Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 april 2026 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
Konijnen behoren niet te weten hoe mensen smaken was het juiste antwoord.
Maak een geldboom.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
help
ik moet een cadeau bedenken voor mijn schoonouders
die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn
Dit probleem had ik zelf onlangs.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
help
mijn schoonouders zijn echt bijzonder moeilijke mensenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit probleem had ik zelf onlangs.
Ze hebben alles al, en ze hadden al een cruise voor zichzelf geboekt. Enige waar mijn broer en ik ze blij mee konden maken was samen met hun lunchen op onze kosten
Materiele dingen hebben minder waarde dan ontmoetingen.
Oh, en een luxe restaurant wilden ze ook al niet "want daar krijg je geen normaal eten". Dus, tja. We zijn maar naar een van hun lokale favorieten gegaan waar ze het menu uit hun hoofd kennen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonouders zijn echt bijzonder moeilijke mensen
willen niet meer op reis
willen niet meer naar het buitenland
dus ja denk wel dat het zoiets gaat worden
Lastige dingen zijn dit.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonouders zijn echt bijzonder moeilijke mensen
willen niet meer op reis
willen niet meer naar het buitenland
dus ja denk wel dat het zoiets gaat worden
je helemaal aangezien mijn schoonzus gewoon eenquote:
Dat is een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 8 april 2026 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
Cadeautje bedenken voor neefje die vijf jaar is geworden
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je helemaal aangezien mijn schoonzus gewoon eenis
die de ene week zegt
oooh dat is leuk
en de volgende
neeeeee dat willen ze echt niet
Lego voor de schoonzus, kan ze daar lekker op gaan lopen als ze moeilijk doetquote:Op woensdag 8 april 2026 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een stuk makkelijker
Lego, dat is altijd goed.
Een ballonvaart, met de vlucht boven hun huis of woonplaats.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je helemaal aangezien mijn schoonzus gewoon eenis
die de ene week zegt
oooh dat is leuk
en de volgende
neeeeee dat willen ze echt niet
paw patrol?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
Cadeautje bedenken voor neefje die vijf jaar is geworden
die mag in een bak lego vallen van mijquote:Op woensdag 8 april 2026 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Lego voor de schoonzus, kan ze daar lekker op gaan lopen als ze moeilijk doet
ieehhhhh das enggggggquote:Op woensdag 8 april 2026 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een ballonvaart, met de vlucht boven hun huis of woonplaats.
quote:Op woensdag 8 april 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieehhhhh das engggggg
zal mijn schoonmoeder zeggen
oeh een mini trampolinequote:
Het is gaaf. En een vreemde vorm van stil omdat je met de wind meevliegt. Alleen de brander maakt een hoop herrie.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Naar wat ik gehoord heb moet het heel gaaf zijn.
Laat ze of de BTW of de accijns er maar afhalenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
"Landelijke adviesprijs diesel en benzine daalt waarschijnlijk"
Pff, dat had ik eerder moeten weten...
Dat inderdaad, er is geen wind... En je hoort als het goed is wel geluid van de grond.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is gaaf. En een vreemde vorm van stil omdat je met de wind meevliegt. Alleen de brander maakt een hoop herrie.
Mijn idee van een geldboom was serieus.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieehhhhh das engggggg
zal mijn schoonmoeder zeggen
Een familiefoto tot puzzel laten makenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
help
snap ikquote:Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn idee van een geldboom was serieus.
Koop een bonsai boompje, zamel geld in met familie, en maak van 50 euro biljetten kerstbal hangertjes. Lichtje erin, slingertje erbij. Klaar.
Hoezo? Duurt nog wel ff hoor.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
"Landelijke adviesprijs diesel en benzine daalt waarschijnlijk"
Pff, dat had ik eerder moeten weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |