Heb je ze allemaal mee naar binnen genomen om ze een veilig thuis te biedenquote:Op donderdag 9 april 2026 12:48 schreef Ama het volgende:
Ik had ook een stukje bij de bosjes weggemaaid, 10 miljoen slakken kwamen te voorschijn.
quote:Op donderdag 9 april 2026 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal mee naar binnen genomen om ze een veilig thuis te bieden
Die houden van nat en beschutting, dus ja als dat daar was snap ik ze welquote:Op donderdag 9 april 2026 12:48 schreef Ama het volgende:
Ik had ook een stukje bij de bosjes weggemaaid, 10 miljoen slakken kwamen te voorschijn.
Oke oke het waren er +/- 30 ofzo denk ik.
Ja was ik even vergeten.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Die houden van nat en beschutting, dus ja als dat daar was snap ik ze wel
Zij nietquote:
Alle naaktslakken koken in de soepquote:Op donderdag 9 april 2026 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal mee naar binnen genomen om ze een veilig thuis te bieden
quote:
quote:
Water met cornflakes?quote:
Was lekker idd in de bossenquote:Op donderdag 9 april 2026 13:30 schreef STING het volgende:
M'n dagelijkse ommetjes met dit weer zijn geen straf
Hmm interessantquote:Op woensdag 8 april 2026 23:37 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:bitterbal https://nl.pepper.com/aan(...)a-eurocontrol-399414
Zelluf.quote:
Is dat een ja?quote:
Bossenquote:Op donderdag 9 april 2026 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was lekker idd in de bossen
Of met jus d'orangequote:
Dit jaquote:
Lekker spelen met slakjes.quote:
quote:
Ja, niet zolang geleden tochquote:Op donderdag 9 april 2026 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik jullie welles verteld over die gast die met zijn broekanaconda zichtbaar in mijn ontbijt restaurant zat en lastig deed toen personeel hem daarop aansprak?
Jazeker.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik jullie welles verteld over die gast die met zijn broekanaconda zichtbaar in mijn ontbijt restaurant zat en lastig deed toen personeel hem daarop aansprak?
Wie weet kun je ze trucjes leren.quote:
hmm nou oke vorig jaar toen we zoals elke dag in die zaak waren zat er een andere vaste gast met zijn benen wijd op een bank. En zijn short was zo kort dat alles er uit hing. En ik zag dat toen ik naar de wc ging dus gezegd tegen personeel of ze er wat van konden zeggen. Nou ja dat wilde ze niet maar uiteindelijk toch gedaan. Hij voelde geen schaamte maar was beledigt dat ze er wat van zeiden..quote:
ja het is echt een engerd en hij ziet er wat sullig uit maar ze vertelde dat die allemaal vechtsporten doet en sterk is. Dus ze is nu ook gewoon bang van hemquote:Op donderdag 9 april 2026 14:36 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Wtfwat een rare gozer ook. Wel kut dat die nu de hele tijd op dezelfde plekken is.
Oh ja dat snap ik wel, dat zou ik dan ook wel hebben.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is echt een engerd en hij ziet er wat sullig uit maar ze vertelde dat die allemaal vechtsporten doet en sterk is. Dus ze is nu ook gewoon bang van hem
En zij zit in een paar whatsapp groepen voor bepaalde workshops en nu zit hij daar ook in en hij komt nu ook op de plek waar zij werkt en zoekt die de hele tijd contact en ze blijft vriendelijk omdat ze bang is hoe die anders reageert.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik wel, dat zou ik dan ook wel hebben.
met tasersquote:Op donderdag 9 april 2026 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zij zit in een paar whatsapp groepen voor bepaalde workshops en nu zit hij daar ook in en hij komt nu ook op de plek waar zij werkt en zoekt die de hele tijd contact en ze blijft vriendelijk omdat ze bang is hoe die anders reageert.
echt naar want hoe los je zoiets op
quote:Op donderdag 9 april 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou oke vorig jaar toen we zoals elke dag in die zaak waren zat er een andere vaste gast met zijn benen wijd op een bank. En zijn short was zo kort dat alles er uit hing. En ik zag dat toen ik naar de wc ging dus gezegd tegen personeel of ze er wat van konden zeggen. Nou ja dat wilde ze niet maar uiteindelijk toch gedaan. Hij voelde geen schaamte maar was beledigt dat ze er wat van zeiden..
Nou goed was ik net eten met een vriendin en die verteld dat ze in februari met een jongen aan het daten was en dat die in het begin heel leuk was maar steeds wat onaardiger werd . Dus had ze hem geappt dat ze hem niet meer wilde zien maar hij wilde graag nog een gesprek om het daadwerlijk af te sluiten want ze komen elkaar vaak overal tegen. Dus ze nodigt hem thuis uit. Nou gesprek. en omdat zij sommige woorden niet in het engels weet pakte ze haar telefoon om google translate te openen. Slaat die haar telefoon uit haar handHij daarna ohhh sorry blabla . Nou goed gesprek komt tot een einde, zegt die zo van kunnen we het niet nog 'aardig' afsluiten dus zij zo wat bedoel je? Duwt die haar op haar bed ,gaat er boven opzitten en probeert haar te zoenen
![]()
![]()
Na een paar min stopt die en gaat die weg. en nu blijft hij haar lastig vallen en komt die toevallig ook op alle plekken waar zij komt![]()
Dus terwijl zij dat verteld denk ik van dat zou best die gast kunnen zijn met zijn broekanaconda in het wild.... Dus ik vraag om een foto, laat ze die zien. is het hem![]()
wtf
Dit klinkt een beetje stalkerig.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zij zit in een paar whatsapp groepen voor bepaalde workshops en nu zit hij daar ook in en hij komt nu ook op de plek waar zij werkt en zoekt die de hele tijd contact en ze blijft vriendelijk omdat ze bang is hoe die anders reageert.
quote:Op donderdag 9 april 2026 14:42 schreef bitterbal het volgende:
En andere vrienden van ons vertelde ook al regelmatig over een gast die heel vreemd was en dat bleek dus ook over hem te gaan.
Kan wel mans roepen dat ze niet vriendelijk moet zijn. Maar keihard.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja politie is hier niet altijd even happig om te reageren op dit soort dingen. Er was vorig jaar een vrouw die door haar vriend was geslagen. Zij is toen ook naar de politie gegaan maar die wilde niets doen.zeiden dat het een civiele zaak was. uiteindelijk is ze naar de politie op het vaste land gegaan in de provincie hoofdstad en toen pas werd er actie ondernomen.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kan wel mans roepen dat ze niet vriendelijk moet zijn. Maar keihard.
Echter met al die femicide lijkt me dat ook weer niet verstandig.
Ze had die aanranding direct moeten melden bij de politie. Dan kan elke volgende stap of workshop waar hij komt opdagen ook aan het dossier worden toegevoegd... (al weet ik niet hoe dat daar werkt natuurlijk)
Ze moet een grotere stoerdere kerel vinden en die hem in elkaar laten beuken.
Jullie kunnen een beetje Polonium 210 door zn eten mixen.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja politie is hier niet altijd even happig om te reageren op dit soort dingen. Er was vorig jaar een vrouw die door haar vriend was geslagen. Zij is toen ook naar de politie gegaan maar die wilde niets doen.zeiden dat het een civiele zaak was. uiteindelijk is ze naar de politie op het vaste land gegaan in de provincie hoofdstad en toen pas werd er actie ondernomen.
Ja dat haal je op elke straathoek uit de kauwgomballenautomaat iddquote:Op donderdag 9 april 2026 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie kunnen altijd een beetje Polonium 210 door zn eten mixen.
dacht misschien zijn remmen te saborterenquote:Op donderdag 9 april 2026 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie kunnen een beetje Polonium 210 door zn eten mixen.
Ik had kippepoten, komkommer en naanbrood.quote:
BBQquote:Op donderdag 9 april 2026 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje is weg. Maar ik wil eigenlijk wel BBQ gaan eten vanavond
Klinkt niet zo OK hoor Bitter.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is echt een engerd en hij ziet er wat sullig uit maar ze vertelde dat die allemaal vechtsporten doet en sterk is. Dus ze is nu ook gewoon bang van hem
Denk dat ze je binnenkort afsluitenquote:Op donderdag 9 april 2026 15:41 schreef bitterbal het volgende:
al sinds een paar dagen is het internet hier in de avond traag
waaromquote:Op donderdag 9 april 2026 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat ze je binnenkort afsluiten
Hello, IT, did you try turning it off and on again.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:41 schreef bitterbal het volgende:
al sinds een paar dagen is het internet hier in de avond traag
Ligt wel zwaar op de maag zo een weberquote:Op donderdag 9 april 2026 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje is weg. Maar ik wil eigenlijk wel BBQ gaan eten vanavond
denk je dat dat helpt? Het s alleen in de avondquote:Op donderdag 9 april 2026 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Hello, IT, did you try turning it off and on again.
Werkt altijd.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Hello, IT, did you try turning it off and on again.
Heb je geen Satelliet Internet? Ik ben niet van de Musk, ik prik in een Franse boven de evenaar als ik daar ben.quote:
Ahwquote:Op donderdag 9 april 2026 15:23 schreef maily het volgende:
FEELGOODFILMPJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hartverwarmende actie in de Efteling; bezoeker vangt elf eendenkuikentjes op
The (IT) Lord works in mysterious waysquote:Op donderdag 9 april 2026 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat dat helpt? Het s alleen in de avond
quote:Op donderdag 9 april 2026 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien ben je staatsgevaarlijk
Lekker meeliften met een ander. Is Vodaphone nog steeds da shiz daar? Satellietje vind ik toch het beste zelf.quote:
kan niet met andere meeliften. Ik geloof dat ik hier AIS hebquote:Op donderdag 9 april 2026 15:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Lekker meeliften met een ander. Is Vodaphone nog steeds da shiz daar? Satellietje vind ik toch het beste zelf.
Geen bubbeling parties op het eiland?quote:Op donderdag 9 april 2026 15:57 schreef bitterbal het volgende:
en hiernaast hebben ze een feest met pleurismuziek
oh vast welquote:Op donderdag 9 april 2026 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen bubbeling parties op het eiland?
Als iedereen er zo over denkt dan gaat het nog niet veel helpen natuurlijk. Beter begin je laat en eindig je laatquote:Op donderdag 9 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Zo maar op huis aan anders staan we weer allemaal te drukken op de ring
Maar dan wordt moeders de vrouw boosquote:Op donderdag 9 april 2026 16:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over denkt dan gaat het nog niet veel helpen natuurlijk. Beter begin je laat en eindig je laat
Ben je aan het werk inmiddels?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Zo'n bij laad rail in het wegdek lijkt me wel wat voor je. Benieuwd wat de wegenbelasting gaat doen dan.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Oei, dat moeten we ook niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan wordt moeders de vrouw boos
Inmiddels?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je aan het werk inmiddels?
Nee straks krijg je billenkoekquote:Op donderdag 9 april 2026 16:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Oei, dat moeten we ook niet hebben natuurlijk.
Gekriebel allemaalquote:
Ik had m'n proteïne ook weer binnen op de Vossendijk gisteren.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 16:08 schreef Nattekat het volgende:
En wie het waagt over de voorspelling te beginnen krijgt een pan voor z'n harses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |