neequote:Op woensdag 8 april 2026 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie bij bitterballen en soesjes ook altijd ergens de behoefte om ze plat te slaan?
nee, juist niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 april 2026 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie bij bitterballen en soesjes ook altijd ergens de behoefte om ze plat te slaan?
Weet niet waar jij woont maar hier zeker welquote:Op woensdag 8 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Het is helemaal geen bbq weer
Is dat niet verboden tegenwoordig op 020?quote:Op woensdag 8 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Het is helemaal geen bbq weer
Zou me niets verwonderen. Hier in het hoge noorden kan het gelukkig nog welquote:Op woensdag 8 april 2026 16:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Is dat niet verboden tegenwoordig op 020?
Op 010 mag het nog al vraag ik me af hoe lang nog met al die suri's. Kijk, als je je zooi gewoon opruimt is het geen probleem, maar mensen laten een bende achter.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zou me niets verwonderen. Hier in het hoge noorden kan het gelukkig nog wel
Kom eraan!quote:
Uiteraardquote:
nee over foto'squote:
Ik ruim het wel op maar ben hier ook de enige die er last van heeft...quote:Op woensdag 8 april 2026 16:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Op 010 mag het nog al vraag ik me af hoe lang nog met al die suri's. Kijk, als je je zooi gewoon opruimt is het geen probleem, maar mensen laten een bende achter.
Heerlie de peerlie.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit uit zo'n flesje van Mepal te drinken, laatste slok, zie ik allemaal vlekjes op de bodem![]()
Vlekjes? Da's niet best...quote:Op woensdag 8 april 2026 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit uit zo'n flesje van Mepal te drinken, laatste slok, zie ik allemaal vlekjes op de bodem![]()
Eergister nog schoon staan maken omdat er toen ook al vlekjes op de bodem zaten. Werkt dus niet.quote:
Gegrilde salade?quote:Op woensdag 8 april 2026 16:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Worsten, speklappen, hamburgers en wat salade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |