Ik heb nog niet vernomen wat de oorzaak voor deze hold is. De launch window hoorde ik is 2 uur. Hopelijk vindt de lancering toch nog plaats vandaag. Er komt blijkbaar een nieuwe T 0. Bij SpaceX en NASA hoor je vrij snel waarom er een hold is, niet zo bij Bluequote:Op zondag 19 april 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor één of ander gescript kutcryptopraatje van Bezos
Dit praatje lijkt me de reden voor de hold. Dit is natuurlijk geen toevalquote:Op zondag 19 april 2026 12:52 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet vernomen wat de oorzaak voor deze hold is. De launch window hoorde ik is 2 uur. Hopelijk vindt de lancering toch nog plaats vandaag. Er komt blijkbaar een nieuwe T 0. Bij SpaceX en NASA hoor je vrij snel waarom er een hold is, niet zo bij Blue
Nee, dat kan niet. 34,75 mrd x 288% = 100,08 mld. En daar gaat het al mis. Maar als het wel zou kloppen zou die 3% over 90 mld gaan, je kan niet zo maar willekeurig percentages bij elkaar optellen.quote:Op zondag 19 april 2026 12:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Huh? Ik snap niet veel van wat hier wordt verteld. Was het eerst 291 % gestegen? Kan iemand verduidelijken?
Was gaafquote:Op zondag 19 april 2026 05:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nog een paar uurtjes:
Bekijk deze YouTube-video
Morgenquote:Op maandag 27 april 2026 16:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weten we al wanneer de volgende window is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |