abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220559616
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nog dommere reactie kan je niet plaatsen. We hebben het over de clouddiensten he? noch IAM zal te bereiken zijn voor de NUTS desk omdat ze niet via SSO zouden kunnen inloggen, want als Amerika ons afsluit van clouddiensten, gaat SSO en ook de normale login natuurlijk niet werken. :z
[..]
Wat moet ik daar nu weer mee? ik zal even Grok vragen of deze cijfers welke Wantie riep kloppen.

"63% van de homo's in Hongarije heeft te maken gehad met fysiek geweld."
[..]
En in hoeverre EU surveys te vertrouwen zijn laat ik achterwege. Maar aangezien die anti-Orban zijn lijkt met het niet onmogelijk dat er hier en daar paar false positives in zitten voor eigen gewin en steun om hem af te zetten. Zien we wel vaker gebeuren als de EU iemand weg wil hebben. Zien we nl. ook bij Trump.
Lachu, je trekt Grok in twijfel omdat de uitkomst niet goed bij je valt _O-

Verder hadden we het over clouddiensten die op servers in Nederland staan die in beslag zijn genomen.

Daarvoor heb je geen SSO nodig om bij de data te komen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 11 april 2026 @ 23:35:41 #102
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220559620
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:14 schreef epicbeardman het volgende:
En in hoeverre EU surveys te vertrouwen zijn laat ik achterwege. Maar aangezien die anti-Orban zijn lijkt met het niet onmogelijk dat er hier en daar paar false positives in zitten voor eigen gewin en steun om hem af te zetten. Zien we wel vaker gebeuren als de EU iemand weg wil hebben. Zien we nl. ook bij Trump.
2 van de 3 bronnen zijn niet EU-based (NY en Genève, heb het voor je opgezocht. Om je onderbuik gerust te stellen).

Ik heb tevens bewust bronnen als Reddit en Wikipedia achterwege gelaten omdat dat in mijn ogen.gwen bronnen zijn. Verder had ik geen zin om daarnaast nog meer moeite voor je te doen. Zoals je zelf al aangaf doet Grok jouw truukje waarbij je.anderen verwijt dom te zijn terwijl je zelf niet in staat bent zelf na te denken maar een toontje je bubble laat vormen. Ik hoop dat je snapt hoe gevaarlijk dat is. Maar goed, je denkpatronen geven.dat eigenlijk al aan.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 april 2026 @ 23:37:38 #103
284411 crew  heywoodu
pi_220559636
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Die post er boven wel
Nee, die zit in de cel.
  zaterdag 11 april 2026 @ 23:38:21 #104
36431 bleiblei
pi_220559640
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ook weer onjuist, want SSO werkt met certificaten en als die niet corresponderen met het device dat probeert in te loggen kom je er niet in. De monteurs apps van de ISP staan vaak gewoon op de marketplace en ookal heb je de username/password en zou je de f2a op een ander device weten te laten promten kom je er nog niet in.

SSO doet ook verder gewone checks op locatie, ip range, tijdslot. En dat zit allemaal standaard ingebakken.

En klopt, daarna zijn er ook nog natuurlijk vele applicaties die wederom een ander wachtwoord nodig hebben of toegang. Maar daar komt een NUTS medewerker al helemaal niet bij als Azure cloud down is.
Zelfde cirkeltje.
"Genoeg alternatieven, geen rocketscience."
Denk dat ik het al vaak genoeg uitgelegd heb ondertussen.
pi_220559655
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:17 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Zolang je grok gebruikt als je single point of truth waarmee je alles staaft. Ben jij de allerlaatste op deze wereld die tegen anderen mag zeggen dat ze dom zijn. Je hele fucking wereldje wordt bepaald door een AI die uit de koker van Musk komt. Open je ogen en ga je eigen research doen!
Is eigen research doen niet wappie taal? anyway, ik vindt grok woke dus wees blij dat ik het af en toe gebruik.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:26 schreef bleiblei het volgende:
The right way forward is, Amerikaanse bedrijven hebben contract verplichtingen. Die gaan voorbij het geroeptoeter van je held. Als Trump inderdaad onverwacht zonder aankondiging US tech afknijpt voor de EU (zou ontzettend oneindig dom zijn, want dan helpt ie US economie in 1 klap om zeep).
Dan moeten ze alle data overdragen, alle software die je noemt is ondersteunend en zijn voldoende alternatieven voor. Dan zit de boel ff op zn gat. Moeten we laten zien dat we dit ook kunnen. Pakken we een week, wellicht wat meer enorm veel pijn. En staat er in no time een volledige Europese economie dat niet draait op US technologie.

Ik herhaal nogmaals. Niets dat je noemde is rocketscience. Puur kwestie van geld en elbowgrease om het te fixen. En dat kunnen we prima.

Maar uiteindelijk gebeurt het toch niet. Want het zou de allerdomste zet in US history zijn. Om dat te doen. Nog dommer dan Iran binnen vallen. En in jouw ogen, Nog dommer dan alles wat Obama en Biden in 12 jaar bij elkaar opgeteld gezegd en gedaan hebben.
Het zal natuurlijk ook nooit gebeuren, want de bedrijven zelf zullen hier wel een stokje voor steken. Maar dankzij deze redenen heeft Amerika wel totaalmacht, uiteindelijk komt het er op neer dat Amerika wel de grootmacht is die ze claimen te zijn. Geen enkel land behalve wellicht China komt in de buurt om Amerika te kunnen pressuren met ook maar iets.

Europa is steeds meer zaken aan het afbreken, we kunnen boos blijven wijzen naar Trump, maar ondertussen wordt het leven er niet veel beter op in Europa, daarom ben ik ook wel blij met Trump en het is natuurlijk ook Trump's plan om EU sterker te maken.

Ze zien ook wat er gebeurd met vrijwel nog het enige ver-westerde continent op de wereld. We worden overspoeld met mensen die het niet zo hebben met onze cultuur, normen en waarden.

Trump maakt de EU verplicht het op deze manier dat Europa niet meer het schoothondje gaat zijn van USA in de toekomst, de EU kan ook gewoon zeggen EU first, we gaan weer brandstoffen en energie uit Rusland halen. Of zelf kerncentrales bouwen om zodoende Europeanen het leven wat goedkoper te maken. Zelf boeren de vrijheid geven i.p.v. vlees over de hele wereld hier heen te importeren. Veel bedrijven worden hier gesloopt door domme EU regelgeving, alleen maar voor een klimaat hoax.

Zitten we dan als een van de kleinste landen ter wereld denken dat we ook maar enige impact hebben op het klimaat, maar hee iemand moet het voorbeeld geven toch. _O-

Het ergste is nog wel dat de EU geen daadkracht heeft, niemand staat op, hadden wij maar een Trump en een Elon. Wij zitten met von der Leyen die erg shady deals(Pfizer) doet en verkiezinginmengingen zoals in Georgië. (wat dat rare mens ook als EU land er bij wil hebben _O- )
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220559666
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Lachu, je trekt Grok in twijfel omdat de uitkomst niet goed bij je valt _O-

Verder hadden we het over clouddiensten die op servers in Nederland staan die in beslag zijn genomen.

Daarvoor heb je geen SSO nodig om bij de data te komen.
Haha sorry, jij denkt echt dat Microsoft/Amazon/Google onze data op Nederlandse servers gewoon in c:/dir/ENECO enzovoort heeft staan? Dat zijn bulkbestanden waar geen ethische hacker ook maar iets van kan maker. >:)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220559683

Bijna bedtijd :9 pyjama party bij het witte huis!! was weer enerverend vandaag heren. :W
  zaterdag 11 april 2026 @ 23:46:43 #108
36431 bleiblei
pi_220559684
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Haha sorry, jij denkt echt dat Microsoft/Amazon/Google onze data op Nederlandse servers gewoon in c:/dir/ENECO enzovoort heeft staan? Dat zijn bulkbestanden waar geen ethische hacker ook maar iets van kan maker. >:)
Jij denkt echt dat MS, Amazon, Alphabet bepalen hoe de data van Eneco gestructureerd is? :') .
Tuurlijk, ze flikkeren alle data van hun klanten in een unstructured database 8)7 .

En dat de US momenteel totaalmacht heeft. Dat was al bekend. Dat komt deels puur door Europese gemakzucht. Maar het is absoluut niet dat we ten dode opgeschreven zijn als de US die macht misbruikt. Integendeel zelfs.
pi_220559695
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:46 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Jij denkt echt dat MS, Amazon, Alphabet bepalen hoe de NL data gestructureerd is? :') .
Tuurlijk, ze flikkeren alles in een unstructured database 8)7 .

En dat de US momenteel totaalmacht heeft. Dat was al bekend. Dat komt deels puur door Europese gemakzucht. Maar het is absoluut niet dat we ten dode opgeschreven zijn als de US die macht misbruikt. Integendeel zelfs.
Zucht, natuurlijk niet hoe het gestructureerd is. Maar het staat niet unecrypted op deze SSD's in de serverparken. Dat is wat Wantie insinueerde.

Dat we gewoon ff die SDD's kunnen pakken en daar onze data kunnen terughalen.
  zaterdag 11 april 2026 @ 23:48:55 #110
36431 bleiblei
pi_220559699
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zucht, natuurlijk niet hoe het gestructureerd is. Maar het staat niet unecrypted op deze SSD's in de serverparken. Dat is wat Wantie insinueerde.

Dat we gewoon ff die HDD's kunnen pakken en daar onze data kunnen terughalen.
Daarom heb ik al 5 keer gepost dat daar contractverplichtingen aan vast zitten.
pi_220559747
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:48 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Daarom heb ik al 5 keer gepost dat daar contractverplichtingen aan vast zitten.
Dit heeft niets met Wantie's claim te maken dat we soort van data recovery kunnen doen als Amerikaanse cloud diensten ons zouden afsluiten.
Enige wat je op die SSD's ziet in die datacenter zijn grote blokken met data. Die alleen leesbaar zijn door het achterliggende cloud platform. Alles wat in die datacenters qua data staat m.b.t. clouddata is unusable. Je kan net zo goed de schrijven allemaal formatteren en zelf gebruiken.

Verder is het enige wat ik verwacht van de EU is dat lafjes Trump's termijn gaan uitzitten, zelf geen actie ondernemen. Maar blijven wijzen naar "Trump heeft dit veroorzaakt" en niet zelf in actie komen.
Zelf geen goede onderhandelaars hebben om Europeanen te voorzien van goedkopere energie en brandstoffen, zelf niet met intuïtieve projecten. Altijd maar op de cuck stoel zitten.

Ookal zouden de vaten olie weer gratis zijn, de EU zal altijd een manier vinden om de prijzen stelselmatig hoog te houden voor de burger voor de maximale moneygrab. (kuch klimaat)
California is beetje de EU van Amerika, daar zie je ook extreme prijzen vanwege domme regeltjes.
pi_220560335
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dit heeft niets met Wantie's claim te maken dat we soort van data recovery kunnen doen als Amerikaanse cloud diensten ons zouden afsluiten.
Enige wat je op die SSD's ziet in die datacenter zijn grote blokken met data. Die alleen leesbaar zijn door het achterliggende cloud platform. Alles wat in die datacenters qua data staat m.b.t. clouddata is unusable. Je kan net zo goed de schrijven allemaal formatteren en zelf gebruiken.

Verder is het enige wat ik verwacht van de EU is dat lafjes Trump's termijn gaan uitzitten, zelf geen actie ondernemen. Maar blijven wijzen naar "Trump heeft dit veroorzaakt" en niet zelf in actie komen.
Zelf geen goede onderhandelaars hebben om Europeanen te voorzien van goedkopere energie en brandstoffen, zelf niet met intuïtieve projecten. Altijd maar op de cuck stoel zitten.

Ookal zouden de vaten olie weer gratis zijn, de EU zal altijd een manier vinden om de prijzen stelselmatig hoog te houden voor de burger voor de maximale moneygrab. (kuch klimaat)
California is beetje de EU van Amerika, daar zie je ook extreme prijzen vanwege domme regeltjes.
Tja, allemaal weer bladiebla.

Nogmaals: door deze clusterfuck van Trump czijn de brandstofprijzen wereldwijd gestegen, inclusief de VS .

En dan denk jij dat de EU aan goedkopere brandstof kan komen dan de wereldmarkt..

Het is gewoon je zelfhaat die je in de armen drukt van despoten als Trump.
pi_220568902
@epicbeardman :

Speciaal voor jou toch nog positief nieuws over Trump.
Of eigenlijk het Trump effect.

Mede dankzij de inzet van hem en Vance heeft (zoals het nu lijkt) Orban de verkiezingen verloren *O* *O* *O*

pi_220569544
Zoals eerder vermeld, als Wantie zijn teen nog stoot roept hij "Klote Trump!! jij bent verantwoordelijk dat ik mijn teen zojuist stoot"

De Hongaren komen er zelf nog wel achter wat voor gedrocht de EU is. On brink of total collapse.
pi_220570227
quote:
10s.gif Op zondag 12 april 2026 23:15 schreef epicbeardman het volgende:
Zoals eerder vermeld, als Wantie zijn teen nog stoot roept hij "Klote Trump!! jij bent verantwoordelijk dat ik mijn teen zojuist stoot"

De Hongaren komen er zelf nog wel achter wat voor gedrocht de EU is. On brink of total collapse.
Ik voel je pijn :*
pi_220570322
Die Trump met zijn Paus-uitspraak :') Die kerel zit 24/7 in een vuistdiepe psychose volgens mij. Het zal je president maar zijn :N
Ook in moeilijke tijden.
pi_220570338
Ik ben benieuwd wat katholiek Maga er van vindt en hoe ze dat omzetten in hun stem bij de primaries.

Dat wordt nog een uitdaging voor ze.
  maandag 13 april 2026 @ 09:52:22 #118
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220570952
‘The Strangest Sleepover Ever’: Dutch Skeptical as Their Royals Visit Trump

https://www.nytimes.com/2(...)sit-white-house.html
  maandag 13 april 2026 @ 11:39:36 #119
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220571996

Stukje antichrist
pi_220572020
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:40 schreef epicbeardman het volgende:

Europa is steeds meer zaken aan het afbreken, we kunnen boos blijven wijzen naar Trump, maar ondertussen wordt het leven er niet veel beter op in Europa, daarom ben ik ook wel blij met Trump en het is natuurlijk ook Trump's plan om EU sterker te maken.

Ze zien ook wat er gebeurd met vrijwel nog het enige ver-westerde continent op de wereld. We worden overspoeld met mensen die het niet zo hebben met onze cultuur, normen en waarden.

Voor iemand die zegt zelfstandig de feiten te onderzoeken kom je wel heel erg weinig met feiten.

Europa is op elk vlak gewoon veel beter dan de USA. Het leven in Europa is zeer goed, in de VS niet.
Zeker onder Trump is de VS echt omlaag en omlaag aan het gaan voor de normale burger.

Ennuh... Je snapt zelf toch ook wel dat veel van de financiele druk die we in Europa momenteel hebben komt door de daden van Trump?
  maandag 13 april 2026 @ 11:43:31 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_220572027
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 07:18 schreef Gibson88 het volgende:
Die Trump met zijn Paus-uitspraak :') Die kerel zit 24/7 in een vuistdiepe psychose volgens mij. Het zal je president maar zijn :N
Hij heeft een onweerstaanbare drang om alles en iedereen te beledigen voordat hij zelf weer in de obscuriteit verdwijnt. Hij wil schijnbaar een onuitwisbare indruk achterlaten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220572149
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hij heeft een onweerstaanbare drang om alles en iedereen te beledigen voordat hij zelf weer in de obscuriteit verdwijnt. Hij wil schijnbaar een onuitwisbare indruk achterlaten.
Nou dat lukt heem behoorlijk goed. Het begin toch wel ernstig zorgwekkend te worden wat hij allemaal zegt, doet en wil doen.

Schrijnender is dat onze koning er nog op werkbezoek gaat ook. Die Trump moet afgezet worden en het Amazonegebied in gejaagd worden. Kan ie daar mooi roeptoeteren.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220572187
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
'THE POPE MUST SUPPORT ME WHEN I'M TRYING TO WIPE THE IRANIAN CIVILISATION OF THE EARTH OR ELSE I'LL SHOOT HIM TO HELL!!!!' Thank you for your attention to this matter! President DJT
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220572295
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 07:28 schreef Wantie het volgende:
Ik ben benieuwd wat katholiek Maga er van vindt en hoe ze dat omzetten in hun stem bij de primaries.

Dat wordt nog een uitdaging voor ze.
De republikeinen houden in iedergeval nog primaries, de DNC establisment gedragen zich als koningen en zullen vast weer een nepo-baby naar voren schuiven zoals Harris of Newsom.

Bernie wordt al jaren lang uitgesloten door Schumer/Pelosi/Walters/Clinton's en ga zo maar door.
pi_220572353
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2026 12:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De republikeinen houden in iedergeval nog primaries, de DNC establisment gedragen zich als koningen en zullen vast weer een nepo-baby naar voren schuiven zoals Harris of Newsom.

Bernie wordt al jaren lang uitgesloten door Schumer/Pelosi/Walters/Clinton's en ga zo maar door.
Totaal niet interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')