"een UFC worstelwedstrijd"quote:Op zondag 12 april 2026 05:11 schreef Eightyone het volgende:
Geen deal:
https://nos.nl/liveblog/2(...)zonder-deal-met-iran
[..]
Nou ja goed, wat moet de gemiddelde burger dan doen?quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja onze afkeuring uitspreken, met het vingertje wapperen en moreel uit de hoogte doen zijn we uitstekend in. Beste van de wereld, zou ik zelfs zeggen.
Helaas vertaalt zich dat echter zelden in daden en consequenties.
Je moet het een beetje begrijpelijk houden voor demense.quote:Op zondag 12 april 2026 08:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"een UFC worstelwedstrijd"
Ik kan nog slechter tegen dit soort amateuristisch taalgebruik in media dan tegen mislukte onderhandelingen over vrede
Ik las worstenwedstrijd en kreeg even een kleine error.quote:Op zondag 12 april 2026 08:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"een UFC worstelwedstrijd"
Ik kan nog slechter tegen dit soort amateuristisch taalgebruik in media dan tegen mislukte onderhandelingen over vrede
Omdat die intel gewoon onzin is.quote:Op zondag 12 april 2026 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De denkfout die je maakt is dat je ervanuitgaat dat Iran geen kernwapen bijna gereed had.
Nu jouw methjode: Iran met rust laten.
Gekke Iraniërs gooien de straat alsnog dicht. En beginnen een oorlog in het m-o met zware overmacht en via proxys aanslagen in Europa.
Waarom zou je twijfelen aan de Intel van de 2 beste diensten op de wereld?
Afkeuring uitspreken is begrijpelijk, maar op zichzelf niet voldoende.quote:Op zondag 12 april 2026 08:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou ja goed, wat moet de gemiddelde burger dan doen?
Mensen spreken in elk geval hun afkeur nog uit.
Sommige figuren hier steunen de genocide en andere misdaden openlijk.
Dat vind ik toch wat erger.
Dat is altijd zo. Je kunt ook afwachten tot de bom valt en dan zeggen: tja je kunt moeilijk een souverein land invallen.quote:Op zondag 12 april 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat die intel gewoon onzin is.
En daarnaast intel is ook weer afhankelijk van de ontvanger.
Jij roept een hele boel what ifs, maar uit niets blijkt dat dat zo zou zijn en dat Iran dingen zou gaan doen.
Terwijl zowel de VS als Israël de meest walgelijke dingen doen en daarmee de wereld mee sleuren.
Tolerant tegenover intolerant is meteen het einde van tolerant.quote:Op zondag 12 april 2026 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Je kunt ook afwachten tot de bom valt en dan zeggen: tja je kunt moeilijk een souverein land invallen.
Beetje hetzelfde als de hele wereld welkom heten in je land en dan verontwaardigd zijn dat homos worden belaagd en vrouwen verkracht.
De VS (Tulsi Gabbard) heeft eerder nog aangegeven dat er geen intel was dat ze dicht bij een wapen waren. Israël roept al jaren dat Iran over 2 weken klaar is, en Tulsi Gabbard gaf zelf aan dat de president bepaalt of er sprake is van een imminent threat.quote:Op zondag 12 april 2026 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De denkfout die je maakt is dat je ervanuitgaat dat Iran geen kernwapen bijna gereed had.
Nu jouw methjode: Iran met rust laten.
Gekke Iraniërs gooien de straat alsnog dicht. En beginnen een oorlog in het m-o met zware overmacht en via proxys aanslagen in Europa.
Waarom zou je twijfelen aan de Intel van de 2 beste diensten op de wereld?
De opmerking van holmes is te diffuus geen concreet touw aan vast te knopen met 2 one liners. Met zijn opmerking over het witte zwarte verleden zou je zelfs kunnen opmaken dat hij het besproken boek ook daadwerkelijk gelezen heeft en begrijpt. Alhoewel ik de belezenheid van veel conservatieve roeptoeters hier ernstig in twijfel trek.quote:Op zondag 12 april 2026 07:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom viel jij niet over de opmerking van Sherlock dan?
Iemand zegt wat, vermoed, denk.quote:Op zondag 12 april 2026 08:29 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De VS (Tulsi Gabbard) heeft eerder nog aangegeven dat er geen intel was dat ze dicht bij een wapen waren. Israël roept al jaren dat Iran over 2 weken klaar is, en Tulsi Gabbard gaf zelf aan dat de president bepaalt of er sprake is van een imminent threat.
Ik denk eerder dat het probleem is dat die 2 beste inlichtingendiensten aan de kant geschoven zijn.
Iran zegt, "WIJ WILLEN EEN ATOOMBOM"quote:Op zondag 12 april 2026 08:29 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De VS (Tulsi Gabbard) heeft eerder nog aangegeven dat er geen intel was dat ze dicht bij een wapen waren. Israël roept al jaren dat Iran over 2 weken klaar is, en Tulsi Gabbard gaf zelf aan dat de president bepaalt of er sprake is van een imminent threat.
Ik denk eerder dat het probleem is dat die 2 beste inlichtingendiensten aan de kant geschoven zijn.
Je realiseert je hoop ik dat Tulsi Gabbard het hoofd van de VS intelligence diensten is? En dat ze dat tijdens een hearing met congress zei?quote:Op zondag 12 april 2026 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iemand zegt wat, vermoed, denk.
Dat is een probleem, er is harde en echte info.
Met zo’n hoog IQ moet je toch wel beter kunnen lezen.quote:Op zondag 12 april 2026 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iran zegt, "WIJ WILLEN EEN ATOOMBOM"
En jij zegt, daar is helemaal geen bewijs voor.
Laat het publiek dan de meeste recente tweet zien van een Iraanse leider die dit expliciet zegt. Want jij roept wel veel maar hiervan zien we nooit enig bewijs.quote:Op zondag 12 april 2026 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iran zegt, "WIJ WILLEN EEN ATOOMBOM"
Die paar gekkies op een scooter denk ik. Maar ons land is blijkbaar in een existentiële crisis nu, we moeten snel dat kut Iran plat bombarderen want het is zij of wij!111quote:Op zondag 12 april 2026 07:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iran en proxys aanslagen in Europa? Welke dan?
Sterker nog, de oude Ayatollah had een heuse fatwa uitgesproken over het ontwikkelen van een atoombom.quote:Op zondag 12 april 2026 08:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Laat het publiek dan de meeste recente tweet zien van een Iraanse leider die dit expliciet zegt. Want jij roept wel veel maar hiervan zien we nooit enig bewijs.
quote:Op zondag 12 april 2026 08:40 schreef Perrin het volgende:
Pakistan dacht echt dat vrede een kans had?
[ x ]
Ze moest antwoorden op een acute dreiging, is er nu een atoombom? Nee.quote:Op zondag 12 april 2026 08:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je realiseert je hoop ik dat Tulsi Gabbard het hoofd van de VS intelligence diensten is? En dat ze dat tijdens een hearing met congress zei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |