als men je niet vraagt om iets te zeggen dan heb je echt niets te zeggen of je weet niets of men wil je niet meer met je praten omdat er eigenlijk niets uitkomtquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of je onzichtbaar bent beslis je niet zelf hè?
Je kan wel individuele voorbeelden noemen, maar dat maakt een uni als entiteit nog niet rechts. Niet als je naar de universiteitsverkiezingen kijkt, niet als je naar de GR kijkt, niet als je naar SvL kijkt. En wat Hanca al zegt, dat continue labelen is ook wat vermoeiend.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Houd toch op. De Universiteit Leiden is van oudsher de universiteit dat het meest verbonden is met het Koningshuis en het establishment, het gouvernmentele en bestuurlijke. Het was de thuisbasis van historici als Piet Emmer ("slaven werden vervoerd met de luxe van een Boeing 747") en Wesseling.
Ook nu biedt de universiteit geen leerstoelen aan marxisten. Wel leerstoelen aan schedelmeters en aanhangers van rassentheorieën.
Maar voor rechts is het nooit rechts genoeg, is er een open einde op rechts, en dus moet er eens in de zoveel tijd worden ingegrepen.
zinsbouw heet datquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:44 schreef Cyan9 het volgende:
Niet om in de rol van een mede user te stappen maar wat is dit voor zinsopbouw?
quote:Tips voor Goede Zinsbouw
Houd het kort: Vermijd te lange zinnen om de leesbaarheid te vergroten.
Vermijd tangconstructies: Zet woorden die bij elkaar horen (zoals hulpwerkwoord en voltooid deelwoord) niet te ver uit elkaar.
Oefenen: Wissel de volgorde van zinsdelen om te zien wat het beste klinkt (inversie toepassen).
Eh jawel. Die gedachte vol zelfmedelijden is wel exemplarisch though.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Of je onzichtbaar bent beslis je niet zelf hè?
Allemaal totaal niet relevant voor de Universiteit zelf. Het is een Rijksuniversiteit, geen gemeentelijke Universiteit.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan wel individuele voorbeelden noemen, maar dat maakt een uni als entiteit nog niet rechts. Niet als je naar de universiteitsverkiezingen kijkt, niet als je naar de GR kijkt, niet als je naar SvL kijkt. En wat Hanca al zegt, dat continue labelen is ook wat vermoeiend.
Klaver wordt pas weer zichtbaar als WNL, SBS6, AVROTROS, Telegraaf, Ongehoord Nederland, Pauw und Die Weisse, Powned hem als boksbal en Het Grote Gevaar kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Eh jawel. Die gedachte vol zelfmedelijden is wel exemplarisch though.
Overigens vermoed ik ook dat de VVD de naamswijziging van de PRO-fractie gaat tegenhouden.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:01 schreef Klopkoek het volgende:
Weinig wijst erop dat de relatie tussen VVD en Progressief Nederland snel zal normaliseren
https://www.volkskrant.nl(...)rmaliseren~bd34b10d/
Hoe relevant is die oude media eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Klaver wordt pas weer zichtbaar als WNL, SBS6, AVROTROS, Telegraaf, Ongehoord Nederland, Pauw und Die Weisse, Powned hem als boksbal en Het Grote Gevaar kunnen gebruiken.
Dat FvD en PVV witwasser Brekelmans en Van der Plas overal mogen komen zit buiten Klaver zijn macht.
Dat zou echt ongelooflijk kinderachtig zijn. Dat die Pro-partijtjes in gemeenten een punt hebben geloof ik wel maar ik zie niet in waarom VVD zich daarin zou mengen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens vermoed ik ook dat de VVD de naamswijziging van de PRO-fractie gaat tegenhouden.
Gewoon om te klieren, de Telegraaf weigert de afkorting PRO ook te gebruiken en gebruikt PN. VNO-NCW is hard aan het doordrukken.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou echt ongelooflijk kinderachtig zijn. Dat die Pro-partijtjes in gemeenten een punt hebben geloof ik wel maar ik zie niet in waarom VVD zich daarin zou mengen.
Het zal de VVD worst zijn, al gaat Klaver zich pipo noemen , moet hij zelf wetenquote:Op dinsdag 14 april 2026 23:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens vermoed ik ook dat de VVD de naamswijziging van de PRO-fractie gaat tegenhouden.
Jeetje. Het CvB dan? Praesidium libertatis?quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:52 schreef Klopkoek het volgende:
Allemaal totaal niet relevant voor de Universiteit zelf.
Er moet ook eerst nog een glpvda congres overheen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon om te klieren, de Telegraaf weigert de afkorting PRO ook te gebruiken en gebruikt PN. VNO-NCW is hard aan het doordrukken.
https://groenlinkspvda.nl/oprichtingscongres/quote:Op zaterdag 13 juni 2026 is het eindelijk zover. De leden van GroenLinks en de PvdA beslissen definitief over de oprichting van hun nieuwe partij: Progressief Nederland (PRO). Tijdens het oprichtingscongres stemmen ze over het voorstel tot fusie van beide partijen.
Benoem dat dan, in plaats van de volstrekt irrelevante gemeenteraad. Nogmaals, dit is een Rijksuniversiteit. Het ministerie heeft dus grote invloed op benoemingen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Jeetje. Het CvB dan? Praesidium libertatis?
Dus je hoofdargument is dat het een RU is? Wordt wel flinterdun zo. Maar bon.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Benoem dat dan, in plaats van de volstrekt irrelevante gemeenteraad. Nogmaals, dit is een Rijksuniversiteit. Het ministerie heeft dus grote invloed op benoemingen.
Ja Pro is erg elitair , die houd zich niet bezig met stoffelijke zaken van het plebs dat niet hoogopgeleid isquote:Op dinsdag 14 april 2026 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
Maar goed, het is ook een doctorandi partij.
VNO-NCW is letterlijk troep:quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon om te klieren, de Telegraaf weigert de afkorting PRO ook te gebruiken en gebruikt PN. VNO-NCW is hard aan het doordrukken.
Haha. Heb nog getwijfeld, maar is me toch te ver rijden.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:29 schreef nostra het volgende:
Morgen de EW lezing door Wennink in het De la Mar, zal me benieuwen. Ga je mee Klop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |