abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2026 @ 22:56:17 #1
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220559409


Bonden
•World Boxing Association (WBA) 1921
•World Boxing Council (WBC) 1963
•International Boxing Federation (IBF) 1983
•World Boxing Organization (WBO) 1988

International Boxing Organization (IBO) 1988
quote:
It is an independent and well-known organization not recognized by the "big four" governing bodies (WBA, WBC, IBF and WBO), who only recognize each other in their rankings and title unification rules.

It is recognized as a legitimate world championship by the British Boxing Board of Control, the European Boxing Union, BoxRec, and BoxingScene but is unrecognized as such by The Ring magazine.
Promoties
•Golden Boy Promotions
•Matchroom Boxing
•Queensberry Promotions Limited
•TopRank

Waar te zien
•DAZN

Kalender
17/9 - 'Canelo' Álvarez vs. Golovkin III
23/9 - Stevenson vs. Conceição
24/9 - Parker vs. Joyce
15/10 - Haney vs. Kambosos II
29/10 - Lomachenko vs. Ortiz
5/11 - Bivol vs. Ramírez

Verwacht
Spence vs. Crawford
Usyk vs. Fury

Huidige kampioenen:
https://en.wikipedia.org/(...)rld_boxing_champions

Agenda
https://schedule.boxingscene.com/
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 23:06:47 #2
38824 crew  Droopie
pi_220559475
Goede tip, tnx :)
Hell To The Liars
pi_220559791
Kunnen ze niet beter eerst Fury laten zingen voor dit lange interview met Joshua.
  zondag 12 april 2026 @ 00:12:49 #4
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220559804
Hopen dat het toch gaat gebeuren,nu moet het wel gebeuren
pi_220678331
Hopelijk krijgt Rico flinke petsen.

@Zipportal
U MAD?
pi_220678916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgt Rico flinke petsen.

@:zipportal
In rolstoel ermee.
pi_220678920
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:52 schreef Zipportal het volgende:

[..]
In rolstoel ermee.
Rendac -> oven.
U MAD?
  zaterdag 9 mei 2026 @ 19:51:02 #8
80382 manny
30 is best veel
pi_220752369
Laatste wedstrijd voorprogramma was mooi.

Main Event belooft ook wel wat.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220752950
Dubois staat in de file
  zondag 10 mei 2026 @ 00:29:31 #10
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220754357
Wel een lekker potje boksen
pi_220754398
Zeker het terugkijken waard
In het rijtje recente geschiedenis Klitschko -Joshua, Wilder- Fury III
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:33:49 #12
183059 WhatTheFuck
Ignorance Is Not An Excuse
pi_220837652
https://inkorr.com/en/lom(...)eni-2026-roku-323981

Lomachenko Announces Return to the Ring in Fall 2026

Mogelijk tegen Tank
  dinsdag 19 mei 2026 @ 16:32:38 #13
80382 manny
30 is best veel
pi_220840874
Kansloos. Rico. 23 mei.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220851613
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220858111
Hopelijk slaat onze Oekraïense vriend Rico het licht uit de ogen.
U MAD?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:01:31 #16
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220859478
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.

Hoe dan ook, ik heb wat potjes van Usyk teruggekeken en Rico maakt geen schijn van kans. Die gast is bizar snel voor een zwaargewicht. Er zijn er vast genoeg die harder slaan dan Usyk, maar zijn combinaties zijn zo verschrikkelijk snel.

Ik zou zelfs durven stellen dat Usyk het ook zou winnen als Verhoeven zijn benen wel mag gebruiken.
pi_220859920
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.
Het is een mooi moment om uit te cashen en het is absoluut geen schande om van Usyk te verliezen.
pi_220859930
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.

Hoe dan ook, ik heb wat potjes van Usyk teruggekeken en Rico maakt geen schijn van kans. Die gast is bizar snel voor een zwaargewicht. Er zijn er vast genoeg die harder slaan dan Usyk, maar zijn combinaties zijn zo verschrikkelijk snel.

Ik zou zelfs durven stellen dat Usyk het ook zou winnen als Verhoeven zijn benen wel mag gebruiken.
Hahaha nee, een paar low kicks en het grootste wapen van Usyk (voetenwerk) is weg. Hij zou wel kans maken als hij dichtbij Rico blijft maar dan nog word het een lastig verhaal omdat Rico ook zijn knieën kan gebruiken.
pi_220859996
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.
Het is een mooi moment om uit te cashen en het is absoluut geen schande om van Usyk te verliezen.
Ik ga in ieder geval 2 tientjes inzetten op Rico, misschien is het net andersom, spectaculaire rematch :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220860495
Verhoeven heeft een grotere reach, en Usyk moet natuurlijk uitkijken niet geraakt te worden, maar daar is hij snel genoeg voor.
Usyk zal Verhoeven ook niet in de eerste paar rondes knock out slaan, dat zullen veel mensen met belangen rond deze partij niet willen. Denk wel dat Verhoeven tegen de vlakte gaat, maar dan in ronde 5 of 6 of later. Verhoeven is 12 rondes helemaal niet gewend, en al heeft hij er vast lang en hard voor getraind, dat is een beetje net als met voetbal. Voor het eggie is het toch anders.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 mei 2026 @ 23:16:13 #21
862 Arcee
Look closer
pi_220864444
Ik vind zulke a-typische partijen wel leuk. Ben benieuwd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 08:15:50 #22
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220865362
Ik denk dat Verhoeven er kansloos afgaat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220865389
Keek even waar ik het kan volgen.
24,99.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 10:27:35 #24
80382 manny
30 is best veel
pi_220866079
POLL
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_220867008
Ik hoop dat de boel omgekocht is, ga zo even inzetten in ieder geval :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220867013
Hup Usyk.
pi_220868152
Iemand trouwens een stream waar je dit gevecht NIET kunt zien?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220868251
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:39 schreef raptorix het volgende:
Iemand trouwens een stream waar je dit gevecht NIET kunt zien?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:01:29 #29
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220868704
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220869209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
Heul niet, slaat hem KO in 5e ronde.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220870306
WE ARE LIVE
pi_220870319
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
WE ARE LIVE
Lege stoeltjes. PSV stadion in Egypte.
pi_220870348
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Lege stoeltjes. PSV stadion in Egypte.
Usyk Rico is pas over drie of vier uur meen ik
pi_220870353
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Usyk Rico is pas over drie of vier uur meen ik
Ja, 00:00 onze tijd.
pi_220870498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ja, 00:00 onze tijd.
Duurt nog even dus.

Maar Rico gaat sowieso verliezen. Boksen is een heel andere sport dan kickboksen en Usyk is verreweg gewoon de beste natuurlijk, ook al heeft Verhoeven best wat ervaring met boksen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:02:29 #36
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220870521
Yammy. :9
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:20:29 #37
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220870675
Ik heb streams
pi_220870680
Soliman is helemaal naar de tyfus geslagen wel door Japannertje.
pi_220870696
Ze gedraagt zich als een hentai figuur.
pi_220870700
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:24 schreef Bugno3 het volgende:
Ze gedraagt zich als een hentai figuur.
Stukje hantavirus.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:39:26 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220870789
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:20 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb streams
Dm graag :7
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:40:18 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220870794
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
100 miljoen voor usyk en 20 miljoen voor rico
Dan valt maandje ziek zijn wel mee |:)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:42:07 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220870909
Koekoek-KO wel deze
pi_220871057
Rico gaat tandjes tuffen genot

Onzinnige WWE pot
Jack does it in real time...
pi_220871105
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Rico gaat tandjes tuffen genot

Onzinnige WWE pot
Morbide obees Ben Sadik sloeg Rico al de vernieling in. Die weet niet wat hem overkomt bij 1 stoot van Usyk.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 21:26:44 #47
284411 crew  heywoodu
pi_220871148
Rond middernacht toch ongeveer?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:32:33 #48
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220871194
Hoe laat begint die bende. Alleen maar zwetsende ventjes
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220871199
Present
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:33:49 #50
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220871202
Ah eindeliji
Haters everywhere but I don't really care.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2026 @ 21:34:17 #51
284411 crew  heywoodu
pi_220871206
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:33 schreef matthijst het volgende:
Ah eindeliji
Eindelijk? Het duurt nog wel even :P
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:35:51 #52
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220871217
Geschatte start tijd is?
pi_220871222
Nu mag Saddam.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:40:35 #54
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220871253
Easy win voor usyk
pi_220871266
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef THEFXR het volgende:
Geschatte start tijd is?
Vanaf 23:00, verwachting 23:50.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:42:07 #56
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220871267
Die gaat snel ko
pi_220871485
Iemand een linkje voor mij?
pi_220871491
Ik zie giyasov tegen catterall nu. Klopt dat?
pi_220871564
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef Meister1984 het volgende:
Ik zie giyasov tegen catterall nu. Klopt dat?
Ja
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:38:56 #60
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_220871885
Iemand die me een DM wil sturen?
pi_220871987
Ook ingelogd, ik verwacht weinig kans voor Rico. Maar mocht hij hem pakken dan maak je het sportmoment van 2026 mee, wint hij hem niet... Ach je bent de avond weer doorgekomen.
pi_220872034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:38 schreef Coelho het volgende:
Iemand die me een DM wil sturen?
Liever niet.

Tot nooit.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:57:30 #63
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220872053
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef Rijst het volgende:
Iemand een linkje voor mij?
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:38 schreef Coelho het volgende:
Iemand die me een DM wil sturen?
Zie DM.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220872057
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Liever niet.

Tot nooit.
Hier schrik ik van
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220872067
Ussshhhh
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:03:35 #66
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220872118
Mocht iemand iets willen delen :*
pi_220872134
Rico gaat zo vechten, een situatieschets van het topic

pi_220872146
Hopelijk ligt Rico in de eerste ronde al gestrekt
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220872149
Sheeraz die maait er aardig op los.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:06:46 #70
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220872152
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk ligt Rico in de eerste ronde al gestrekt
Dat vinden de sponsoren niet leuk, die gaat niet voor de vijfde ronde neer of zo.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:06:54 #71
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220872155
Klummeke <3
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:08:04 #72
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_220872165
Easy win
pi_220872189
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sheeraz die maait er aardig op los.
Prachtige vechter. Met die lengte zo snel en soepel. Oostblokkert geen schijn van kans.
pi_220872192
Linkje iemand?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:12:09 #75
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_220872204
Iemand linkje in dm ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')