Precies dit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:19 schreef Hogwarts het volgende:
Er bestaan geen ghettos in Nederland, nee ook de Bijlmer niet.
Dan ben je nog nooit in Pekela geweest, en Utrecht Overvecht, en Schiedam.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:19 schreef Hogwarts het volgende:
Er bestaan geen ghettos in Nederland, nee ook de Bijlmer niet.
Overvecht een Ghetto? Stel je aan. Als kinderen de avondvierdaagse lopen in Utrecht, dan wandelen ze gewoon door Overvecht.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in Pekela geweest, en Utrecht Overvecht, en Schiedam.
Overvecht is echt treurig. Soms hele straten met zichtbare kliko'squote:Op vrijdag 10 april 2026 17:28 schreef knoopie het volgende:
[..]
Overvecht een Ghetto? Stel je aan. Als kinderen de avondvierdaagse lopen in Utrecht, dan wandelen ze gewoon door Overvecht.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Overvecht is echt treurig. Soms hele straten met zichtbare kliko's
Dat zeg ik tochquote:
Ghetto is dat er mensen op straat te pas en on te pas neergestoken en vermoord worden en veel drugs gedeald wordt. Winkels die bij de vleet overvallen worden. Niet dat er een stel een kliko's staanquote:Op vrijdag 10 april 2026 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Overvecht is echt treurig. Soms helestraten met zichtbare kliko's
Maar van Overvecht zeg je het wel. Deze manier van communiceren bevalt mij niet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochik zeg dat Almelo geen getto is
Jij bent ook nog nooit in Pekela geweest.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ze in Overvecht de kliko's uit het straatbeeld halen, en die fucking lelijke schele moskee een recht dak geven, dan ga ik weer positief zijnquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar van Overvecht zeg je het wel. Deze manier van communiceren bevalt mij niet.
Ja hallo, dat zijn Amerikaanse standaarden.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ghetto is dat er mensen op straat te pas en on te pas neergestoken en vermoord worden en veel drugs gedeald wordt. Winkels die bij de vleet overvallen worden. Niet dat er een stel een kliko's staan![]()
Dat is wel een afzichtelijk pand ja. Heb ook geen flauw idee waar ik de Arnodreef zou moeten vinden, kom daar echt nooit.quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als ze in Overvecht de kliko's uit het straatbeeld halen, en die fucking lelijke schele moskee een recht dak geven, dan ga ik weer positief zijn
[ afbeelding ]
Dat staat natuurlijk super stoer, als vertelt dat je in een ghetto bent opgegroeidquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Doen alsof we ghetto's in Nederland hebben![]()
![]()
![]()
Verwaarlozing (door zowel de inwoners als de overheid) is echt heel wat anders dan een ghetto.
Real gangstahquote:Op vrijdag 10 april 2026 18:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk super stoer, als vertelt dat je in een ghetto bent opgegroeid![]()
'Oh ja? En wat gebeurde daar altijd dan?' 'Oh, buurvrouw Anita en buurman Sjon zette nooit hun kliko terug in de tuin'
quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:02 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jij bent ook nog nooit in Pekela geweest.
Voor mij is het Oude Pekela, keepin' it oldschool.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |