Lachu, je trekt Grok in twijfel omdat de uitkomst niet goed bij je valtquote:Op zaterdag 11 april 2026 23:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nog dommere reactie kan je niet plaatsen. We hebben het over de clouddiensten he? noch IAM zal te bereiken zijn voor de NUTS desk omdat ze niet via SSO zouden kunnen inloggen, want als Amerika ons afsluit van clouddiensten, gaat SSO en ook de normale login natuurlijk niet werken.
[..]
Wat moet ik daar nu weer mee? ik zal even Grok vragen of deze cijfers welke Wantie riep kloppen.
"63% van de homo's in Hongarije heeft te maken gehad met fysiek geweld."
[..]
En in hoeverre EU surveys te vertrouwen zijn laat ik achterwege. Maar aangezien die anti-Orban zijn lijkt met het niet onmogelijk dat er hier en daar paar false positives in zitten voor eigen gewin en steun om hem af te zetten. Zien we wel vaker gebeuren als de EU iemand weg wil hebben. Zien we nl. ook bij Trump.
2 van de 3 bronnen zijn niet EU-based (NY en Genève, heb het voor je opgezocht. Om je onderbuik gerust te stellen).quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:14 schreef epicbeardman het volgende:
En in hoeverre EU surveys te vertrouwen zijn laat ik achterwege. Maar aangezien die anti-Orban zijn lijkt met het niet onmogelijk dat er hier en daar paar false positives in zitten voor eigen gewin en steun om hem af te zetten. Zien we wel vaker gebeuren als de EU iemand weg wil hebben. Zien we nl. ook bij Trump.
Zelfde cirkeltje.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ook weer onjuist, want SSO werkt met certificaten en als die niet corresponderen met het device dat probeert in te loggen kom je er niet in. De monteurs apps van de ISP staan vaak gewoon op de marketplace en ookal heb je de username/password en zou je de f2a op een ander device weten te laten promten kom je er nog niet in.
SSO doet ook verder gewone checks op locatie, ip range, tijdslot. En dat zit allemaal standaard ingebakken.
En klopt, daarna zijn er ook nog natuurlijk vele applicaties die wederom een ander wachtwoord nodig hebben of toegang. Maar daar komt een NUTS medewerker al helemaal niet bij als Azure cloud down is.
Is eigen research doen niet wappie taal? anyway, ik vindt grok woke dus wees blij dat ik het af en toe gebruik.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zolang je grok gebruikt als je single point of truth waarmee je alles staaft. Ben jij de allerlaatste op deze wereld die tegen anderen mag zeggen dat ze dom zijn. Je hele fucking wereldje wordt bepaald door een AI die uit de koker van Musk komt. Open je ogen en ga je eigen research doen!
Het zal natuurlijk ook nooit gebeuren, want de bedrijven zelf zullen hier wel een stokje voor steken. Maar dankzij deze redenen heeft Amerika wel totaalmacht, uiteindelijk komt het er op neer dat Amerika wel de grootmacht is die ze claimen te zijn. Geen enkel land behalve wellicht China komt in de buurt om Amerika te kunnen pressuren met ook maar iets.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:26 schreef bleiblei het volgende:
The right way forward is, Amerikaanse bedrijven hebben contract verplichtingen. Die gaan voorbij het geroeptoeter van je held. Als Trump inderdaad onverwacht zonder aankondiging US tech afknijpt voor de EU (zou ontzettend oneindig dom zijn, want dan helpt ie US economie in 1 klap om zeep).
Dan moeten ze alle data overdragen, alle software die je noemt is ondersteunend en zijn voldoende alternatieven voor. Dan zit de boel ff op zn gat. Moeten we laten zien dat we dit ook kunnen. Pakken we een week, wellicht wat meer enorm veel pijn. En staat er in no time een volledige Europese economie dat niet draait op US technologie.
Ik herhaal nogmaals. Niets dat je noemde is rocketscience. Puur kwestie van geld en elbowgrease om het te fixen. En dat kunnen we prima.
Maar uiteindelijk gebeurt het toch niet. Want het zou de allerdomste zet in US history zijn. Om dat te doen. Nog dommer dan Iran binnen vallen. En in jouw ogen, Nog dommer dan alles wat Obama en Biden in 12 jaar bij elkaar opgeteld gezegd en gedaan hebben.
Haha sorry, jij denkt echt dat Microsoft/Amazon/Google onze data op Nederlandse servers gewoon in c:/dir/ENECO enzovoort heeft staan? Dat zijn bulkbestanden waar geen ethische hacker ook maar iets van kan maker.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Lachu, je trekt Grok in twijfel omdat de uitkomst niet goed bij je valt![]()
Verder hadden we het over clouddiensten die op servers in Nederland staan die in beslag zijn genomen.
Daarvoor heb je geen SSO nodig om bij de data te komen.
Jij denkt echt dat MS, Amazon, Alphabet bepalen hoe de data van Eneco gestructureerd is?quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha sorry, jij denkt echt dat Microsoft/Amazon/Google onze data op Nederlandse servers gewoon in c:/dir/ENECO enzovoort heeft staan? Dat zijn bulkbestanden waar geen ethische hacker ook maar iets van kan maker.
Zucht, natuurlijk niet hoe het gestructureerd is. Maar het staat niet unecrypted op deze SSD's in de serverparken. Dat is wat Wantie insinueerde.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat MS, Amazon, Alphabet bepalen hoe de NL data gestructureerd is?.
Tuurlijk, ze flikkeren alles in een unstructured database.
En dat de US momenteel totaalmacht heeft. Dat was al bekend. Dat komt deels puur door Europese gemakzucht. Maar het is absoluut niet dat we ten dode opgeschreven zijn als de US die macht misbruikt. Integendeel zelfs.
Daarom heb ik al 5 keer gepost dat daar contractverplichtingen aan vast zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zucht, natuurlijk niet hoe het gestructureerd is. Maar het staat niet unecrypted op deze SSD's in de serverparken. Dat is wat Wantie insinueerde.
Dat we gewoon ff die HDD's kunnen pakken en daar onze data kunnen terughalen.
Dit heeft niets met Wantie's claim te maken dat we soort van data recovery kunnen doen als Amerikaanse cloud diensten ons zouden afsluiten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarom heb ik al 5 keer gepost dat daar contractverplichtingen aan vast zitten.
Tja, allemaal weer bladiebla.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Wantie's claim te maken dat we soort van data recovery kunnen doen als Amerikaanse cloud diensten ons zouden afsluiten.
Enige wat je op die SSD's ziet in die datacenter zijn grote blokken met data. Die alleen leesbaar zijn door het achterliggende cloud platform. Alles wat in die datacenters qua data staat m.b.t. clouddata is unusable. Je kan net zo goed de schrijven allemaal formatteren en zelf gebruiken.
Verder is het enige wat ik verwacht van de EU is dat lafjes Trump's termijn gaan uitzitten, zelf geen actie ondernemen. Maar blijven wijzen naar "Trump heeft dit veroorzaakt" en niet zelf in actie komen.
Zelf geen goede onderhandelaars hebben om Europeanen te voorzien van goedkopere energie en brandstoffen, zelf niet met intuïtieve projecten. Altijd maar op de cuck stoel zitten.
Ookal zouden de vaten olie weer gratis zijn, de EU zal altijd een manier vinden om de prijzen stelselmatig hoog te houden voor de burger voor de maximale moneygrab. (kuch klimaat)
California is beetje de EU van Amerika, daar zie je ook extreme prijzen vanwege domme regeltjes.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 12 april 2026 23:15 schreef epicbeardman het volgende:
Zoals eerder vermeld, als Wantie zijn teen nog stoot roept hij "Klote Trump!! jij bent verantwoordelijk dat ik mijn teen zojuist stoot"
De Hongaren komen er zelf nog wel achter wat voor gedrocht de EU is. On brink of total collapse.
Voor iemand die zegt zelfstandig de feiten te onderzoeken kom je wel heel erg weinig met feiten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:40 schreef epicbeardman het volgende:
Europa is steeds meer zaken aan het afbreken, we kunnen boos blijven wijzen naar Trump, maar ondertussen wordt het leven er niet veel beter op in Europa, daarom ben ik ook wel blij met Trump en het is natuurlijk ook Trump's plan om EU sterker te maken.
Ze zien ook wat er gebeurd met vrijwel nog het enige ver-westerde continent op de wereld. We worden overspoeld met mensen die het niet zo hebben met onze cultuur, normen en waarden.
Hij heeft een onweerstaanbare drang om alles en iedereen te beledigen voordat hij zelf weer in de obscuriteit verdwijnt. Hij wil schijnbaar een onuitwisbare indruk achterlaten.quote:Op maandag 13 april 2026 07:18 schreef Gibson88 het volgende:
Die Trump met zijn Paus-uitspraakDie kerel zit 24/7 in een vuistdiepe psychose volgens mij. Het zal je president maar zijn
Nou dat lukt heem behoorlijk goed. Het begin toch wel ernstig zorgwekkend te worden wat hij allemaal zegt, doet en wil doen.quote:Op maandag 13 april 2026 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft een onweerstaanbare drang om alles en iedereen te beledigen voordat hij zelf weer in de obscuriteit verdwijnt. Hij wil schijnbaar een onuitwisbare indruk achterlaten.
'THE POPE MUST SUPPORT ME WHEN I'M TRYING TO WIPE THE IRANIAN CIVILISATION OF THE EARTH OR ELSE I'LL SHOOT HIM TO HELL!!!!' Thank you for your attention to this matter! President DJTquote:Op maandag 13 april 2026 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft een onweerstaanbare drang om alles en iedereen te beledigen voordat hij zelf weer in de obscuriteit verdwijnt. Hij wil schijnbaar een onuitwisbare indruk achterlaten.
De republikeinen houden in iedergeval nog primaries, de DNC establisment gedragen zich als koningen en zullen vast weer een nepo-baby naar voren schuiven zoals Harris of Newsom.quote:Op maandag 13 april 2026 07:28 schreef Wantie het volgende:
Ik ben benieuwd wat katholiek Maga er van vindt en hoe ze dat omzetten in hun stem bij de primaries.
Dat wordt nog een uitdaging voor ze.
Totaal niet interessant.quote:Op maandag 13 april 2026 12:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De republikeinen houden in iedergeval nog primaries, de DNC establisment gedragen zich als koningen en zullen vast weer een nepo-baby naar voren schuiven zoals Harris of Newsom.
Bernie wordt al jaren lang uitgesloten door Schumer/Pelosi/Walters/Clinton's en ga zo maar door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |