abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 april 2026 @ 00:05:29 #101
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220559785
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:55 schreef vosss het volgende:

[..]
Kan iemand die vent ontiegelijk hard bitchslappen aub. Gewonnen zegt ie. :X
Sowieso dat gelul over winnen of verliezen. Het hoofd van een 7 jarige op een bejaard lichaam. Ik heb een lolly dus ik heb gewonnen hihihi, jij hebt geen lolly haha.
pi_220559796
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 00:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Sowieso dat gelul over winnen of verliezen. Het hoofd van een 7 jarige op een bejaard lichaam. Ik heb een lolly dus ik heb gewonnen hihihi, jij hebt geen lolly haha.
Maar op die manier begrijpt zijn people hem, snappie?
pi_220559817
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 00:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk wel dat we in Nederland een kleine uitdaging hebben om de wat minder slimme mensen van de uiteindjes van het hoefijzer af te krijgen.
Af en toe moet ik toch zo hard lachen om jouw fantastisch brein, je hangt volgens mij niet eens aan een uiteindje maar daar ver onder. _O-
pi_220559832
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
Iemand gaf in een van de topics een tip voor een boek (kweeniemeerwie). Besteld, vandaag binnen en 50 pagina's verder echt heel goed.

Daar zou onze hoog IQ-er UitStraling makkelijk moeten kunnen lezen. En veel van leren.. :Y

'Het Westen' van Josephine Quinn

Ook wel iets voor Howard.
Ik ben wel blij dat men iets meer durft toe te geven aan de reflectering van het blanke witte verleden.

Atone for thy sins (or the sins of the father)!
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 12 april 2026 @ 00:22:44 #105
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220559844
twitter

Het waren 4 geweldige minuten
pi_220559852
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 00:22 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Het waren 4 geweldige minuten
4 minuten? Ik las acht uren..

quote:
The talks have entered their eighth hour. This is probably the longest negotiation yet. What we’re hearing from the Pakistani side is that they are still pushing for more flexibility from both sides. There has been progress, according to sources we have been speaking to from inside the room.

From what we are hearing, there are going to be multiple tracks covered: security, diplomacy, [and] economics. And one other issue reported from Washington is the release of prisoners. The Pakistanis are working to build confidence measures across all of these areas.

Sources are telling us this third round is at a critical phase, but there seems to be a lack of flexibility from the American side – at least that is what Iranian sources are saying. They say they are willing to budge on a few things, but the demands they are hearing, especially on the Strait of Hormuz, are maximalist.

Pakistani sources are quite hopeful that something will come out of these talks. What that looks like – whether it is an extension of the ceasefire, continued free movement through the Strait of Hormuz, or something more substantive on the nuclear programme – remains to be seen.

I was speaking to a diplomat just a few hours ago, and they told me that the best diplomacy is run behind closed doors. If diplomacy is done on headlines, it is very unlikely to succeed.

After eight hours, information is coming out drip by drip, but anything substantive remains speculative and sensitive. There is also a gag order on Pakistani politicians, so no shadow is being cast by the hosts. We are expecting a news conference from the Serena Hotel, where these talks are still ongoing.
Aljazeera.com
  zondag 12 april 2026 @ 00:27:48 #107
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_220559855
Iraanse demonstranten op de straten van Los Angeles. Die stad kent ook de grootste Iraanse gemeenschap ter wereld buiten Iran. De demonstranten zijn tegen een deal van de VS met het huidige regime in Iran volgens CNN.
pi_220559878
quote:
We are witnessing a press pool covering what is essentially a closed-door [discussion], with very few leaks, which is highly unusual. That tells you just how sensitive and fragile these discussions are, and how much the Americans want to ensure they are not sabotaged by the distrust that exists between the two sides.

Interestingly, the one thing both sides appear to have in common is their distrust of the media. But the lights are still on, and we are still watching.
https://www.aljazeera.com(...)talks?update=4484277

Hebben ze toch nog iets gemeenschappelijks gevonden, alles is de schuld van de media!
pi_220559893
quote:
Trump: We will open up the Strait, even though we do not use it, because we have a lot of other countries in the world that do use it that are either afraid, or weak, or cheap.

If China does that (sending weapons to Iran), China is going to have big problems.
pi_220559901
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 00:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

even een bron er bij? Geloof het direct, maar toch.
pi_220559914
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 00:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
even een bron er bij? Geloof het direct, maar toch.
Trump op tv. Staat vast wel op CNN.
pi_220559917
https://edition.cnn.com/2(...)ws/iran-us-war-talks

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 01:05 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Trump op tv. Staat vast wel op CNN.
Zag het.
pi_220559920
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 00:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk wel dat we in Nederland een kleine uitdaging hebben om de wat minder slimme mensen van de uiteindjes van het hoefijzer af te krijgen.
Welk opleidingsniveau heb jij genoten als ik vragen mag?
pi_220559924
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ja, dat is hetzelfde als vragen of jij een moslim bent of Howard een jood. Je krijgt toch geen antwoord.
pi_220559931
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hooggeleid.
  zondag 12 april 2026 @ 01:47:31 #116
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220559956
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 00:05 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat is begreep ik wel hoe veel mensen opgevoed worden/opgroeien in de VS.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220559960
quote:
2s.gif Op zondag 12 april 2026 01:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat is begreep ik wel hoe veel mensen opgevoed worden/opgroeien in de VS.
Beetje naar de jaren 60/70 met spannende western films, waar heldhaftige cowboys die vervloekte indianen versloegen. Ik ben ook zo opgevoed, met boeken van Arendsoog. ( En ook Jip en Janneke.) En ik hield van Barbies (heb later een verzameling bij elkaar gesprokkeld van de barbies uit mijn jeugd). Hier zat de Amerikaanse invloed er al vroeg in.

Maar tegelijk werd ik ook opgevoed met de VPRO, den Uyl en de PvdA en moesten mijn ouders niets hebben van het overdreven gebral van de Amerikanen. Ook niet van de Russen trouwens. Mijn ouders wilden niet naar Spanje op vakantie, want daar zat Franco toen nog. De aversie tegen een regime met een dictator is er goed in gepeperd.

[ Bericht 14% gewijzigd door Firuze60 op 12-04-2026 02:08:23 ]
pi_220559981
quote:
HAHA, en dan dit:
https://www.nu.nl/buitenl(...)morgen-nodig-is.html

quote:
De Spaanse premier lijkt met zijn antimilitaristische houding het sentiment in de Spaanse bevolking goed aan te voelen. Uit een peiling van POLITICO blijkt dat Spanje vooroploopt in Europa als het gaat om zelfstandigheid en onafhankelijkheid van de Verenigde Staten. 51 procent van de Spanjaarden ziet Washington als "bedreiging" en 94 procent wil meer Europese autonomie.
Zij hebben een eigen olieleiding (ergens gelezen). En ik denk niet veel geld, eigen Europees leger is dan iets waar andere Europese landen net wat meer voor moeten dokken. Zuinig 'boekhouder' Nederland knijpt nog liever de eigen burgers uit dan Spanje te gaan sponsoren.

https://ioplus.nl/nl/post(...)nks-hoge-olieprijzen

[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 12-04-2026 02:36:10 ]
pi_220560000
quote:
It has just gone past 4 o’clock in the morning here in Islamabad. It has been a historic day and a marathon negotiation. These are the highest-level negotiations between Iranians and Americans since the 1979 revolution.

During the 2015 JCPOA talks, discussions were at the level of foreign ministers. Now, you have the US vice president meeting the speaker of the Iranian parliament.

Let me recap what has happened in the last 12 hours. Pakistan has convinced both sides that they need to give in order to receive. That is why there has been back and forth, with ups and downs. Iranian sources have said they are willing to negotiate, but that US demands are excessive.

The Americans have said that unless the Strait of Hormuz is opened, it will be very difficult to make headway. But because they are still talking, this is now the fifth round. They have exchanged drafts multiple times, made calls with their seniors, and more Iranian planes have arrived during this time.

All of that is indicative of some progress, and that is why there is a lot of hope from official sources.

There is almost a gag order on all Pakistani officials. What they do not want to do is cast a shadow as the host nation. They want both sides to decide on their own terms.
Aljazeera.com

quote:
Reporters are beginning to fade under the bright lights of the cavernous Jinnah Convention Centre as they continue to wait for any nugget of information from the US-Iran talks across the road at Islamabad’s Serena Hotel.

The Iranian media contingent has left the building, but about a hundred journalists remain at the venue.

Outside, the sky is starting to lighten as journalists guzzle sugary tea and coffee to stay awake through the early hours of Sunday. The negotiations began on Saturday afternoon local time.

On white and green couches, the colors of Pakistan’s flag, some journalists pore over their phones, trying to stay awake after being at the venue for more than ten hours.

Now and then, a flurry of whispers spreads like an electric current around the vast round hall. But the excitement amounts to little as the diplomatic talks stretch on.
cnn.com

Zoek de verschillen. En ik mis de derde partij in de onderhandelingen in dit conflict. Waar blijft Netanyahu?

[ Bericht 1% gewijzigd door Firuze60 op 12-04-2026 02:49:57 ]
pi_220560006
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:09 schreef vosss het volgende:

[..]
Je verwacht het niet

Wat ik al zei dus. Punt 1 gaan ze niet uit handen geven en nu blijkt dus ook dat de VS het inderdaad samen wilde gaan doen. Echt waar de fuck zijn die yanks mee bezig? De hele wereld over de flos jagen.

:(
Oh, en we hebben het niet over het feit dat de eis van Iran een zware schending van het internationale recht zou betekenen naast een zware schending van de soevereiniteit van hun buurlanden?
pi_220560010
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 02:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
HAHA, en dan dit:
https://www.nu.nl/buitenl(...)morgen-nodig-is.html
[..]
Zij hebben een eigen olieleiding (ergens gelezen). En ik denk niet veel geld, eigen Europees leger is dan iets waar andere Europese landen net wat meer voor moeten dokken. Zuinig 'boekhouder' Nederland knijpt nog liever de eigen burgers uit dan Spanje te gaan sponsoren.

https://ioplus.nl/nl/post(...)nks-hoge-olieprijzen

Meer Europese solidariteit betekent voor de Spanjaarden vooral solidariteit met hun, niet van hun.
pi_220560012
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 00:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik ben wel blij dat men iets meer durft toe te geven aan de reflectering van het blanke witte verleden.

Atone for thy sins (or the sins of the father)!
Het lastige is dat voor dat soort denkers de vervolgstap is dat er wat goed te maken is en dat heeft dan vooral te maken met het feit dat de rest de lippen strak op elkaar houdt. Om maar een klein voorbeeld te geven; de Transatlantische slavenhandel veroordelen, maar niks zeggen over de transsahara slavenhandel die groter was en langer is doorgegaan. Dat is het effect.

[ Bericht 0% gewijzigd door HiZ op 12-04-2026 03:59:42 ]
pi_220560028
Trump en Rubio zitten bij de UFC in Miami (mixed martial arts). Vance is nu toch aan het slapen.
  zondag 12 april 2026 @ 05:11:39 #125
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220560076
Geen deal:

https://nos.nl/liveblog/2(...)zonder-deal-met-iran

quote:
03:58

Vicepresident Vance weg uit Islamabad

Na 21 uur onderhandelen zijn de Verenigde Staten en Iran niet tot een akkoord gekomen. Vicepresident Vance vertrekt samen met de Amerikaanse delegatie uit Islamabad nadat hij Iran een "laatste en beste" voorstel heeft gedaan. Dit voorstel zou volgens de Amerikaanse onderhandelaars een basis kunnen vormen voor een akkoord. Wat er in het voorstel staat is niet bekendgemaakt. "We zullen zien of de Iraniërs dat accepteren", zei Vance tijdens een persconferentie.

Het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft ook een verklaring naar buiten gebracht. Zij stellen dat ze met een open blik aan de gesprekken waren begonnen, maar dat de VS zich moet onthouden van "buitensporige eisen en onwettige verzoeken" en "de legitieme rechten en belangen van Iran moeten erkennen".

Volgens de Iraanse staatstelevisie waren onder andere de opening van de Straat van Hormuz en de ontwikkeling van het Iraanse kernwapenprogramma de grootste struikelblokken.

Vance zei in zijn persconferentie president Trump op de hoogte te hebben gehouden van de vorderingen van de gesprekken. Trump bracht samen met de minister van Buitenlandse Zaken Marco Rubio een bezoek aan een UFC worstelwedstrijd in Miami.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')