Het zijn in ieder geval de goedkoopste keuze's van hun geweestquote:Op zaterdag 25 april 2026 09:33 schreef blomke het volgende:
[..]
Is inderdaad, keuze van de installateur. Maar het merk - HOLEC - bestaat dat nog?
Wat denk je dat zo'n kast met3 automaten 3 fasen kost???quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Tegenwoordig staat er dus Eaton op, ik vind Systeem 55 kasten van hun ook een pak mooier en handiger installeren dan het gedrocht wat jij gekocht hebt
Je moet voor een systeem 55 kast toch rekenen op iets van ¤ 490,- euro.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:45 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat denk je dat zo'n kast met3 automaten 3 fasen kost???
Had ik dat maar geweten .... scheelt maar weinig vgl. met Scheiderquote:Op zondag 26 april 2026 13:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je moet voor een systeem 55 kast toch rekenen op iets van ¤ 490,- euro.
Voor een kast met twee din-rail en drie krachtgroepautomaten B16 30mA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |