Kan wel mans roepen dat ze niet vriendelijk moet zijn. Maar keihard.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zij zit in een paar whatsapp groepen voor bepaalde workshops en nu zit hij daar ook in en hij komt nu ook op de plek waar zij werkt en zoekt die de hele tijd contact en ze blijft vriendelijk omdat ze bang is hoe die anders reageert.
echt naar want hoe los je zoiets op
mja politie is hier niet altijd even happig om te reageren op dit soort dingen. Er was vorig jaar een vrouw die door haar vriend was geslagen. Zij is toen ook naar de politie gegaan maar die wilde niets doen.zeiden dat het een civiele zaak was. uiteindelijk is ze naar de politie op het vaste land gegaan in de provincie hoofdstad en toen pas werd er actie ondernomen.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kan wel mans roepen dat ze niet vriendelijk moet zijn. Maar keihard.
Echter met al die femicide lijkt me dat ook weer niet verstandig.
Ze had die aanranding direct moeten melden bij de politie. Dan kan elke volgende stap of workshop waar hij komt opdagen ook aan het dossier worden toegevoegd... (al weet ik niet hoe dat daar werkt natuurlijk)
Ze moet een grotere stoerdere kerel vinden en die hem in elkaar laten beuken.
Jullie kunnen een beetje Polonium 210 door zn eten mixen.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja politie is hier niet altijd even happig om te reageren op dit soort dingen. Er was vorig jaar een vrouw die door haar vriend was geslagen. Zij is toen ook naar de politie gegaan maar die wilde niets doen.zeiden dat het een civiele zaak was. uiteindelijk is ze naar de politie op het vaste land gegaan in de provincie hoofdstad en toen pas werd er actie ondernomen.
Ja dat haal je op elke straathoek uit de kauwgomballenautomaat iddquote:Op donderdag 9 april 2026 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie kunnen altijd een beetje Polonium 210 door zn eten mixen.
dacht misschien zijn remmen te saborterenquote:Op donderdag 9 april 2026 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie kunnen een beetje Polonium 210 door zn eten mixen.
Ik had kippepoten, komkommer en naanbrood.quote:
BBQquote:Op donderdag 9 april 2026 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje is weg. Maar ik wil eigenlijk wel BBQ gaan eten vanavond
Klinkt niet zo OK hoor Bitter.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is echt een engerd en hij ziet er wat sullig uit maar ze vertelde dat die allemaal vechtsporten doet en sterk is. Dus ze is nu ook gewoon bang van hem
Denk dat ze je binnenkort afsluitenquote:Op donderdag 9 april 2026 15:41 schreef bitterbal het volgende:
al sinds een paar dagen is het internet hier in de avond traag
waaromquote:Op donderdag 9 april 2026 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat ze je binnenkort afsluiten
Hello, IT, did you try turning it off and on again.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:41 schreef bitterbal het volgende:
al sinds een paar dagen is het internet hier in de avond traag
Ligt wel zwaar op de maag zo een weberquote:Op donderdag 9 april 2026 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje is weg. Maar ik wil eigenlijk wel BBQ gaan eten vanavond
denk je dat dat helpt? Het s alleen in de avondquote:Op donderdag 9 april 2026 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Hello, IT, did you try turning it off and on again.
Werkt altijd.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Hello, IT, did you try turning it off and on again.
Heb je geen Satelliet Internet? Ik ben niet van de Musk, ik prik in een Franse boven de evenaar als ik daar ben.quote:
Ahwquote:Op donderdag 9 april 2026 15:23 schreef maily het volgende:
FEELGOODFILMPJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hartverwarmende actie in de Efteling; bezoeker vangt elf eendenkuikentjes op
The (IT) Lord works in mysterious waysquote:Op donderdag 9 april 2026 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat dat helpt? Het s alleen in de avond
quote:Op donderdag 9 april 2026 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien ben je staatsgevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |