Mangoquote:
quote:
Go Westquote:
Ik in de Waddenzee.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ga ik kopje onder in de Noordzee
Handigquote:Op woensdag 8 april 2026 19:13 schreef Homijn het volgende:
De man heeft een afspeelbutton op z'n neus
Blue dabadiedabadaaaaaquote:
Dat is mijn tekst volgens het scriptquote:
quote:
Je mag ook een hulplijn bellen.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:23 schreef Homijn het volgende:
Ik wil "" en mijn post over dat mensen niet behoren te weten hoe konijn smaakt, graag omdraaien.
Stop de tijd, ik zet twee jokers in.
Hulp Nijnquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 april 2026 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
Konijnen behoren niet te weten hoe mensen smaken was het juiste antwoord.
Maak een geldboom.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
help
ik moet een cadeau bedenken voor mijn schoonouders
die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn
Dit probleem had ik zelf onlangs.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
help
ik moet een cadeau bedenken voor mijn schoonouders
die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn
mijn schoonouders zijn echt bijzonder moeilijke mensenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit probleem had ik zelf onlangs.
Ze hebben alles al, en ze hadden al een cruise voor zichzelf geboekt. Enige waar mijn broer en ik ze blij mee konden maken was samen met hun lunchen op onze kosten
Materiele dingen hebben minder waarde dan ontmoetingen.
Oh, en een luxe restaurant wilden ze ook al niet "want daar krijg je geen normaal eten". Dus, tja. We zijn maar naar een van hun lokale favorieten gegaan waar ze het menu uit hun hoofd kennen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonouders zijn echt bijzonder moeilijke mensen
willen niet meer op reis
willen niet meer naar het buitenland
dus ja denk wel dat het zoiets gaat worden
Lastige dingen zijn dit.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonouders zijn echt bijzonder moeilijke mensen
willen niet meer op reis
willen niet meer naar het buitenland
dus ja denk wel dat het zoiets gaat worden
je helemaal aangezien mijn schoonzus gewoon eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |