Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 april 2026 22:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Met Van Dijk en geen sterke keeper denk ik het niet. Ook de spitspositie is onduidelijk en een Gakpo/Malen doen het maar matig.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:24 schreef Zorro het volgende:
Dat kan natuurlijk nooit.
Portugal in de finale, kom op man.
Nederland tegen Portugal als WK finale boordevolquote:
Wat een bazenwedstrijd was dat.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederland tegen Portugal als WK finale boordevol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Howard Webb Godquote:Op zaterdag 18 april 2026 20:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat een bazenwedstrijd was dat.Boula
Scoren tegen fucking Fc Pisaquote:Op dinsdag 14 april 2026 16:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Pannenkoek
En dan ?quote:Op maandag 11 mei 2026 13:28 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Die moeten ze z'n paspoort afnemen.
Hij heeft er anders wel 13 inloggen in een half seizoenquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:32 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Scoren tegen fucking Fc Pisadoe normaal. Daar zou bolle Memvis nog van winnen
Staan ook gewoon 20ste in de Serie A. Het Heracles van Italie.
Roefs gaat 0 minuten maken.quote:Op maandag 13 april 2026 12:27 schreef Kriegel het volgende:
Malen doet het heel matig bij Roma ja, en Roefs en Verbruggen hebben ook een kutseizoen.
Heeft hij ooit de kans gehad om gewoon 9 te spelen? Hij moest altijd van rechtsbuiten komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Malen heeft natuurlijk wel een goed seizoen maar in Oranje moet je hem gewoon gebruiken als counterspits op snelheid. Als je gaat proberen het spel te maken met veel balbezit heb je er weinig aan.
Kwam meestal van de zijkant inderdaad. Maar het blijft niet echt een speler die je in balbezit wilt tegen een georganiseerde defensie. Daarvoor is ie technisch toch te beperkt. Je hebt veel meer aan zijn snelheid.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heeft hij ooit de kans gehad om gewoon 9 te spelen? Hij moest altijd van rechtsbuiten komen.
Ik wil het wel zien.
Niet dat ik denk dat Nederland de wereldcup gaat winnen, dat is al vergeven.
Nee dat doe jij al !!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:19 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Weet ik veel, laat je fantasie de vrije loop.
koeman moet as roma kopiërenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 00:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heeft hij ooit de kans gehad om gewoon 9 te spelen? Hij moest altijd van rechtsbuiten komen.
Ik wil het wel zien.
Niet dat ik denk dat Nederland de wereldcup gaat winnen, dat is al vergeven.
Eerst de beker jatten, daarna wat handdoeken zodat je jouw tranen kan afdrogenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Moeten ze eerst beter handdoeken leren jatten.
Als ik er ook gewoon niet vanuit ga dan kan het ook alleen nog maar een verrassing zijn als ze wel ineens de finale halen (en winnen).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |