quote:Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je helemaal aangezien mijn schoonzus gewoon eenis
die de ene week zegt
oooh dat is leuk
en de volgende
neeeeee dat willen ze echt niet
Lego voor de schoonzus, kan ze daar lekker op gaan lopen als ze moeilijk doetquote:Op woensdag 8 april 2026 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een stuk makkelijker
Lego, dat is altijd goed.
Een ballonvaart, met de vlucht boven hun huis of woonplaats.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je helemaal aangezien mijn schoonzus gewoon eenis
die de ene week zegt
oooh dat is leuk
en de volgende
neeeeee dat willen ze echt niet
paw patrol?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
Cadeautje bedenken voor neefje die vijf jaar is geworden
die mag in een bak lego vallen van mijquote:Op woensdag 8 april 2026 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Lego voor de schoonzus, kan ze daar lekker op gaan lopen als ze moeilijk doet
ieehhhhh das enggggggquote:Op woensdag 8 april 2026 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ballonvaart, met de vlucht boven hun huis of woonplaats.
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieehhhhh das engggggg
zal mijn schoonmoeder zeggen
oeh een mini trampolinequote:
Het is gaaf. En een vreemde vorm van stil omdat je met de wind meevliegt. Alleen de brander maakt een hoop herrie.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Naar wat ik gehoord heb moet het heel gaaf zijn.
Laat ze of de BTW of de accijns er maar afhalenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
"Landelijke adviesprijs diesel en benzine daalt waarschijnlijk"
Pff, dat had ik eerder moeten weten...
Dat inderdaad, er is geen wind... En je hoort als het goed is wel geluid van de grond.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is gaaf. En een vreemde vorm van stil omdat je met de wind meevliegt. Alleen de brander maakt een hoop herrie.
Mijn idee van een geldboom was serieus.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieehhhhh das engggggg
zal mijn schoonmoeder zeggen
Een familiefoto tot puzzel laten makenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
help
ik moet een cadeau bedenken voor mijn schoonouders
die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn
snap ikquote:Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn idee van een geldboom was serieus.
Koop een bonsai boompje, zamel geld in met familie, en maak van 50 euro biljetten kerstbal hangertjes. Lichtje erin, slingertje erbij. Klaar.
Hoezo? Duurt nog wel ff hoor.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
"Landelijke adviesprijs diesel en benzine daalt waarschijnlijk"
Pff, dat had ik eerder moeten weten...
Klopt, maar waar we vlogen was het stil.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad, er is geen wind... En je hoort als het goed is wel geluid van de grond.
Misschien wel ja.quote:
quote:De landelijke adviesprijs van diesel en benzine daalt naar verwachting morgen. Dat meldt consumentencollectief United Consumers. De adviesprijs van diesel daalt waarschijnlijk met zo'n 8,3 eurocent en voor benzine wordt een daling van 3,4 cent verwacht.
Daarmee komen de adviesprijzen op respectievelijk 2,736 en 2,565 euro uit. De daling komt na een eerdere verlaging van de olieprijs. De verlaging betekent overigens niet meteen dat de prijzen aan de pomp lager worden, omdat tankstations eerder nog brandstof op een hogere prijs hebben ingekocht. Het duurt weken voor de vandaag ingekochte olie beschikbaar is bij de pomp.
Het boompje is, met de juiste verzorging, blijvendquote:Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
is ook lief
maar wil iets geven wat een blijvende herinnering geeft
3 centquote:
ze hebben bijna geen foto'squote:Op woensdag 8 april 2026 20:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het boompje is, met de juiste verzorging, blijvend
En anders moet je kijken of je foto's van vroeger van ze kan bemachtigen, en dan een familiealbum maken met hun trouwdag als begin, vervolgens de geboorte van hun kinderen, het trouwen van die kinderen, geboorte van kleinkinderen etc. Een soort kroniek van hun 50 jaar samenzijn. Heb je wel weer ook heel de familie voor nodig.
Een oude radio en een.paar schroevendraaiers? Of een starterspakket voor fikkie stoken.in het park?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ik gaf hem vorig jaar iets educatief, want speelgoed heeft die zat
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Een oude radio en een.paar schroevendraaiers? Of een starterspakket voor fikkie stoken.in het park?
Fik stokenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Een oude radio en een.paar schroevendraaiers? Of een starterspakket voor fikkie stoken.in het park?
Ja dan blijft idd heel weinig over qua ideeën. Wellicht een fotoshoot met de hele familie?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben bijna geen foto's![]()
wij zijn als enige getrouwd
etc etc
wel een leuk idee
AI vragen om ideeën?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dan blijft idd heel weinig over qua ideeën.
joyquote:Op woensdag 8 april 2026 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dan blijft idd heel weinig over qua ideeën. Wellicht een fotoshoot met de hele familie?
Boekenwijsheidquote:Op woensdag 8 april 2026 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
joy![]()
je hebt goede ideeen hoor
ligt echt niet aan jouw ideeen
En dan allemaal in een blauwe spijkerbroek en een wit shirtquote:Op woensdag 8 april 2026 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dan blijft idd heel weinig over qua ideeën. Wellicht een fotoshoot met de hele familie?
Iedereen een gimp suit aanquote:Op woensdag 8 april 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
En dan allemaal in een blauwe spijkerbroek en een wit shirt![]()
Of allemaal in het beige.
Die dingen wel erg rap omhoog trouwens, die prijzen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
dat betekent niet dat de prijzen aan de pomp omlaag gaan
Las net dat de straat weer dicht is. Dus ben benieuwd wanneer het weer gaat stijgen.quote:
ja dan gaat het snel, maar als ze terug naar beneden aangepast moeten worden, ho maarquote:Op woensdag 8 april 2026 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die dingen wel erg rap omhoog trouwens, die prijzen.
Ik was wel wat meer kwijtquote:Op woensdag 8 april 2026 20:58 schreef Fogel het volgende:
Gister weer een volle tank voor zo'n 5 euro.
Goed voor ongeveer 400km karren.
Kan later welquote:Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Tsja, maarja, je wilt toch thuiskomen, dus dan moet je wel.quote:
Is ook zoquote:Op woensdag 8 april 2026 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, maarja, je wilt toch thuiskomen, dus dan moet je wel.
Boodschappen laten bezorgenquote:Op woensdag 8 april 2026 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
en dan op de fiets boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |