die kans is aanwezigquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon nog billenknijpen na rust hoor
Ach je kan voor elke scheet wel rood geven. Ik betaal godverdomme ESPN niet voor spelbederf.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Mazzel dat die Mokio geen rood krijgt.
Scheidsrechter niet meer opstellen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Mazzel dat die Mokio geen rood krijgt.
Had er nooit bij gekund..quote:
Met alle respect, maar als je daar Heracles voor nodig hebt is het niet best…quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Had er nooit bij gekund..
Zowaar 3 punten en geen tegengoal. Lang geleden
Zeker. Er zat het nodige cynisme in mijn post.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je daar Heracles voor nodig hebt is het niet best…
Met Akpom erbij hadden we vorig jaar de titel gepakt. Die had nog wel ergens een cruciaal goaltje gemaakt of een assist gegeven.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Akpom was wel echt slecht hè. Hoe die jongen ooit gescout is, is echt een raadsel.
Of domme strafschoppen.quote:Op zondag 12 april 2026 13:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
Met Akpom erbij hadden we vorig jaar de titel gepakt. Die had nog wel ergens een cruciaal goaltje gemaakt of een assist gegeven.
Irritant domme rode kaart gisteren. Daar is Ajax al jarenlang koning in: domme kaarten pakken.
Als we 10 punten halen zie ik ons nog wel 2e worden ook. Maargoed, dat eerste zie ik niet echt gebeurenquote:Op zondag 12 april 2026 18:28 schreef Pedroso het volgende:
NAC (u), PSV (t), Utrecht (t) en Heerenveen (u). Daar zou je minimaal 10 punten tegen moeten halen en dan is het waarschijnlijk nog maar een 3e plek. Gaat 'm niet worden.
Inderdaad, 5de plek is prima en meer zeker niet verdiend.quote:
Als NEC de beker wint moeten jullie voor AZ eindigen. Als AZ de beker wint moeten jullie 4e worden.quote:Op maandag 13 april 2026 09:41 schreef Black-Death het volgende:
Is plek 5 nou playoffs? En plek 4 niet? Ik volg dat normaal echt niet
Bij NAC winnen jullie wel, die andere 3 wordt allemaal lastig denk ik. Met 6 punten in totaal mag je al blij zijn en dan moet je denk ik bidden dat NEC de beker wint en dat AZ nog wat punten verspeelt, want een scenario waarbij Twente, NEC en Feyenoord niet op 58 punten komen zie ik ook niet echt. Al heeft Twente nog wel 2 lastige uitwedstrijden in Alkmaar en Eindhoven en moeten ze nog thuis tegen NEC, maar die zijn wel in de beste vorm.quote:Op zondag 12 april 2026 18:28 schreef Pedroso het volgende:
NAC (u), PSV (t), Utrecht (t) en Heerenveen (u). Daar zou je minimaal 10 punten tegen moeten halen en dan is het waarschijnlijk nog maar een 3e plek. Gaat 'm niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |