SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:48 schreef Wrapster het volgende:
Om goed te kunnen beoordelen hebben we een foto van bitterbal nodig in verjaardagspak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]Wel een beetje bol hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft FOK verlaten
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]klodders mayo gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon een prima figuur voor een snack
Voor een snack wel.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon een prima figuur voor een snack
Al vriest het min 20, dan nog.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht en bijna 22 graden vind ik wel rokjesweer
Ligt aan de apparatuurquote:Op woensdag 8 april 2026 15:55 schreef datismijnmening het volgende:
Minder snacken, meer bewegen easy peasy summer breezy
Goudbruin korstjequote:
Daar krijgt het hier de kans niet voorquote:
Ik zet ze meestal eerst in bad. Door weken en dan afspoelen met de douchekop.quote:
Snelle jellequote:Op woensdag 8 april 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar krijgt het hier de kans niet voor
neequote:Op woensdag 8 april 2026 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie bij bitterballen en soesjes ook altijd ergens de behoefte om ze plat te slaan?
nee, juist niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2026 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie bij bitterballen en soesjes ook altijd ergens de behoefte om ze plat te slaan?
Weet niet waar jij woont maar hier zeker welquote:Op woensdag 8 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Het is helemaal geen bbq weer
Is dat niet verboden tegenwoordig op 020?quote:Op woensdag 8 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Het is helemaal geen bbq weer
Zou me niets verwonderen. Hier in het hoge noorden kan het gelukkig nog welquote:Op woensdag 8 april 2026 16:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Is dat niet verboden tegenwoordig op 020?
Op 010 mag het nog al vraag ik me af hoe lang nog met al die suri's. Kijk, als je je zooi gewoon opruimt is het geen probleem, maar mensen laten een bende achter.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen. Hier in het hoge noorden kan het gelukkig nog wel
Kom eraan!quote:
Uiteraardquote:
nee over foto'squote:
Ik ruim het wel op maar ben hier ook de enige die er last van heeft...quote:Op woensdag 8 april 2026 16:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Op 010 mag het nog al vraag ik me af hoe lang nog met al die suri's. Kijk, als je je zooi gewoon opruimt is het geen probleem, maar mensen laten een bende achter.
Heerlie de peerlie.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit uit zo'n flesje van Mepal te drinken, laatste slok, zie ik allemaal vlekjes op de bodem![]()
Vlekjes? Da's niet best...quote:Op woensdag 8 april 2026 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit uit zo'n flesje van Mepal te drinken, laatste slok, zie ik allemaal vlekjes op de bodem![]()
Eergister nog schoon staan maken omdat er toen ook al vlekjes op de bodem zaten. Werkt dus niet.quote:
Gegrilde salade?quote:Op woensdag 8 april 2026 16:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Worsten, speklappen, hamburgers en wat salade.
Beetje fluorantimoonzuur eropquote:Op woensdag 8 april 2026 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eergister nog schoon staan maken omdat er toen ook al vlekjes op de bodem zaten. Werkt dus niet.
GEBRUIK HERBRUIKBARE FLESJES VOOR HET MILIEEEEEUUUUUUU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Oei oeiquote:Op woensdag 8 april 2026 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik had natuurlijk een verjaardags tt moeten doen.
jaquote:Op woensdag 8 april 2026 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik had natuurlijk een verjaardags tt moeten doen.
Als het zo snel gaat als nu dan duurt het wel even. Of is iedereen al aan het avondeten?quote:
Lijkt me maar niets...quote:Op woensdag 8 april 2026 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kropje ijsberg op de green egg
Goed bezig.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer een nuttige werkdag achter de rug. Lekker buiten gelopen zonder jas. 12.493 stapjes maar vast weer.
Iedereen komt terug van een dagje strandquote:Op woensdag 8 april 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdomme prachtig weer, waarom is het zo druk op de Rotterdamse wegen?
Komen die mensen van het strand af, of gaan ze daarheen misschien??quote:Op woensdag 8 april 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdomme prachtig weer, waarom is het zo druk op de Rotterdamse wegen?
*maakt motorgeluiden*quote:Op woensdag 8 april 2026 16:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tot zo. Doe de garage wel open als ik een motor aan hoor komen
kom vechten danquote:Op woensdag 8 april 2026 16:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet alleen op de foto hoor.
Hahahaahhaahaha
quote:High Temperature
24.0°C at 16:49
Lekker toch. Eindelijk een beetje fatsoenlijk weer.quote:
Werd alleen heel de tijd aangevallen door van die kriebelerige beestjesquote:Op woensdag 8 april 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker toch. Eindelijk een beetje fatsoenlijk weer.
Oh die heb ik juist net gekocht om straks te makenquote:
KILL IT WITH FIRE.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd alleen heel de tijd aangevallen door van die kriebelerige beestjes
Ja denk dat als ik buiten op straat rond ga lopen met een vlammenwerper dat wel een goed idee isquote:
Andere wraps...quote:Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die heb ik juist net gekocht om straks te maken
Ik wel nu, werk is verplaatst naar morgenquote:Op woensdag 8 april 2026 16:49 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als het zo snel gaat als nu dan duurt het wel even. Of is iedereen al aan het avondeten?
Onweersbeestjes? Nu al?quote:Op woensdag 8 april 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu mag het, het is inmiddels avondquote:Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wel nu, werk is verplaatst naar morgen
Oh ok, ik heb volkoren wraps gehaaldquote:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb....quote:Op woensdag 8 april 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee weet niet wat voor gespuis het allemaal isquote:
Ik kwam nog iemand tegen die op de fiets een winterjas aan en een muts op hadquote:
Ok kwam op de terugweg ook iemand tegen die haar winterjas tot aan haar kin had opgetrokken.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam nog iemand tegen die op de fiets een winterjas aan en een muts op had
En dan in het Duits dingen roepen.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat als ik buiten op straat rond ga lopen met een vlammenwerper dat wel een goed idee is
Succes!quote:
quote:
Misschien had die persoon het wel snel koud!quote:Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam nog iemand tegen die op de fiets een winterjas aan en een muts op had
Immerquote:Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat als ik buiten op straat rond ga lopen met een vlammenwerper dat wel een goed idee is
Ik weetquote:Op woensdag 8 april 2026 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo raar ben ik nou net niet
Dit ziet er wel praktisch uit voor tijdens het lopenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En dan in het Duits dingen roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |