(CNN)quote:Iran’s delegation in Islamabad is made up of 71 people, including negotiators, experts, media representatives and security, state media Tasnim reported on Saturday.
die vance is ook maar poppetje in het spel. ook die moet zsm weg.quote:Op zaterdag 11 april 2026 01:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ik dacht even dat dit echt was. Had zomaar gekund.
Oh ja heel die vloot is weg gevraagd.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens Steve wil Iran de zeemijnen wel weghalen, maar hebben ze geen idee waar ze precies liggen en hebben ook de middelen niet meer (dankzij de VS) ze weg te halen... 5d-chessBriljant
![]()
![]()
ik denk dat het daar niet eens om gaat? er was wel sympathie toen die dictator van Iran omgelegd was?quote:Op zaterdag 11 april 2026 08:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh ja heel die vloot is weg gevraagd.
De golfstaten zullen toch wel mijnenjagers hebben?
De TS moet trakteren, art. 12 lid 3.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks moet, al weet ik niet wat de Fok! regelementen hierover zeggen.
Leeftijd maakt geen onderscheid hè.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:30 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Tsja, hij loog toen ook al over alles...
Overigens zijn z'n standpunten niet wezenlijk veranderd, hij verwoorde ze toen tenminste nog in samenhangende zinnen.
Mits gevolgd door 'Ik vertrek'.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Van mij mag Amerika lekker vertrekken.
Terecht!quote:
Leveren ze mijnenvegers aan iran zodat iran zelf kan gaan helpen de mijnenvelden in de straat van hormuz te ruimen.quote:
Dat wordt een lange energiecrisis, zo.quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens Steve wil Iran de zeemijnen wel weghalen, maar hebben ze geen idee waar ze precies liggen en hebben ook de middelen niet meer (dankzij de VS) ze weg te halen... 5d-chessBriljant
![]()
![]()
Mooi!! Dit kunnen we alleen maar toejuichen toch? Zodat het land zich kan verdedigen tegen de agressor die een illegale oorlog gestart is.quote:
Dat zeker, maar hier kunnen wij niks van vinden. Of we zijn zo hypocriet als de tering. Iran staat in het volste recht zich te verdedigen, wat wij ook vinden van dat regime. En het staat zijn bondgenoten vrij om hen te helpen. Er is geen enkel verschil met hetgeen wij doen in Oekraïne.quote:Op zaterdag 11 april 2026 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou ja, ik hoop wel dat het snel rustiger wordt, anders krijgen wij er ook echt last van. Ongeacht wie begon en wiens schuld het eigenlijk is.
Ik denk dat het al onvermijdelijk is dat we er last van gaan krijgen. Als Qatar al zegt dat het jaren gaat kosten om alles weer op orde te krijgen, de oliestaten zeggen minstens maanden nodig te hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2026 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou ja, ik hoop wel dat het snel rustiger wordt, anders krijgen wij er ook echt last van. Ongeacht wie begon en wiens schuld het eigenlijk is.
Denk dat ze graag de fifa vrede prijs willen winnenquote:Op zaterdag 11 april 2026 09:34 schreef Toine51 het volgende:
Pakistan die bemiddeld.....
Zelf ruzie met oa India en Afghanistan en die komen de lieve vrede bewaren...
Dat half jaar is onhaalbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2026 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het al onvermijdelijk is dat we er last van gaan krijgen. Als Qatar al zegt dat het jaren gaat kosten om alles weer op orde te krijgen, de oliestaten zeggen minstens maanden nodig te hebben.
Voordat alles weer een beetje gaat draaien ben je zo een half jaartje verder, al verwacht ik niet dat de besprekingen iets op gaan leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |