hoofd #kronkel :D :X
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:59:32 #172
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220579640
Weer billetjespost *O* _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220579748
Thuis van een druk spreekuur. Dan ook appjes en belletjes nav van de digitale afspraken gisteren. Gedoe gedoe.
Dan ook nog mensen die een nieuw telefoonnummer hebben en er zomaar vanuitgaan dat IND (en wij) dat ook te horen krijgen _O- van wie dan :D

Jammer van de boom @Vanyel en nu?

Net even gekeken en het lijkt erop dat de tayberry toch voorzichtig aanslaat in de pot, de overgebleven blaadjes hangen nog steeds niet slap. De moerbei is nog niet blijk. Morgen komen de nieuwen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220579771
Hoe veel albums nu dr.Flash? Hoe veel planken, kasten? met billetjes.

Binnen 24 uur geleverd! De luchtreiniger. https://vibrix.nl/products/vibrix-pureflow30-luchtreiniger
Wel de halve ochtend gestoeid om de Chinese! app Tuya werkend te krijgen.
Er zit geen camera of microfoon op, dus ok dan maar.😎

Vervelend ClubSoda! “Middenstand” is het toverwoordje bij gebruik handen en polsen. Ben benieuwd of het wordt benoemd.
  dinsdag 14 april 2026 @ 13:59:39 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220579901
Ik had gister een beetje een bluh dat op het werk, en had zin om simpel maar wel effies voldoening gevend voer te koken: spaghetti con potje moest t dus maar een keer worden.

Mijn dochter zou wat gehakt halen en mee naar huis brengen, maar was wat later thuis dan ik. Dus ik was onbegeleid, en zonder toezicht in de keuken.

Het werd...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens wel wat in elkaar gedraaid voor eroverheen, als 'saus'. Op z'n verre van Italiaans :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')