----------------------------------------------quote:Grote brand bij sauna in Beek: 'Blijf uit de rook'
Bij een sauna in Beek is zaterdagmiddag een grote brand uitgebroken. De brandweer roept op om uit de rook te blijven.
De melding van de brand komt van GaySauna Maastricht aan de Kelmonderhofweg. Er is ook een traumahelikopter opgeroepen.
"Bij deze brand komt rook vrij, blijf uit de rook. Heeft u last van de rook sluit dan ramen en deuren en zet eventuele ventilatie uit", adviseert de brandweer.
https://www.mijnstreekvandaag.nl/grote-brand-bij-sauna-in-beek
Vlak Freek Vonk of Rick Brandsteder ook niet uit.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kan ook Viktor Brandt geweest zijn.
Zou je dit soort zaaddodende anekdotes voortaan achterwege kunnen laten?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik was vroeger verbaasd dat de brandweer moest zeggen dat je uit de rook moest gaan staan, maar toen er in onze wijk een huis in de fik stond bleven mensen ook in de rook staan. Er zat wel een wietplantage in.
Ik was vroeger verbaasd dat mensen mijn anekdotes zaaddodend vonden, maar toen kwam ik erachter dan mijn stem en gezicht door vrienden van ons als anticonceptie werden gebruikt. Het zaad ging daarmee niet meteen dood, maar stierf langzaam en ongebruikt in de balzak.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je dit soort zaaddodende anekdotes voortaan achterwege kunnen laten?
Cockwhale klinkt als een man met zwaar overgewicht die graag in ieder gat genomen wordtquote:Op zaterdag 11 april 2026 14:51 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe heet deze sauna?
Fire in the Hole? Of toch Fikker Sauna?
Om andere mannen af te trekken in een stoomcabine bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom zou je nou weer naar een gaysauna gaan?
Gadverdamme zeg, wat een smerige praat. En de volgende kan dan lekker in dat vieze kwakkie plaatsnemen. Ik pas.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:57 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Om andere mannen af te trekken in een stoomcabine bijvoorbeeld.
Is dit geil? @de_boswachterquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:57 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Om andere mannen af te trekken in een stoomcabine bijvoorbeeld.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg, wat een smerige praat. En de volgende kan dan lekker in dat vieze kwakkie plaatsnemen. Ik pas.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:17 schreef Richestorags het volgende:
Dit voelt als een topic met de intentie om te trollen.
Dit is zo lang geleden dat je erbij moet zijn geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:45 schreef raptorix het volgende:
Lang terug in Nederland ook gebeurt, 3 doden: https://www.digibron.nl/v(...)m_source=chatgpt.com
Kom maar langs, mag je mijn anus baffen als een slaafje.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Cockwhale klinkt als een man met zwaar overgewicht die graag in ieder gat genomen wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |