----------------------------------------------quote:Grote brand bij sauna in Beek: 'Blijf uit de rook'
Bij een sauna in Beek is zaterdagmiddag een grote brand uitgebroken. De brandweer roept op om uit de rook te blijven.
De melding van de brand komt van GaySauna Maastricht aan de Kelmonderhofweg. Er is ook een traumahelikopter opgeroepen.
"Bij deze brand komt rook vrij, blijf uit de rook. Heeft u last van de rook sluit dan ramen en deuren en zet eventuele ventilatie uit", adviseert de brandweer.
https://www.mijnstreekvandaag.nl/grote-brand-bij-sauna-in-beek
Vlak Freek Vonk of Rick Brandsteder ook niet uit.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kan ook Viktor Brandt geweest zijn.
Zou je dit soort zaaddodende anekdotes voortaan achterwege kunnen laten?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik was vroeger verbaasd dat de brandweer moest zeggen dat je uit de rook moest gaan staan, maar toen er in onze wijk een huis in de fik stond bleven mensen ook in de rook staan. Er zat wel een wietplantage in.
Ik was vroeger verbaasd dat mensen mijn anekdotes zaaddodend vonden, maar toen kwam ik erachter dan mijn stem en gezicht door vrienden van ons als anticonceptie werden gebruikt. Het zaad ging daarmee niet meteen dood, maar stierf langzaam en ongebruikt in de balzak.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je dit soort zaaddodende anekdotes voortaan achterwege kunnen laten?
Cockwhale klinkt als een man met zwaar overgewicht die graag in ieder gat genomen wordtquote:Op zaterdag 11 april 2026 14:51 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe heet deze sauna?
Fire in the Hole? Of toch Fikker Sauna?
Om andere mannen af te trekken in een stoomcabine bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom zou je nou weer naar een gaysauna gaan?
Gadverdamme zeg, wat een smerige praat. En de volgende kan dan lekker in dat vieze kwakkie plaatsnemen. Ik pas.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:57 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Om andere mannen af te trekken in een stoomcabine bijvoorbeeld.
Is dit geil? @de_boswachterquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:57 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Om andere mannen af te trekken in een stoomcabine bijvoorbeeld.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg, wat een smerige praat. En de volgende kan dan lekker in dat vieze kwakkie plaatsnemen. Ik pas.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:17 schreef Richestorags het volgende:
Dit voelt als een topic met de intentie om te trollen.
Dit is zo lang geleden dat je erbij moet zijn geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:45 schreef raptorix het volgende:
Lang terug in Nederland ook gebeurt, 3 doden: https://www.digibron.nl/v(...)m_source=chatgpt.com
Kom maar langs, mag je mijn anus baffen als een slaafje.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Cockwhale klinkt als een man met zwaar overgewicht die graag in ieder gat genomen wordt
quote:Brand bij sauna in Kelmond, gasten moeten buiten wachten
Bij een sauna aan de Kelmonderhofweg in Kelmond is zaterdagmiddag brand uitgebroken. Het bedrijf moest worden ontruimd.
Naast de brandweer werd ook traumahelikopter opgeroepen, maar dat was uit voorzorg en bleek uiteindelijk niet nodig. Er zijn geen gewonden gevallen.
Sauna
De brand is inmiddels geblust. Omdat het pand nog niet vrijgegeven is, moeten gasten en personeel voorlopig buiten wachten.
https://www.l1nieuws.nl/1(...)oeten-buiten-wachten
Heb jij nog nooit stijfje gehad in de sauna?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef potjecreme het volgende:
Waarom zouden gays met een stijve piem0l rondlopen in een sauna?
Ooh dat is wel lullig voor zequote:Tevens vandaag is een dag dat iedereen welkom is.
Om elkaar helemaal kapot te raggen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kun je je handdoek aan ophangen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef potjecreme het volgende:
Waarom zouden gays met een stijve piem0l rondlopen in een sauna? Tevens vandaag is een dag dat iedereen welkom is.
Een plek om andere gays te ontmoeten voor de doelstellingen die ze hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:18 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Om elkaar helemaal kapot te raggen natuurlijk
Jeetje wat een psychotische paranoia!quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een plek om andere gays te ontmoeten voor de doelstellingen die ze hebben.
Al is het volgens mij een uitstervend soort zaak sinds dating apps. Zou me niks verbazen als de brand aangestoken is voor verzekeringsgeld.
De Vondelkerk brandde eerst af.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:03 schreef Hugo862 het volgende:
Is de straf van god voor het zondige gedrag van de bezoekers
Niks mis met Guyanese schoonhedenquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:33 schreef TLC het volgende:
Lijkt net op n land uit Zuid-Amerika maar dat is Guyana, ipv Gaysauna
Tja, ik wilde er vanavond naar toe gaan. Bleek alles dicht. Maar het is nu wel duidelijk waarom. Erg jammer. Hoop dat ze volgende week weer open zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------------------------------------
Rennen met je stijve pik want de boel staat in de fik
Op donderdag t/m zaterdag zijn daar gemengde dagen, dus ook vrouwen welkom.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een plek om andere gays te ontmoeten voor de doelstellingen die ze hebben.
Al is het volgens mij een uitstervend soort zaak sinds dating apps. Zou me niks verbazen als de brand aangestoken is voor verzekeringsgeld.
Om dezelfde reden dat je koffie zou gaan drinken in een coffeeshop, je naivieiteit is aandoenlijkquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik lees vanaf mijn 6e alle kranten/nieuws en onthoud het allemaal, kortom vraag me naar een willekeurig nieuwsbericht vanaf de jaren 80 en ik kan het me waarschijnlijk herinnerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:46 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Dit is zo lang geleden dat je erbij moet zijn geweest.
Je had voorheen een shoppa in Utrecht en die bouwde er een keuken bij. Kon je lekker wat eten en drinken en er tegelijkertijd bij blowen. Geniaal concept natuurlijk, maar vieze vuile bloedhond Aleid Wolfsen rook direct zijn kans en sloot de toko wegens het ontbreken van de juiste horecavergunning.quote:Op zondag 12 april 2026 03:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je koffie zou gaan drinken in een coffeeshop, je naivieiteit is aandoenlijk
Heb k trouwens wel eens gedaan toen ik tijdens carnaval na al dat bier ineens zin kreeg ik een kop koffie.quote:Op zondag 12 april 2026 03:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat je koffie zou gaan drinken in een coffeeshop
Bestaat de 208 nog in Utka?quote:Op zondag 12 april 2026 07:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je had voorheen een shoppa in Utrecht en die bouwde er een keuken bij. Kon je lekker wat eten en drinken en er tegelijkertijd bij blowen. Geniaal concept natuurlijk, maar vieze vuile bloedhond Aleid Wolfsen rook direct zijn kans en sloot de toko wegens het ontbreken van de juiste horecavergunning.
Gelukkig zijn ze later wel weer wat shops gaan toestaan.
Moet je je voorstellen dat je een sauna opent voor alleen blanke mensen. Of alleen negers. Of alleen hetero’s. Of alleen mannen met 22 cm’s.quote:Op zondag 12 april 2026 22:00 schreef Cockwhale het volgende:
Wel bijzonder trouwens dat er speciaal sauna's voor gays bestaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |