Lekker meeliften met een ander. Is Vodaphone nog steeds da shiz daar? Satellietje vind ik toch het beste zelf.quote:
kan niet met andere meeliften. Ik geloof dat ik hier AIS hebquote:Op donderdag 9 april 2026 15:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Lekker meeliften met een ander. Is Vodaphone nog steeds da shiz daar? Satellietje vind ik toch het beste zelf.
Geen bubbeling parties op het eiland?quote:Op donderdag 9 april 2026 15:57 schreef bitterbal het volgende:
en hiernaast hebben ze een feest met pleurismuziek
oh vast welquote:Op donderdag 9 april 2026 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen bubbeling parties op het eiland?
Als iedereen er zo over denkt dan gaat het nog niet veel helpen natuurlijk. Beter begin je laat en eindig je laatquote:Op donderdag 9 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Zo maar op huis aan anders staan we weer allemaal te drukken op de ring
Maar dan wordt moeders de vrouw boosquote:Op donderdag 9 april 2026 16:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als iedereen er zo over denkt dan gaat het nog niet veel helpen natuurlijk. Beter begin je laat en eindig je laat
Ben je aan het werk inmiddels?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Zo'n bij laad rail in het wegdek lijkt me wel wat voor je. Benieuwd wat de wegenbelasting gaat doen dan.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Oei, dat moeten we ook niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan wordt moeders de vrouw boos
Inmiddels?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je aan het werk inmiddels?
Nee straks krijg je billenkoekquote:Op donderdag 9 april 2026 16:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Oei, dat moeten we ook niet hebben natuurlijk.
Gekriebel allemaalquote:
Ik had m'n proteïne ook weer binnen op de Vossendijk gisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |