Omdat je weet dat ik gelijk heb, maar jij durft je zelfs nog niet eens uit te spreken over wie je ideale kandidaat zou zijn.quote:
Nee, dat heb je niet.quote:Op maandag 13 april 2026 13:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat je weet dat ik gelijk heb, maar jij durft je zelfs nog niet eens uit te spreken over wie je ideale kandidaat zou zijn.
Kortom, je bent iemand zonder ruggengraat die niet eens een keuze durft te maken. Maar ondertussen wel discussiëren alsof je er slechter van slaapt. Mmm, verbaasd je het dan niet dat je gezien wordt als pro-Kamala?quote:Op maandag 13 april 2026 13:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet.
Het is gewoon weer een whatsboutism.
En ik heb geen ideale kandidaat.
Waarom zou ik die hebben?
Ik ben geen Amerikaan. Mij interesseert het niet wie de volgende president wordt.
Ik constateer enkel dat de huidige president er een tyfusbende van maakt die vrijwel geen vergelijk heeft in de Amerikaanse geschiedenis.
En dat levert het nodige vermaak op.
Nee, ik verbaas me niet dat jij zwartwit denkt en mij dus in een bepaald hokje moet duwen.quote:Op maandag 13 april 2026 14:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kortom, je bent iemand zonder ruggengraat die niet eens een keuze durft te maken. Maar ondertussen wel discussiëren alsof je er slechter van slaapt. Mmm, verbaasd je het dan niet dat je gezien wordt als pro-Kamala?
Heerlijk beetje alles afkafferen maar als je dan wordt aangesproken roepen "ik heb geen mening"
Niet mee waard om te discussiëren dus.quote:Op maandag 13 april 2026 16:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik verbaas me niet dat jij zwartwit denkt en mij dus in een bepaald hokje moet duwen.
En dat je gaat stuiteren als dat niet lukt.
Maar jammer voor je: ik ga niet speciaal voor jou in een of ander Amerikaans hokje zitten..
Ik accepteer je verlies.quote:Op maandag 13 april 2026 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet mee waard om te discussiëren dus.
Een rasechte armchair critic, wat zou jij doen dan met Amerika?quote:
Ja in de Sovjet Unie en China en de DDR hielden ze ook verkiezingen voor de partijsecretaris. Daar was ook niet van te voren al duidelijk wie het zou worden </s>. De GOP heeft heel goed naar die voorbeelden gekeken voor hun 'primaries'.quote:Op maandag 13 april 2026 12:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De republikeinen houden in iedergeval nog primaries, de DNC establisment gedragen zich als koningen en zullen vast weer een nepo-baby naar voren schuiven zoals Harris of Newsom.
Niets.quote:Op maandag 13 april 2026 20:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een rasechte armchair critic, wat zou jij doen dan met Amerika?
Serieus, wat doe jij in dit soort topics? Dat kan alleen maar zijn omdat er ergens een Trump organisatie is, die je ervoor betaalt. Je hebt ongeveer net zoveel inzicht in internationale politiek als de eerste de beste lamtaarnpaal. Alles wat je doet is wereldvreemde MAGA-teksten over Europa en de EU papagaaien.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Wantie's claim te maken dat we soort van data recovery kunnen doen als Amerikaanse cloud diensten ons zouden afsluiten.
Enige wat je op die SSD's ziet in die datacenter zijn grote blokken met data. Die alleen leesbaar zijn door het achterliggende cloud platform. Alles wat in die datacenters qua data staat m.b.t. clouddata is unusable. Je kan net zo goed de schrijven allemaal formatteren en zelf gebruiken.
Verder is het enige wat ik verwacht van de EU is dat lafjes Trump's termijn gaan uitzitten, zelf geen actie ondernemen. Maar blijven wijzen naar "Trump heeft dit veroorzaakt" en niet zelf in actie komen.
Zelf geen goede onderhandelaars hebben om Europeanen te voorzien van goedkopere energie en brandstoffen, zelf niet met intuïtieve projecten. Altijd maar op de cuck stoel zitten.
Ookal zouden de vaten olie weer gratis zijn, de EU zal altijd een manier vinden om de prijzen stelselmatig hoog te houden voor de burger voor de maximale moneygrab. (kuch klimaat)
California is beetje de EU van Amerika, daar zie je ook extreme prijzen vanwege domme regeltjes.
Dit is de eerste keer dat ik je geen extreem linkse occupy democrats screenshots zie posten, hulde. Pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 13 april 2026 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Serieus, wat doe jij in dit soort topics? Dat kan alleen maar zijn omdat er ergens een Trump organisatie is, die je ervoor betaalt. Je hebt ongeveer net zoveel inzicht in internationale politiek als de eerste de beste lamtaarnpaal. Alles wat je doet is wereldvreemde MAGA-teksten over Europa en de EU papagaaien.
In 2028?quote:Op maandag 13 april 2026 20:20 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ik ben voornamelijk ber-nieuwd of Bernie wederom geen kans maakt, hij zit duidelijk niet in de establishment.
Wat? je weet goed dat vorige verkiezingen de democraten geen primaries hebben gehouden. Waar Trump wel inging om Kamala zelf te debatteren en dit natuurlijk gehakt van haar maakte. Terwijl er genoeg democraten aan de zijlijn stonden te popelen om daadwerkelijk iets in te brengen tegen Trump. Maar nee, we gaan voor een zwarte vrouw want nadat de eerste zwarte man werkte zou dit ook wel werken.quote:Op maandag 13 april 2026 20:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja in de Sovjet Unie en China en de DDR hielden ze ook verkiezingen voor de partijsecretaris. Daar was ook niet van te voren al duidelijk wie het zou worden </s>. De GOP heeft heel goed naar die voorbeelden gekeken voor hun 'primaries'.
quote:Op maandag 13 april 2026 20:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
In 2028?
Dan is hij 87?
En dan 4 jaar president?
Je weet ook waarom: omdat Biden te lang vasthield aan herverkiezing.quote:Op maandag 13 april 2026 20:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat? je weet goed dat vorige verkiezingen de democraten geen primaries hebben gehouden.
Kamala heeft Trump in de pan gehakt tijdens het debat, met als gevolg dat Trump geen debatten meer wilde.quote:Waar Trump wel inging om Kamala zelf te debatteren en dit natuurlijk gehakt van haar maakte.
Racismequote:Terwijl er genoeg democraten aan de zijlijn stonden te popelen om daadwerkelijk iets in te brengen tegen Trump. Maar nee, we gaan voor een zwarte vrouw want nadat de eerste zwarte man werkte zou dit ook wel werken.
Bernie heeft 2x de voorverkiezingen verloren.quote:Altijd maar die identiteit politiek bij de democraten, had liever Bernie tegen Trump gezien in debat.. maar nee zelfs dat kunnen de anti-Trumpers niet toegeven. Dat de democraten "#NoKings" juist "#YesKings" is zolang je maar te gebruiken bent door de establishment (Lees Pelosi/Schumer/Walter en nog vele anderen)
Bernie is dit niet, die is niet beïnvloedbaar en zal vermoedelijk geen lijken in zijn kast hebben zoals Biden dit wel had, die was natuurlijk letterlijk geblackmailed om President te zijn. Het was een trekpop.
Go Bernie!
Dat is tenminste geen hoogbejaarde.quote:Op maandag 13 april 2026 20:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige andere democraat die worthy of running is.. Fetterman 4 President.
100 dollar fooi, naar verluidt.quote:Op maandag 13 april 2026 20:50 schreef opgebaarde het volgende:
Na een dag als vandaag waarop Trump een afbeelding deelt waarin hij zichzelf als Jezus toont en daarna bijzonder verongelijkt reageert, is het toch nog mogelijk dat iets zo extreem debiel als onderstaande niet eens meer opmerkelijk of ongemakkelijk is. Dit is de president van Amerika, hij heeft geen hersenbloeding of iets dergelijks gehad, hij is kern gezond.
[ x ]
Ik neem aan dat hij geen fooi gegeven heeft
Grote kans dat die McDonalds voor Willy en Maxima zijnquote:Op maandag 13 april 2026 20:50 schreef opgebaarde het volgende:
Na een dag als vandaag waarop Trump een afbeelding deelt waarin hij zichzelf als Jezus toont en daarna bijzonder verongelijkt reageert, is het toch nog mogelijk dat iets zo extreem debiel als onderstaande niet eens meer opmerkelijk of ongemakkelijk is. Dit is de president van Amerika, hij heeft geen hersenbloeding of iets dergelijks gehad, hij is kern gezond.
[ x ]
Dit is ai toch?quote:Op maandag 13 april 2026 20:50 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Nee, ik zag gisteren de beelden.quote:
Ik wist niet dat Beatrix familie is van de hotelketenquote:Op maandag 13 april 2026 22:41 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
De enige reden dat Willem Alexander daar natuurlijk nu is dat Beatrix een Bilderberger is. Zelfs Jette en Rutten waren er. Gezellig met de palantir CEO.
Laat net toevallig dit weekend zijn in LA
California funding pours into Bilderberg despite tech elites fleeing the state
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |