Ah top. Dankje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vannacht (window start weer om 0:30).
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:21 schreef Friday12 het volgende:
Is er ook een fatsoenlijke stream op youtube
Die flip was wel vrij enthousiast jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Ziet er niet goed uit? 1 motor uit? En snelle loskoppeling?
Waarom niet? Het is niet alsof dit de 12 test van dezelfde raket is he. Veel veranderingen op veel vlakken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Eigenlijk wel bizar slecht, dit mag eigenlijk niet gebeuren op test 12
Dat is ook zo. Maar de 'basics' zijn niet echt veranderd toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet alsof dit de 12 test van dezelfde raket is he. Veel veranderingen op veel vlakken.
Sowieso een nieuwe, nog verder afgeslankte versie van de Raptors toch? Laat het daar net mis gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar de 'basics' zijn niet echt veranderd toch?
Je hebt gelijk, maar ik had iets meer vooruitgang verwacht. Die is er waarschijnlijk ook uit de nieuwe gegevens. Maar de Raptors hadden gewoon moeten werken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sowieso een nieuwe, nog verder afgeslankte versie van de Raptors toch? Laat het daar net mis gaan
Het is eigelijk een kompleet nieuwe raket. Dus er zijn ongeziene foutjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Eigenlijk wel bizar slecht, dit mag eigenlijk niet gebeuren op test 12
Trajectory gaat over het zuidelijk halfrond, dus denk het niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:56 schreef Mano_ het volgende:
Ik heb atm m'n telescoop op een galaxy gericht en kijk af en toe of alles nog goed gaat, zie ik dit voorbij komen:
[ afbeelding ]
Die streep zal wel een satelliet zijn (is het eigenlijk altijd wel), maar volgens Stellarium vloog daar op dat moment niets voorbij. Zou het? Is richting zuid-oost. Vast niet, maar de gedachte alleen al is wel cool
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |