abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2026 @ 02:38:15 #101
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220552604
Volgens Steve wil Iran de zeemijnen wel weghalen, maar hebben ze geen idee waar ze precies liggen en hebben ook de middelen niet meer (dankzij de VS) ze weg te halen... 5d-chess _O- Briljant _O- _O- _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 02:53:03 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220552639
De VS heeft ze ook niet meer, laatste Avenger klasse boten zijn maanden voor de oorlog weggehaalt ... uit de Persische golf _O-

De mislukte Freedom klasse moet het overnemen omdat je er toch wat mee moet maar dat werkt allemaal nog niet echt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220552900
quote:
Iran’s delegation in Islamabad is made up of 71 people, including negotiators, experts, media representatives and security, state media Tasnim reported on Saturday.
(CNN)

Pakistan mag wat extra koks laten inrukken
pi_220552971
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 april 2026 01:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ik dacht even dat dit echt was. Had zomaar gekund.
die vance is ook maar poppetje in het spel. ook die moet zsm weg.
Do what you love, love what you do!
pi_220552974
ik had al eens gepost wat tieners in de USA erover denken en dat is 5 jaar terug nu?

nou die hadden er al geen vertrouwen in met trump toen. en hoop zo dat mss de jeugd wat meer ziet hoe een lul die president van ze is.
pi_220553175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 02:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Volgens Steve wil Iran de zeemijnen wel weghalen, maar hebben ze geen idee waar ze precies liggen en hebben ook de middelen niet meer (dankzij de VS) ze weg te halen... 5d-chess _O- Briljant _O- _O- _O-
Oh ja heel die vloot is weg gevraagd.
De golfstaten zullen toch wel mijnenjagers hebben?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220553208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Oh ja heel die vloot is weg gevraagd.
De golfstaten zullen toch wel mijnenjagers hebben?
ik denk dat het daar niet eens om gaat? er was wel sympathie toen die dictator van Iran omgelegd was?
Althans zo brengende NOS staatsnieuws het.

Oke week later zie ik alleen maar hoofddoeken staan die zeggen dat ze Iran niet moeten onderschatten enzo????

oke waardoor kwam dat? door die lul van een trump natuurlijk? Waarom hou he?

had het zo ff gelaten en er was een revolutie intern daar geweest zonder alle drama?

neeeeeee USA moet weer ff laten zien we decimeren je bevolking en tot het stenen tijdperk. Echt. gvd zeg.

echt en wereldlijder noemen ze dat, wat een LUL.......... echt die trump is alleen maar ellende.
pi_220553217
maargoed geen voeten op de grond van USA militairen had ie beloofd ;')

tot volgende maand.
pi_220553307
Na ‘Iran’ schuwen steeds meer conservatieven de kritiek op Trump niet langer | Trouw https://share.google/aPeckHeDoeqzDCawR
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:07:55 #110
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220553358
twitter
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220553412
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Niks moet, al weet ik niet wat de Fok! regelementen hierover zeggen.
De TS moet trakteren, art. 12 lid 3.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220553417
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:30 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Tsja, hij loog toen ook al over alles... :P

Overigens zijn z'n standpunten niet wezenlijk veranderd, hij verwoorde ze toen tenminste nog in samenhangende zinnen.
Leeftijd maakt geen onderscheid hè.
Do I wanna know?
pi_220553424
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Van mij mag Amerika lekker vertrekken.
Mits gevolgd door 'Ik vertrek'.
Do I wanna know?
pi_220553426
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Terecht!

Niets anders dan wat wij doen.
Wij pompen Oekraïne ramvol met wapens zodat zij zich kunnen verdedigen tegen de agressor die een illegale oorlog gestart is. En dan hebben wij zelfs nog een inlegvelletje wat min of meer zegt zoek het uit Oekraïne.

Xi zal zo'n velletje niet hebben over Iran. Dus dit valt gewoon in lijn der verwachtingen en wij hoeven hier niks van te vinden, want het is exact wat wij ook doen. Een bondgenoot (wat Oekraïne eigenlijk niet eens echt was) wapens geven zodat ze zich kunnen verdedigen. Prima.

Dus lekker geschaakt weer Trump.

Wat een domme fuck dat hij zich heeft laten omlullen door die oorlogsmisdadiger van een Netanyahu :r

[ Bericht 5% gewijzigd door vosss op 11-04-2026 09:38:16 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220553432
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Leveren ze mijnenvegers aan iran zodat iran zelf kan gaan helpen de mijnenvelden in de straat van hormuz te ruimen. :P
pi_220553454
Domme domme yanks. America first
Uhuh, succes met deze hele kutzooi die je er zelf van gemaakt hebt uitleggen aan je achterban en waarom je de cuck van Bibi bent.

:r
vosss is de naam,
pi_220553460
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 02:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat wordt een lange energiecrisis, zo.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220553472
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220553482
Pakistan die bemiddeld.....
:')

Zelf ruzie met oa India en Afghanistan en die komen de lieve vrede bewaren...

pi_220553506
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:33 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Mooi!! Dit kunnen we alleen maar toejuichen toch? Zodat het land zich kan verdedigen tegen de agressor die een illegale oorlog gestart is. :)

Of zijn we nu ineens helemaal hypocriet en shit en vinden we dat dit niet mag?

Echt kan die Trump niet een herseninfarct krijgen met Netanyahu erachteraan aub?

Die 2 domme fucks storten de hele wereld in de ellende.

Man man man.

:r
vosss is de naam,
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:37:58 #121
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220553530
Nou ja, ik hoop wel dat het snel rustiger wordt, anders krijgen wij er ook echt last van. Ongeacht wie begon en wiens schuld het eigenlijk is.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220553557
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Nou ja, ik hoop wel dat het snel rustiger wordt, anders krijgen wij er ook echt last van. Ongeacht wie begon en wiens schuld het eigenlijk is.
Dat zeker, maar hier kunnen wij niks van vinden. Of we zijn zo hypocriet als de tering. Iran staat in het volste recht zich te verdedigen, wat wij ook vinden van dat regime. En het staat zijn bondgenoten vrij om hen te helpen. Er is geen enkel verschil met hetgeen wij doen in Oekraïne.

Dus iedereen die voor steun aan Oekraïne is moet hier ook voorstander van zijn.

En als niet dan zou ik graag weten waarom niet.

En roepen jamaar dan duurt het conflict misschien langer geldt idem zo voor Oekraïne.

Bovendien gaan wij hier al echt serieus last van krijgen. Zelfs als die straat NU definitief open zou gaan.

Dus ik ben reuze benieuwd wat eventuele tegenstanders hier van vinden en vooral waarom.

En allemaal dankzij Bibi en zijn cuck Trump. Well played stelletje achterlijke teringlijers. :r
vosss is de naam,
pi_220553560
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat het al onvermijdelijk is dat we er last van gaan krijgen. Als Qatar al zegt dat het jaren gaat kosten om alles weer op orde te krijgen, de oliestaten zeggen minstens maanden nodig te hebben.

Voordat alles weer een beetje gaat draaien ben je zo een half jaartje verder, al verwacht ik niet dat de besprekingen iets op gaan leveren.
  FOK!Fotograaf zaterdag 11 april 2026 @ 09:47:28 #124
364681 over_hedge
pi_220553593
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:34 schreef Toine51 het volgende:
Pakistan die bemiddeld.....

Zelf ruzie met oa India en Afghanistan en die komen de lieve vrede bewaren...

Denk dat ze graag de fifa vrede prijs willen winnen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220553597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:43 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik denk dat het al onvermijdelijk is dat we er last van gaan krijgen. Als Qatar al zegt dat het jaren gaat kosten om alles weer op orde te krijgen, de oliestaten zeggen minstens maanden nodig te hebben.

Voordat alles weer een beetje gaat draaien ben je zo een half jaartje verder, al verwacht ik niet dat de besprekingen iets op gaan leveren.
Dat half jaar is onhaalbaar.
Er gaan normaal 100 tankers door die straat per dag. Nu al een maand niks.

We lopen dus al 3000 tankers achter.
Zelfs als ze nu open gaan èn 20% meer tankers door die straat sturen duurt het nu al 150 dagen, dus 5 maanden, voordat de achterstand die er nu is ingelopen is.

En dat staat los van dat men helemaal de capaciteit niet meer heeft om 20% meer door die straat te sturen. Er is God weet hoeveel naar de tyfus geknald.

Dus als ze 90% restcapaciteit hebben dan is het al veel lijkt mij en dat wil zeggen dat het probleem dus voorlopig zeer zeker niet opgelost wordt al gaat die straat nu open.

Wij gaan zware tijden tegemoet. En dat gaat geen maanden, maar jaren duren voordat alles weer een beetje loopt zoals het liep voordat Trump en Netanyahu los gingen.
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')