abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 18:17:35 #51
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_220653080
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 09:33 schreef blomke het volgende:

[..]
Is inderdaad, keuze van de installateur. Maar het merk - HOLEC - bestaat dat nog?
Het zijn in ieder geval de goedkoopste keuze's van hun geweest

Holec N.V. is een voormalig Nederlands elektrotechnisch bedrijf dat voornamelijk actief was op het gebied van de midden- en laagspanningstechniek. Het bedrijf werd in 1963 opgericht en heeft tot 2003 bestaan, toen de laatste overgebleven bedrijfsactiviteiten werden overgenomen door Eaton Corporation.

Tegenwoordig staat er dus Eaton op, ik vind Systeem 55 kasten van hun ook een pak mooier en handiger installeren dan het gedrocht wat jij gekocht hebt :)
pi_220655523
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Tegenwoordig staat er dus Eaton op, ik vind Systeem 55 kasten van hun ook een pak mooier en handiger installeren dan het gedrocht wat jij gekocht hebt :)
Wat denk je dat zo'n kast met3 automaten 3 fasen kost???
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 13:06:17 #53
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_220658074
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:45 schreef blomke het volgende:

[..]
Wat denk je dat zo'n kast met3 automaten 3 fasen kost???
Je moet voor een systeem 55 kast toch rekenen op iets van ¤ 490,- euro.
Voor een kast met twee din-rail en drie krachtgroepautomaten B16 30mA.
pi_220662833
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:06 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Je moet voor een systeem 55 kast toch rekenen op iets van ¤ 490,- euro.
Voor een kast met twee din-rail en drie krachtgroepautomaten B16 30mA.
Had ik dat maar geweten .... scheelt maar weinig vgl. met Scheider
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 10:19:13 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220662984
Schneider is toch ook gewoon een A-merk?
https://123groepenkast.nl(...)dlekAutomaat-30mA-4P

Dit zelfs nog goedkoper dan de SEP automaat.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')