abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 april 2026 @ 08:10:55 #151
284411 crew  heywoodu
pi_220560362
quote:
"een UFC worstelwedstrijd"

Ik kan nog slechter tegen dit soort amateuristisch taalgebruik in media dan tegen mislukte onderhandelingen over vrede :(
pi_220560365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja onze afkeuring uitspreken, met het vingertje wapperen en moreel uit de hoogte doen zijn we uitstekend in. Beste van de wereld, zou ik zelfs zeggen.

Helaas vertaalt zich dat echter zelden in daden en consequenties.
Nou ja goed, wat moet de gemiddelde burger dan doen?

Mensen spreken in elk geval hun afkeur nog uit.
Sommige figuren hier steunen de genocide en andere misdaden openlijk.
Dat vind ik toch wat erger.
  zondag 12 april 2026 @ 08:12:35 #153
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220560366
twitter
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 12 april 2026 @ 08:12:45 #154
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220560368
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik kan nog slechter tegen dit soort amateuristisch taalgebruik in media dan tegen mislukte onderhandelingen over vrede :(
Je moet het een beetje begrijpelijk houden voor demense. |:)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220560372
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik las worstenwedstrijd en kreeg even een kleine error.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 april 2026 @ 08:14:35 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220560374
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Dat is wel zuur, denk je er eindelijk uit te kunnen... :'(
pi_220560379
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De denkfout die je maakt is dat je ervanuitgaat dat Iran geen kernwapen bijna gereed had.
Nu jouw methjode: Iran met rust laten.

Gekke Iraniërs gooien de straat alsnog dicht. En beginnen een oorlog in het m-o met zware overmacht en via proxys aanslagen in Europa.

Waarom zou je twijfelen aan de Intel van de 2 beste diensten op de wereld?
Omdat die intel gewoon onzin is.
En daarnaast intel is ook weer afhankelijk van de ontvanger.

Jij roept een hele boel what ifs, maar uit niets blijkt dat dat zo zou zijn en dat Iran dingen zou gaan doen.

Terwijl zowel de VS als Israël de meest walgelijke dingen doen en daarmee de wereld mee sleuren.
  zondag 12 april 2026 @ 08:21:39 #158
38496 Perrin
pi_220560408
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nou ja goed, wat moet de gemiddelde burger dan doen?

Mensen spreken in elk geval hun afkeur nog uit.
Sommige figuren hier steunen de genocide en andere misdaden openlijk.
Dat vind ik toch wat erger.
Afkeuring uitspreken is begrijpelijk, maar op zichzelf niet voldoende.

De vraag is niet alleen wat de 'gemiddelde burger' moet voelen of zeggen, maar wat we structureel van onze overheden moeten durven eisen: energiezekerheid, minder afhankelijkheid van kwetsbare ketens, een robuuste defensie en instituties die ook onder druk blijven functioneren.

Als het bij afkeuring blijft, laten we onze toekomst in feite bepalen door traagheid en aarzeling, in een wereld die niet op ons wacht maar ons wel bepalend beïnvloedt.

Wat nodig is, is helder en consistent beleid dat onze samenlevingen werkelijk weerbaar en leefbaar houdt in tijden van instabiliteit. Dat is geen luxe maar een noodzaak voor onze toekomst en iets wat we van onze Europese overheden mogen en moeten eisen.
pi_220560409
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Omdat die intel gewoon onzin is.
En daarnaast intel is ook weer afhankelijk van de ontvanger.

Jij roept een hele boel what ifs, maar uit niets blijkt dat dat zo zou zijn en dat Iran dingen zou gaan doen.

Terwijl zowel de VS als Israël de meest walgelijke dingen doen en daarmee de wereld mee sleuren.
Dat is altijd zo. Je kunt ook afwachten tot de bom valt en dan zeggen: tja je kunt moeilijk een souverein land invallen.
Beetje hetzelfde als de hele wereld welkom heten in je land en dan verontwaardigd zijn dat homos worden belaagd en vrouwen verkracht.

Om je eigen hachje te redden en behouden moet je nu eenmaal grommen naar de wereld.
Toon je je die liberale, open mens die nooit gromt en je kop en die van je kinderen gaan er af.
Vakman pur sang
  zondag 12 april 2026 @ 08:22:51 #160
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220560412
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220560422
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is altijd zo. Je kunt ook afwachten tot de bom valt en dan zeggen: tja je kunt moeilijk een souverein land invallen.
Beetje hetzelfde als de hele wereld welkom heten in je land en dan verontwaardigd zijn dat homos worden belaagd en vrouwen verkracht.
Tolerant tegenover intolerant is meteen het einde van tolerant.
pi_220560433
Zo is het.

Goed, er zijn altijd overwegingen die ook financieel of ego gedreven kunnen zijn.
Dat de VS nu Iran aanpakt weet ik ook niet of dat helemaal het goede moment is of perse heel nodig.
Maar belangrijk te beseffen is, ze staan aan onze kant, het is het Westen tegen fundamentalisten.
Het westen moet hier unaniem elkaar steunen.
Want hoe dan ook, minder fundamentalisten is altijd beter. Geen hoog verrijkt unranium is altijd beter.
Geen ballistische raketten voor moslimfundamentalisten is altijd beter.
Vakman pur sang
pi_220560438
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De denkfout die je maakt is dat je ervanuitgaat dat Iran geen kernwapen bijna gereed had.
Nu jouw methjode: Iran met rust laten.

Gekke Iraniërs gooien de straat alsnog dicht. En beginnen een oorlog in het m-o met zware overmacht en via proxys aanslagen in Europa.

Waarom zou je twijfelen aan de Intel van de 2 beste diensten op de wereld?
De VS (Tulsi Gabbard) heeft eerder nog aangegeven dat er geen intel was dat ze dicht bij een wapen waren. Israël roept al jaren dat Iran over 2 weken klaar is, en Tulsi Gabbard gaf zelf aan dat de president bepaalt of er sprake is van een imminent threat.

Ik denk eerder dat het probleem is dat die 2 beste inlichtingendiensten aan de kant geschoven zijn.
pi_220560439
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 07:24 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom viel jij niet over de opmerking van Sherlock dan?
De opmerking van holmes is te diffuus geen concreet touw aan vast te knopen met 2 one liners. Met zijn opmerking over het witte zwarte verleden zou je zelfs kunnen opmaken dat hij het besproken boek ook daadwerkelijk gelezen heeft en begrijpt. Alhoewel ik de belezenheid van veel conservatieve roeptoeters hier ernstig in twijfel trek. :D
pi_220560450
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:29 schreef beefkeek het volgende:

[..]
De VS (Tulsi Gabbard) heeft eerder nog aangegeven dat er geen intel was dat ze dicht bij een wapen waren. Israël roept al jaren dat Iran over 2 weken klaar is, en Tulsi Gabbard gaf zelf aan dat de president bepaalt of er sprake is van een imminent threat.

Ik denk eerder dat het probleem is dat die 2 beste inlichtingendiensten aan de kant geschoven zijn.
Iemand zegt wat, vermoed, denk.
Dat is een probleem, er is harde en echte info.
Vakman pur sang
pi_220560461
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:29 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Iran zegt, "WIJ WILLEN EEN ATOOMBOM"

En jij zegt, daar is helemaal geen bewijs voor.

oO<
pi_220560477
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Iemand zegt wat, vermoed, denk.
Dat is een probleem, er is harde en echte info.
Je realiseert je hoop ik dat Tulsi Gabbard het hoofd van de VS intelligence diensten is? En dat ze dat tijdens een hearing met congress zei?
pi_220560481
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

En jij zegt, daar is helemaal geen bewijs voor.

oO<
Met zo’n hoog IQ moet je toch wel beter kunnen lezen.
pi_220560486
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Laat het publiek dan de meeste recente tweet zien van een Iraanse leider die dit expliciet zegt. Want jij roept wel veel maar hiervan zien we nooit enig bewijs. _O-
pi_220560490
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 07:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Iran en proxys aanslagen in Europa? Welke dan?
Die paar gekkies op een scooter denk ik. Maar ons land is blijkbaar in een existentiële crisis nu, we moeten snel dat kut Iran plat bombarderen want het is zij of wij!111
  zondag 12 april 2026 @ 08:40:43 #171
38496 Perrin
pi_220560494
Pakistan dacht echt dat vrede een kans had?

twitter
pi_220560496
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Laat het publiek dan de meeste recente tweet zien van een Iraanse leider die dit expliciet zegt. Want jij roept wel veel maar hiervan zien we nooit enig bewijs. _O-
Sterker nog, de oude Ayatollah had een heuse fatwa uitgesproken over het ontwikkelen van een atoombom.

Ondertussen -----> :+
  zondag 12 april 2026 @ 08:41:31 #173
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220560499
quote:
9s.gif Op zondag 12 april 2026 08:40 schreef Perrin het volgende:
Pakistan dacht echt dat vrede een kans had?

[ x ]
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220560504
Ik had meer verwacht van deze door de wol geverfde, ervaren topdiplomaten van Amerika.

Status quo blijft dus nog even. Straat blijft dicht. De wereld economie wordt ontwricht én Iran plaatst een frontale aanval op de petrodollar, dus op de economie van Amerika.

Ik denk dat dit uiteindelijk toch zal gaan leiden tot een aanval met kernwapens.
pi_220560505
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Je realiseert je hoop ik dat Tulsi Gabbard het hoofd van de VS intelligence diensten is? En dat ze dat tijdens een hearing met congress zei?
Ze moest antwoorden op een acute dreiging, is er nu een atoombom? Nee.

Maar Iran heeft bewezen uranium tot 60% verkijkt, voor kernenergie is 8-10% nodig en de centrifuges stage 6 staan er ook.
Dat betekend kernwapen ready.
Je kunt dan in enkele weken door verrijken en een wapen afschieten.
Dat en de agressieve politiek en de dreiging voor Israël is natuurlijk ook gigantisch.
Israël snap ik ook wel, dit was de enige manier om voortbestaan in de toekomst mogelijk te maken.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')