De VS kan zich geen 50% invoertarief veroorloven vanuit China, dus China kan doen wat ze willenquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:50 schreef beefkeek het volgende:
die tariffs werken zo lekker afschrikwekkend hè. Geen land die iets durft te doen zolang ze actief zijn.
[..]
Maar eens kijken of ie nog wat te doen heeft binnenkortquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En het werkt ook prima om Jeroen Krabbé te verplaatsen.
Bekijk deze YouTube-video
ik was de oorlog wel aan het supporten ... vanaf de zijlijnquote:Op zaterdag 11 april 2026 19:27 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.wsj.com/world(...)t-a2361995?st=6MB59b
Wie had die video gepost daar was ik bijquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet mijn OP.
[/spoiler]
Bekijk deze YouTube-video
Je verwacht het nietquote:Financial Times: onderhandelingen VS en Iran lopen vast op Straat van Hormuz
De onderhandelingen tussen de VS en Iran in Pakistan lopen vast op de controle over de Straat van Hormuz, melden ingewijden aan The Financial Times. Zo zou Iran erop staan de controle over de zeestraat te behouden en tol te kunnen heffen op schepen. Het land zou eventuele 'gezamenlijke controle' weigeren.
De onderhandelingen zouden ondanks de patstelling niet stilliggen.
Vanuit de VS zijn onder meer de Amerikaanse vicepresident JD Vance en gezanten Steve Witkoff en Jared Kushner aangeschoven voor overleg. De Iraanse delegatie wordt geleid door parlementsvoorzitter Mohammad Bagher Ghalibaf. Het is de hoogste directe ontmoeting tussen Amerikaanse en Iraanse functionarissen sinds de Iraanse revolutie in 1979.
Te laten zien dat ze de Baas zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Je verwacht het niet
Wat ik al zei dus. Punt 1 gaan ze niet uit handen geven en nu blijkt dus ook dat de VS het inderdaad samen wilde gaan doen. Echt waar de fuck zijn die yanks mee bezig? De hele wereld over de flos jagen.
Dat gaat momenteel niet zo heel lekker. Iran weigert tot nu toe naar de baas te luisterenquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:16 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Te laten zien dat ze de Baas zijn.
Jammer dat ze triomfboog in Washington DC niet als achtergrond gebruikenquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Historische ontmoeting tussen VS en Iran bij onderhandelingen in Pakistan
Islamitische fakerij.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Iran en bondgenoten zullen nooit luisteren.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:29 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Dat gaat momenteel niet zo heel lekker. Iran weigert tot nu toe naar de baas te luisteren
Die dubbele punt moet eruit.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:18 schreef Since2003 het volgende:
Hoe tag ik iemand? @:username lijkt niet te werken? Ik mis vast iets eenvoudigs?
Buitensporige eisen. Dat kan dus of zijn helemaal vrij geven of het kan zijn lqten we samen tol heffen.quote:Over de heropening van de Straat van Hormuz bestaat nog een 'ernstig meningsverschil', schrijft het persbureau, dat spreekt over 'buitensporige eisen' van de VS. Een van de voorwaarden die Iran stelt in de onderhandelingen is dat het land de controle over de belangrijke zeestraat behoudt.
300 doden in tien minuten. We mogen Israël weer feliciteren met een buitengewoon mooie mijlpaal. Lekker kinderen om zeep helpen, gaaf land.quote:
Kan links ook een keer spreken over haatbaardenquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:26 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat ook niet echt gebruikelijk daar.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:38 schreef Peppert het volgende:
Het beginnen van een grote oorlog zonder publieke instemming of zelfs maar een poging om de bevolking te overtuigen, heeft mij ervan overtuigd dat de Amerikaanse democratie in stilte al is afgeschaft zonder dat dit ooit is aangekondigd.
Nergens niet. Heeft er ooit een bevolking gestemd voor oorlog ? Geloof er niets van.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook niet echt gebruikelijk daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |