abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220590328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 02:58 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Interessant. Wat heeft hij allemaal gedaan en hoe ben je daar achter gekomen? Een baan bij het OM is misschien wel wat voor je.
Kon je gewoon tijdens het openbare proces volgen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 07:21:02 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220590540
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Mag je vinden, John Ewbank is ook aan boord dus die gaan zeker weer wat moois maken.
Die heeft ook al 15 jaar niets meer gemaakt waar de jeugd nog op zit te wachten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220590600
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 02:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kon je gewoon tijdens het openbare proces volgen.
Owh, wat dan?
pi_220590607
Buiten de slechte muziek, sowieso Nederlandstalig :') , valt hier toch weinig meer en weinig nuttigs over te zeggen?

Hij is onschuldig bevonden, in die zin dat er dus geen bewijs is dat hij iets gedaan heeft.
Net als met elke andere vrijspraak ben je dan gewoon onschuldig.

Kan er dan alsnog niets plaatsgevonden hebben met vieze handjes?
Zeg het maar.

Ik vind wel dat Marco weer een eerlijke kans zou verdienen en zijn leven moet kunnen oppakken.
Hij is onschuldig voor zo ver we het weten, dus dan is het ook niet eerlijk hem schuldig te behandelen.
pi_220590636
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 07:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Owh, wat dan?
Kwam er met name op neer dat de zaken die hij pleegde gedaan waren terwijl ze 17 was, of dat het zaken waren die technisch niet seksueel zijn volgens de wet, maar goed als jij wilt dat Marco op je dochter wilt passen dan kun je hem vast wel even appen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 16 april 2026 @ 08:02:15 #66
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220590645
Er waren toch meer aangiftes tegen hem, die weer waren ingetrokken omdat de betreffende vrouwen geen zin hadden in een groot media spektakel?

Wat dat betreft heeft hij de schijn ook tegen vind ik. Maar hij pakt maar z’n leven maar weer op hoor. Ik vind hem nog steeds een viezerik.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220590653
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Er waren toch meer aangiftes tegen hem, die weer waren ingetrokken omdat de betreffende vrouwen geen zin hadden in een groot media spektakel?

Wat dat betreft heeft hij de schijn ook tegen vind ik. Maar hij pakt maar z’n leven maar weer op hoor. Ik vind hem nog steeds een viezerik.
Wat mij betreft moet hij helemaal zelf weten wat hij doet, maar laten we niet gaan doen dat als je vrijgesproken bent dat je dan geen verachterlijk gedrag heb gepleegt, hij heeft gewoon met een minderjarige omgang gehad die niet normaal is, de reden dat hij vrijgesproken is was vooral technisch.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 16 april 2026 @ 08:07:34 #68
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220590656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat mij betreft moet hij helemaal zelf weten wat hij doet, maar laten we niet gaan doen dat als je vrijgesproken bent dat je dan geen verachterlijk gedrag heb gepleegt, hij heeft gewoon met een minderjarige omgang gehad die niet normaal is, de reden dat hij vrijgesproken is was vooral technisch.
En enige zelfreflectie was ook niet te zien, want dat was toch ‘de mores’ van het gezin?
Het overkwam Marco toch maar allemaal.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220590664
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 07:48 schreef bianconeri het volgende:

Hij is onschuldig bevonden, in die zin dat er dus geen bewijs is dat hij iets gedaan heeft.
Net als met elke andere vrijspraak ben je dan gewoon onschuldig.

Vertel dat de forumrechters en juristen hier maar. Dat is tegen dovemansoren. Men weet het hier uiteraard beter dan men in het gerechtshof :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_220590736
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 07:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kwam er met name op neer dat de zaken die hij pleegde gedaan waren terwijl ze 17 was, of dat het zaken waren die technisch niet seksueel zijn volgens de wet, maar goed als jij wilt dat Marco op je dochter wilt passen dan kun je hem vast wel even appen.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat mij betreft moet hij helemaal zelf weten wat hij doet, maar laten we niet gaan doen dat als je vrijgesproken bent dat je dan geen verachterlijk gedrag heb gepleegt, hij heeft gewoon met een minderjarige omgang gehad die niet normaal is, de reden dat hij vrijgesproken is was vooral technisch.
Vrijspraak is precies het tegenovergestelde van wat jij stelt lol.....

Hij is vrijgesproken omdat er geen aanleiding is om te veronderstellen dat al die daden ook daadwerkelijk voorgevallen zijn.
Vrijspraak houdt niet in dat je onschuldig, maar eigenlijk schuldig bent. Dat werkt gelukkig niet zo.
pi_220590740
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Er waren toch meer aangiftes tegen hem, die weer waren ingetrokken omdat de betreffende vrouwen geen zin hadden in een groot media spektakel?

Wat dat betreft heeft hij de schijn ook tegen vind ik. Maar hij pakt maar z’n leven maar weer op hoor. Ik vind hem nog steeds een viezerik.
En dat is dan ook 1 van de problemen of niet dan?
Hij is vrijgesproken van vieze dingen, en toch blijven mensen hem als viezerik zien. Tja, lekker is dat zeg.

Hoewel we het waarschijnlijk nooit echt zullen weten, moet bij vrijspraak iemand ook het voordeel van de twijfel krijgen.
  donderdag 16 april 2026 @ 08:42:44 #72
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220590752
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En dat is dan ook 1 van de problemen of niet dan?
Hij is vrijgesproken van vieze dingen, en toch blijven mensen hem als viezerik zien. Tja, lekker is dat zeg.

Hoewel we het waarschijnlijk nooit echt zullen weten, moet bij vrijspraak iemand ook het voordeel van de twijfel krijgen.
Wat kan het jou schelen hoe mensen hem zien. Mensen hebben toch een mening.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 16 april 2026 @ 08:49:15 #73
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220590773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Vrijspraak is precies het tegenovergestelde van wat jij stelt lol.....

Hij is vrijgesproken omdat er geen aanleiding is om te veronderstellen dat al die daden ook daadwerkelijk voorgevallen zijn.
Vrijspraak houdt niet in dat je onschuldig, maar eigenlijk schuldig bent. Dat werkt gelukkig niet zo.
OJ Simpson is het hier helemaal mee eens :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220590779
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat kan het jou schelen hoe mensen hem zien. Mensen hebben toch een mening.
Meer in algemene zin.

Iemand is vrijgesproken van het zijn van een viezerik.
Zelfde overigens voor elke vrijspraak. Of dat nou diefstal of dit soort dingen zijn.

Onschuldig is onschuldig, als iedereen dan alsnog blijft gedragen alsof iemand schuldig is dan is dat voor niemand goed.
pi_220590781
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:49 schreef Caland het volgende:

[..]
OJ Simpson is het hier helemaal mee eens :)
Je leest niet wat ik zeg of wel dan?
  donderdag 16 april 2026 @ 08:50:54 #76
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220590784
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 02:49 schreef raptorix het volgende:
Het is volstrekt idioot dat ze deze kerel weer een platform geven, hij is alleen juridisch vrijgesproken, doet niks af aan wat deze mafklapper allemaal gedaan heeft.
+ geen enkele kritische vraag.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 16 april 2026 @ 08:54:17 #77
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220590792
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Meer in algemene zin.

Iemand is vrijgesproken van het zijn van een viezerik.
Zelfde overigens voor elke vrijspraak. Of dat nou diefstal of dit soort dingen zijn.

Onschuldig is onschuldig, als iedereen dan alsnog blijft gedragen alsof iemand schuldig is dan is dat voor niemand goed.
Wie is iedereen?
Hij is vrijgesproken van ontucht in die zaak. Er speelden natuurlijk meer dingen.

Nogmaals, who cares wat pietje of jantje vindt of denkt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220590839
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Vrijspraak is precies het tegenovergestelde van wat jij stelt lol.....

Hij is vrijgesproken omdat er geen aanleiding is om te veronderstellen dat al die daden ook daadwerkelijk voorgevallen zijn.
Vrijspraak houdt niet in dat je onschuldig, maar eigenlijk schuldig bent. Dat werkt gelukkig niet zo.
Tering Jantje wat is lezen toch moeilijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220590845
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 00:40 schreef the-eye het volgende:

[..]
Wettelijk mag hij zijn vrijgesproken maar moreel gezien zullen veel mensen moeite hebben met zijn mores
Dat mag.

Wel frappant dat ze de beste man op de voet blijven volgen, kennelijk intrigeert hij ze toch :')
  Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 09:25:59 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220590897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:14 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat mag.

Wel frappant dat ze de beste man op de voet blijven volgen, kennelijk intrigeert hij ze toch :')
Het was nogal in de media de afgelopen maanden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220590958
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het was nogal in de media de afgelopen maanden.
Joh ....

nogal ja :')
pi_220590966
Ik stel voor fok meet op Marco Borsato concert !
  Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 09:45:00 #83
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220591001
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:37 schreef r_one het volgende:

[..]
Joh ....

nogal ja :')
Jij hebt gemist hoeveel hierover gesproken werd in november en december en dat er ook met een hoop bombarie werd aangekondigd dat er een liedje (voor zover je Hoe Het Danst daarvoor door kunt laten gaan, wat een verschrikking) van hem in The Passion zat?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 april 2026 @ 09:46:52 #84
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220591020
Angela de Jong heeft hier wel veel accounts zeg.
pi_220591024
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:46 schreef Zoddie het volgende:
Angela de Jong heeft hier wel veel accounts zeg.
_O-
pi_220591047
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jij hebt gemist hoeveel hierover gesproken werd in november en december en dat er ook met een hoop bombarie werd aangekondigd dat er een liedje (voor zover je Hoe Het Danst daarvoor door kunt laten gaan, wat een verschrikking) van hem in The Passion zat?
Nee.

Hoezo?
Wat heeft dat met Sergio te maken?
Wat heeft dat met zijn bezoek in een stadion te maken?

Elke scheet die Marco nu laat, wordt breed uitgemeten en voorzien van de meest idiote kwalificaties. Da's toch van een andere orde dan waar jij mee komt.
.
pi_220591054
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Tering Jantje wat is lezen toch moeilijk.
Wat zeg ik dat tegen jouw opmerking in gaat dan?
  Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 09:52:42 #88
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220591057
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Nee.

Hoezo?
Wat heeft dat met Sergio te maken?
Wat heeft dat met zijn bezoek in een stadion te maken?

Elke scheet die Marco nu laat, wordt breed uitgemeten en voorzien van de meest idiote kwalificaties. Da's toch van een andere orde dan waar jij mee komt.
.
Als hij dat niet wil moet hij maar thuis gaan rentenieren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220591132
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als hij dat niet wil moet hij maar thuis gaan rentenieren.
Dat bepaal jij niet.
  donderdag 16 april 2026 @ 10:10:46 #90
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220591180
Ohho!!! Hoor ik nou goed dat Marco weer iets van zijn leven wil maken ipv anoniem FOK!er te worden of op een andere manier looser wil zijn???? :(

FOEI!!! MARCO!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')