Iedereen met minstens twee werkende hersencellen weet dat Israël onder reli-fundi's als Netanyahu en Smotrich afglijdt naar een theocratie zoals er zovelen zijn in die regio.
Iedereen met diezelfde hersenfunctie weet eveneens dat reli-fundi's bestaan bij de gratie van hun god/goden (m/v/x) om andersdenkenden op de meest gruwelijke manieren te martelen.
Waarom sta ik dan niet met al die schattenbollen op de Dam met Palestina-vlaggen te zwaaien?
Omdat het helemaal niet gaat om een universele afkeer van reli-fundi's en hun waanzin, laat staan mensenrechten. Wat heet, in onze grote steden worden al gezellige op geslacht gescheiden en met voorafgaande gebedsdiensten georganiseerde "antizionistische" bijeenkomsten gerealiseerd - super leuke beelden van op Dumpert. Want echt, díe reli-fundi's maken zich wel echt zorgen om menswaardigheid, heus. En een hele meute bleekneuzerige UvA-studenten zullen dat met verve beamen.
Dit wordt vooral weer gebruikt door een roedel super selectieve echte wegkijkers die enkel en alleen begaan zijn met mensenrechten wanneer het hun stam of hun straatje betreft.
Ik ben onderhand sowieso helemaal klaar met dat Midden Oosten. Laat ze elkaar daar lekker op basis van bronstijd boeken het leven zuur maken als het ach zo moeilijk is eens in de 21e eeuw te geraken.
Val mij niet lastig met dat primitieve gekloot. Maar nog meer: houd dat eencellig stammendenken lekker DAAR, en laat Nederland gewoon lekker Nederland zijn.
[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 12-04-2026 21:42:30 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam