Nah is die angel er ook uit, kunnen we net zo goed het hele spel uitleggen, scheelt vanavond weer een hoop oplettenquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:00 schreef LionHeart het volgende:
1000 punten te verdienen en ook veel te verliezen. Met een uitleg die een halve uitzending duurt. Geen idee dus wat ze daadwerkelijk moeten doen.
Ziet er niet echt uit als een vakantiefoto. Is het daar koud ofzo of doet ze mee aan een modellencontest?quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
Mazzel dat Salar alleen beltijd had aangevraagd, en geen bezoek..![]()
[ afbeelding ]
Dat laatste viel mij ook al op, zo afstandelijk was Mercedes in mijn ogen toch niet? Die 2de keer bellen was zó niet nodig.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
vind dit wel een beetje toneel
waarom zegt ze dit op het eind
was een prima gesprek
en ja kom lekker naar huis
is toch geen rare opmerking, ze hebben lol daar met een heel stel
vind dat Salar er nu zelf een ding van maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door 5thencounter op 11-04-2026 14:21:18 ]
Flauwe Ik mochtNix JijMagOokNixquote:Op zaterdag 11 april 2026 14:16 schreef spapaars het volgende:
Mercedes onthult ware reden waarom ze Salar aansprak op ‘close zijn met Nyssa’
https://lovereality.nl/me(...)lose-zijn-met-nyssa/
quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag hopen dat het een bizar AI grapje is van Mr. de Mol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pokerface: De Bondgenoten special .... Alleen te zien op KIJK.
Die 4 alleen al zijn reden genoeg om over te slaan, nog los van Pokerface
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Salar weet waar hij aan mee doet, dus zorgt hij voor wat drama.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
Gevaarlijke opmerking, maar ik snap echt niet wat Salar is Mercedes ziet...Dit gaat toch geen stand houden?!
Het mooiste is nog dat als zij op wonderbaarlijke wijze het finale-bondje worden, wij op basis van de finale met Cynthia/Jessica al weten dat Frank sowieso gaat spelen. En anders gaat dit de eerste cyclus zijn waarin het bondje dat op 2 eindigde, de finale gaat spelen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Frank lijkt op de terror toer als ik de voorstukjes zie. Hij denkt zeker dat het toch zijn laatste maand is, dus even nog rellen. Overigens heeft hij wel gelijk wat betreft Roxy, maar het is toch wel een beetje de norse opa die in discussie gaat met de asociale slons, daar komt niks van terecht. Ruis heen en ruis terug. Verspilde energie. Misschien moeten die twee meedoen aan de Rijdende Rechter na het programma.
Beetje opgeknapt weer ?quote:
Niet echt, maandagochtend weer melden bij cardiologie voor weer n cardioversie, vanmiddag 2x gedaanquote:
Sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet echt, maandagochtend weer melden bij cardiologie voor weer n cardioversie, vanmiddag 2x gedaan
maar heeft niets geholpen
Je bent een wonder in het overleven.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet echt, maandagochtend weer melden bij cardiologie voor weer n cardioversie, vanmiddag 2x gedaan
maar heeft niets geholpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |