Promotiesquote:It is an independent and well-known organization not recognized by the "big four" governing bodies (WBA, WBC, IBF and WBO), who only recognize each other in their rankings and title unification rules.
It is recognized as a legitimate world championship by the British Boxing Board of Control, the European Boxing Union, BoxRec, and BoxingScene but is unrecognized as such by The Ring magazine.
In rolstoel ermee.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgt Rico flinke petsen.
@:zipportal
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Hahaha nee, een paar low kicks en het grootste wapen van Usyk (voetenwerk) is weg. Hij zou wel kans maken als hij dichtbij Rico blijft maar dan nog word het een lastig verhaal omdat Rico ook zijn knieën kan gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.
Hoe dan ook, ik heb wat potjes van Usyk teruggekeken en Rico maakt geen schijn van kans. Die gast is bizar snel voor een zwaargewicht. Er zijn er vast genoeg die harder slaan dan Usyk, maar zijn combinaties zijn zo verschrikkelijk snel.
Ik zou zelfs durven stellen dat Usyk het ook zou winnen als Verhoeven zijn benen wel mag gebruiken.
Ik ga in ieder geval 2 tientjes inzetten op Rico, misschien is het net andersom, spectaculaire rematchquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.
Het is een mooi moment om uit te cashen en het is absoluut geen schande om van Usyk te verliezen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:39 schreef raptorix het volgende:
Iemand trouwens een stream waar je dit gevecht NIET kunt zien?
Heul niet, slaat hem KO in 5e ronde.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
Usyk Rico is pas over drie of vier uur meen ikquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lege stoeltjes. PSV stadion in Egypte.
Ja, 00:00 onze tijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Usyk Rico is pas over drie of vier uur meen ik
Duurt nog even dus.quote:
100 miljoen voor usyk en 20 miljoen voor ricoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
Morbide obees Ben Sadik sloeg Rico al de vernieling in. Die weet niet wat hem overkomt bij 1 stoot van Usyk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Rico gaat tandjes tuffen genot
Onzinnige WWE pot
Vanaf 23:00, verwachting 23:50.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef Meister1984 het volgende:
Ik zie giyasov tegen catterall nu. Klopt dat?
quote:
Zie DM.quote:
Hier schrik ik vanquote:
Dat vinden de sponsoren niet leuk, die gaat niet voor de vijfde ronde neer of zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk ligt Rico in de eerste ronde al gestrekt
Prachtige vechter. Met die lengte zo snel en soepel. Oostblokkert geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sheeraz die maait er aardig op los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |