Promotiesquote:It is an independent and well-known organization not recognized by the "big four" governing bodies (WBA, WBC, IBF and WBO), who only recognize each other in their rankings and title unification rules.
It is recognized as a legitimate world championship by the British Boxing Board of Control, the European Boxing Union, BoxRec, and BoxingScene but is unrecognized as such by The Ring magazine.
In rolstoel ermee.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgt Rico flinke petsen.
@:zipportal
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Hahaha nee, een paar low kicks en het grootste wapen van Usyk (voetenwerk) is weg. Hij zou wel kans maken als hij dichtbij Rico blijft maar dan nog word het een lastig verhaal omdat Rico ook zijn knieën kan gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.
Hoe dan ook, ik heb wat potjes van Usyk teruggekeken en Rico maakt geen schijn van kans. Die gast is bizar snel voor een zwaargewicht. Er zijn er vast genoeg die harder slaan dan Usyk, maar zijn combinaties zijn zo verschrikkelijk snel.
Ik zou zelfs durven stellen dat Usyk het ook zou winnen als Verhoeven zijn benen wel mag gebruiken.
Ik ga in ieder geval 2 tientjes inzetten op Rico, misschien is het net andersom, spectaculaire rematchquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.
Het is een mooi moment om uit te cashen en het is absoluut geen schande om van Usyk te verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |