abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220588038
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Die tweets gaan veel te ver, een mening hoe controversieel ook is 1 ding maar die tweets zijn pure mysogenie. Bijzonder dat die mogen blijven staan.
Als statistieken de tweets ondersteunen. Dan doen jouw gevoelens over vermeende mysogenie er niet zoveel toe of wel. Dan mag ik geen memes plaatsen enkelt omdat het jouw gevoel niet zint. Terwijl het wel strookt met de realiteit Sja..

Wat is er dan niet waar aan die memes volgens jou?

Mijn posts worden al weggehaald omdat vrouwen en normies, de waarheid niet kunnen verdragen. Want de bubbel waarin zij zelf leven (vrouwen zijn het grootste slachtoffer) is allemaal nep. Het is marxisme. Zoiets als Hasbara. Zonder deze bubbel hebben ze 0 macht en invloed. Dan kunnen ze geen slachtoffer spelen.
pi_220588085
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 18:52 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Als statistieken de tweets ondersteunen. Dan doen jouw gevoelens over vermeende mysogenie er niet zoveel toe of wel. Dan mag ik geen memes plaatsen enkelt omdat het jouw gevoel niet zint. Terwijl het wel strookt met de realiteit Sja..

Wat is er dan niet waar aan die memes volgens jou?

Mijn posts worden al weggehaald omdat vrouwen en normies, de waarheid niet kunnen verdragen. Want de bubbel waarin zij zelf leven (vrouwen zijn het grootste slachtoffer) is allemaal nep. Het is marxisme. Zoiets als Hasbara. Zonder deze bubbel hebben ze 0 macht en invloed. Dan kunnen ze geen slachtoffer spelen.
Het is helemaal niet statistisch onderbouwd, het is puur opruiend gelul van bekende Tate-adepten :') . Ook nog in het Engels terwijl de voertaal hier Nederlands is. Opdonderen met die troep.
blablablabla
pi_220588124
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is helemaal niet statistisch onderbouwd, het is puur opruiend gelul van bekende Tate-adepten :') . Ook nog in het Engels terwijl de voertaal hier Nederlands is. Opdonderen met die troep.
Ik ben geen Tate-adept. Ik mag hem niet om zeer valide redenen.

Dit is de logica die vrouwen gebruiken om zichzelf als grootste slachtoffer neer te zetten (omdat dit ze invloed roplevert)

twitter
pi_220588847
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:12 schreef Memeowitz het volgende:
Dit is de logica die vrouwen gebruiken om zichzelf als grootste slachtoffer neer te zetten (omdat dit ze invloed roplevert)
Waarom probeer je toch steeds de Amerikaanse discussie hier te importeren? De vergelijking die Titania McGrath in die tweet maakt, gaat mank. Ik vermoed dat ook de meeste vrouwen die dit topic meelezen, dat met je eens zijn. Maar elke keer dat ik dit draadje lees, lijkt er wel een andere reden te zijn om 'de man' als slachtoffer naar voren te schuiven. Al was met maar als slachtoffer van het fingeerde slachtofferschap van vrouwen. Wat schieten we daar nu mee op?
pi_220589077
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:12 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Ik ben geen Tate-adept. Ik mag hem niet om zeer valide redenen.

[ x ]
Dit is helemaal niet de logica die vrouwen gebruiken, dit is de logica van 1 specifiek (vermoedelijk niet al te snugger) exemplaar.
Welke dat debiele Twitteraccount vervolgens misbruikt om elke vrouw weg te zetten als een complete idioot en antivrouwsentimenten aan te wakkeren. Dat is mysogenie in zijn puurste vorm.

En dat soort aids ga jij hier lekker zitten reposten. Op een Nederlands forum.
blablablabla
  Moderator woensdag 15 april 2026 @ 22:12:35 #256
441859 crew  Lenny77
pi_220589573
Klaar nu met die troep waarvan iedereen ziet dat het onzin is... De normale wereld werkt zo niet, alleen uit diepe, vieze fuiken komen zo een belachelijke dingen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220589589
De zogenaamde gender paygap is ook in nederland een talkingpoint van nederlandse feministen. En ze hanteren precies dezelfde illogica.
@Elan
@Groepfunder
pi_220589733
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:12 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Klaar nu met die troep waarvan iedereen ziet dat het onzin is... De normale wereld werkt zo niet, alleen uit diepe, vieze fuiken komen zo een belachelijke dingen.[/modbreak]
Feministen generaliseren toch net zo goed. De ongenoegen in jonge vrouwen voedende. En kneden tot haat. Met suggestieve artikelen die mannen steevast wegzetten als slecht. Het verschil is dat mannenhaat wel een podium krijgt binnen onze samenleveing (nogmaals dit is het marxisme in actie). En het wordt aangemoedigd. Omgekeerd mag dan weer niet?
  woensdag 15 april 2026 @ 23:37:12 #259
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220590184
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit is helemaal niet de logica die vrouwen gebruiken, dit is de logica van 1 specifiek (vermoedelijk niet al te snugger) exemplaar.
Welke dat debiele Twitteraccount vervolgens misbruikt om elke vrouw weg te zetten als een complete idioot en antivrouwsentimenten aan te wakkeren. Dat is mysogenie in zijn puurste vorm.

En dat soort aids ga jij hier lekker zitten reposten. Op een Nederlands forum.
vrouwen die met en kindje weer lekker op zichzelf gaan wonen , en zo nu en dan maandje een man gebruiken om uit te gaan , en toch hun vrijheid te behouden om met anderen op vakantie te gaan, die mogen dat van mij doen, dat kan in Nederland

In andere landen valt diepe armoe hen ten deel

Het zal mannen er niet van weerhouden om ook van hun mogelijkheden gebruik te maken, en dat is een lieve vrouw te importeren

Dan is iedereen blij

je kunt kletsen tot sint juttemis maar daar komt het toch steeds op neer, iedereen heeft rechten , prima
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220590278
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:14 schreef Memeowitz het volgende:
De zogenaamde gender paygap is ook in nederland een talkingpoint van nederlandse feministen. En ze hanteren precies dezelfde illogica.
@:elan
@:Groepfunder
Ja, en? Dit draadje gaat onderhand over vanalles. Over single mannen die geen vriendin kunnen krijgen. Over mannen die een kind verwekken en juridisch zwak staan ten opzichte van de vrouw die het kind gebaard heeft. Over vrouwen die hun kinderen bij hun vader weghouden of dat proberen te doen. Over de omgangsregeling na een scheiding. Over het niet mogen benoemen van de problemen van mannen. En nu komt de genderpaygap er nog bovenop. Ik zie echt maar één constante in dit draadje: mannen die mannen als slachtoffer beschouwen van de maatschappij, van deze tijd en/of van loeders van vrouwen. Dan beeld klopt gewoon niet. Zulke vrouwen zullen vast bestaan, maar het zijn uitzonderingen. En elke keer als iemand met kracht van argumenten zo'n denkbeeld bestrijdt, wordt er weer een nieuwe kaart gespeeld. Stevast met als kern dat mannen heel zielig zijn. En dan volgt er weer een rant tegen vrouwen. Want dat is de andere constante in dit draadje: een hoog gehalte van vrouwonvriendelijkheid.

Mannen hebben óók problemen. Daar moet over gepraat kunnen worden. Maar open dan een (nieuwe) discussie over één probleem tegelijk en houdt het bij dát specifieke probleem. Want nu is de stelling kennelijk: "Mannen zijn zielig en dat komt allemaal door vrouwen". Jongens, Calimero wil z'n eierdop terug!
pi_220593619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 01:22 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Ja, en? Dit draadje gaat onderhand over vanalles. Over single mannen die geen vriendin kunnen krijgen. Over mannen die een kind verwekken en juridisch zwak staan ten opzichte van de vrouw die het kind gebaard heeft. Over vrouwen die hun kinderen bij hun vader weghouden of dat proberen te doen. Over de omgangsregeling na een scheiding. Over het niet mogen benoemen van de problemen van mannen. En nu komt de genderpaygap er nog bovenop. Ik zie echt maar één constante in dit draadje: mannen die mannen als slachtoffer beschouwen van de maatschappij, van deze tijd en/of van loeders van vrouwen. Dan beeld klopt gewoon niet. Zulke vrouwen zullen vast bestaan, maar het zijn uitzonderingen. En elke keer als iemand met kracht van argumenten zo'n denkbeeld bestrijdt, wordt er weer een nieuwe kaart gespeeld. Stevast met als kern dat mannen heel zielig zijn. En dan volgt er weer een rant tegen vrouwen. Want dat is de andere constante in dit draadje: een hoog gehalte van vrouwonvriendelijkheid.

Mannen hebben óók problemen. Daar moet over gepraat kunnen worden. Maar open dan een (nieuwe) discussie over één probleem tegelijk en houdt het bij dát specifieke probleem. Want nu is de stelling kennelijk: "Mannen zijn zielig en dat komt allemaal door vrouwen". Jongens, Calimero wil z'n eierdop terug!
Maar wat je nu bij sommigen ziet is precies wat Debbie doet: ze horen over iets wat enkelen doen en veralgemeniseren dat vervolgens.

Voor haar is dat gewoon een pervers verdienmodel. Degenen die het hier doen wens ik vooral wat meer wijsheid toe.
pi_220593970
quote:

[..]

Wat is dit voor whiteknightgelul :')
Mannen worden ergens neergezet hier door bepaalde types (inclusief Debby) alsof ze het allemaal aan zichzelf te danken zouden hebben dat ze moeilijk aan een partner komen. Tegelijk lees je dat mannen zoveel positieve veranderingen hebben doorgemaakt de afgelopen jaren, maar ook dat ze niet mannelijk genoeg meer zijn, niet emotioneel betrokken genoeg zouden zijn (wat dan weer tegenstrijdig is) . Dat veel jonge mannen met een identiteitscrisis zitten is nogal een understatement. En dat de veranderende rol van vrouwen daar een rol in spelen is evident.
blablablabla
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 16:57:53 #263
441859 crew  Lenny77
pi_220593980
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat is dit voor whiteknightgelul :')
Mannen worden ergens neergezet hier door bepaalde types (inclusief Debby) alsof ze het allemaal aan zichzelf te danken zouden hebben dat ze moeilijk aan een partner komen. Tegelijk lees je dat mannen zoveel positieve veranderingen hebben doorgemaakt de afgelopen jaren, maar ook dat ze niet mannelijk genoeg meer zijn, niet emotioneel betrokken genoeg zouden zijn (wat dan weer tegenstrijdig is) . Dat veel jonge mannen met een identiteitscrisis zitten is nogal een understatement. En dat de veranderende rol van vrouwen daar een rol in spelen is evident.
Sommige mannen, niet mannen.. door rare kwezels zoals Debby, niet door vrouwen.
pi_220594009
Schattig hoe Elan meteen over Whiteknights begint, zwaktebod.
pi_220594037
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Sommige mannen, niet mannen.. door rare kwezels zoals Debby, niet door vrouwen.
Jij doet er anders ook lekker aan mee. Net als die feministische andere moderator. Het is de pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet.
blablablabla
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 17:18:51 #266
441859 crew  Lenny77
pi_220594072
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij doet er anders ook lekker aan mee. Net als die feministische andere moderator. Het is de pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet.
Echt ongelofelijk :|W
Nergens, NERGENS!!! heb ik gerant over mannen, ze slecht genoemd, afgeschreven, wat dan ook.
Als ik al gepost heb was het steeds als een reactie op een vrouwenbashpost.

Als er iemand is hier die het meeste gebashed heeft op vrouwen, dan ben jij het wel.

Ik denk niet dat jij beseft hoe negatief je eigenlijk bent?
Ik heb zin om vanaf nu elke post van jou te quoten die een bash naar vrouwen bevat. Eens kijken op welke aantallen ik uit kom.
pi_220594086
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Echt ongelofelijk :|W
Nergens, NERGENS!!! heb ik gerant over mannen, ze slecht genoemd, afgeschreven, wat dan ook.
Als ik al gepost heb was het steeds als een reactie op een vrouwenbashpost.

Als er iemand is hier die het meeste gebashed heeft op vrouwen, dan ben jij het wel.

Ik denk niet dat jij beseft hoe negatief je eigenlijk bent?
Ik heb zin om vanaf nu elke post van jou te quoten die een bash naar vrouwen bevat. Eens kijken op welke aantallen ik uit kom.
Je doet er zelf dus lekker aan mee. Die hele polarisatie. Maar wel de gekwetste zwaan uithangen als het topic om de 2 dagen volledig escaleert.
Bijzonder.

quote:
Lachwekkende beschuldiging. Zeker aangezien er een bepaalde user louter mysogene Tate tweets post (die je laat staan)
blablablabla
pi_220594252
quote:

[..]
Dan beeld klopt gewoon niet.
Dat is jouw mening. Er wordt vervolgens enkelt getracht mijn argumenten onderuit te halen met meer persoonlijke meningen. De memes die ik plaats worden daarentegen ondersteund door vele objectieve constatering, surveys, hel blader maar door de sociale media accounts op het web.

Er bestaat ook veel mannenhaat (haat van vrouwen tegen mannen). En deze mannenhaat wordt gefaciliteerd met een podium bij de mainstream media. Ik zou willen zeggen dat er nog veel meer mannenhaat hierdoor ontstaat.

Kijk maar eens naar dat zogenaamde 'femicide' wat natuurlijk nergens op slaat. De verhoogde onveiligheid voor vrouwen in nederland is vooral te wijten aan hun eigen keuze. Vrouwen stemmen zelf vaak voor open grenzen. En daarin valt een oververtegenwoordiging van geweldplegers door mannen met Afghaanse, Iraanse, Iraakse, Syrische, Somalisch en Eritrese nationaliteit. Aldus Jan Beek in zijn boek Migratiemagneet Nederland (over het jaar 2022).

[ Bericht 8% gewijzigd door Memeowitz op 16-04-2026 18:13:03 ]
pi_220594284
Emancipatie is bedoeld om ongelijkheid te corrigeren, niet om vernedering te herverdelen.
blablablabla
  donderdag 16 april 2026 @ 17:58:57 #270
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220594301
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:51 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Dat is jouw mening. Er wordt vervolgens enkelt getracht mijn argumenten onderuit te halen met meer persoonlijke meningen. De memes die ik plaats worden daarentegen ondersteund door vele objectieve constatering, surveys, hel blader maar door de sociale media accounts op het web. Er bestaat ook veel mannenhaat (haat van vrouwen tegen mannen). En deze mannenhaat wordt gefaciliteerd met een podium bij de mainstream media. Ik zou willen zeggen dat er nog veel meer mannenhaat hierdoor ontstaat.
ach ach ach wat een zielige discussie

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 16 april 2026 @ 18:19:14 #271
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594409
Het probleem is dat mannen elkaar nauwelijks emotioneel steun geven en vrouwen ervaren het als lastig om alle emotionele problemen van mannen te begrijpen. Ergens zijn veel vrouwen ook heel egoïstisch op het gebied van gevoelens, veel vrouwen hebben geen empathie voor de gevoelens van mannen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 18:24:09 #272
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220594433
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Het probleem is dat mannen elkaar nauwelijks emotioneel steun geven en vrouwen ervaren het als lastig om alle emotionele problemen van mannen te begrijpen.

Ergens zijn veel vrouwen ook heel egoïstisch op het gebied van gevoelens, veel vrouwen hebben geen empathie voor de gevoelens van mannen.
alle mannen zijn emotionele softies , mamakindjes en zeikerds behalve ik
pi_220595960
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:54 schreef Elan het volgende:
Mannen worden ergens neergezet hier door bepaalde types (inclusief Debby) alsof ze het allemaal aan zichzelf te danken zouden hebben dat ze moeilijk aan een partner komen.
Ja, die types bestaan. Het is een kleine, maar vocale, groep. Wel vooral op social media. In het echte leven kom ík ze in elk geval nooit tegen. Dus als jonge mannen daardoor in een identiteitscrisis geraken, dan moeten ze misschien wat minder op sociale media rondhangen en wat meer met echte mensen (m/v) in contact komen. Dat zou overigens voor veel jongeren een goed idee zijn.
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:56:45 #274
441859 crew  Lenny77
pi_220596132
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Je doet er zelf dus lekker aan mee. Die hele polarisatie. Maar wel de gekwetste zwaan uithangen als het topic om de 2 dagen volledig escaleert.
Bijzonder.
[..]
Lachwekkende beschuldiging. Zeker aangezien er een bepaalde user louter mysogene Tate tweets post (die je laat staan)

Man ik heb nergens de gekwetste zwaan uitgehangen.
Of zielig gedaan.

En die user: 3 keer raden wat er gebeurt als ik zijn posts weghaal?
Of de jouwe?
pi_220596190
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:51 schreef Memeowitz het volgende:
De memes die ik plaats worden daarentegen ondersteund door vele objectieve constatering, surveys, hel blader maar door de sociale media accounts op het web.
Het onderstreepte deel is precies wat ik niet ga doen. Want die zogenaamde sociale media zijn geen goede afspiegeling van de maatschappij. Wie denkt dat dit wél zo is, wordt daar (ten onrechte) ongelukkiger van. Dus waarom zou ik mijn wereldbeeld daardoor laten bepalen? Ik kijk liever naar wat ik IRL meemaak.

Noch jij noch Elan heeft antwoord gegeven op de kern van mijn vraag: waar gaat dit topic in 's hemels naam nog over? Alle mannen zijn zielig en dat ligt aan de veranderde positie van vrouwen? Als iemand in R&P een topic opent, wordt er vaak gezegd: kijk waar je wél invloed op hebt. Dat geldt ook voor ons. Ik heb geen invloed op 'de vrouw' op datingsites. Dus wat daar gebeurt is een gegeven. Niemand heeft daar schuld aan. Ik heb alleen invloed op de impact die ik het op mij laat hebben. Als die te lang en te sterk negatief is, verwijder ik mijn profiel en ga ik door met mijn leven. Ik ben namelijk wél leuk en de moeite waard zoals ik ben. Misschien dat het op een dag wel lukt. En anders? Tot die tijd probeer ik mijn leven voor mezelf zo leuk en aangenaam mogelijk te maken. Dat zouden die gefrustreerde mannen wat mij betreft ook moeten doen. En hun ogen openen. Ik zie namelijk om mij heen zat mensen - waaronder mannen - die de liefde wél gevonden lijken te hebben. Good for them!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')