Beetje fluorantimoonzuur eropquote:Op woensdag 8 april 2026 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eergister nog schoon staan maken omdat er toen ook al vlekjes op de bodem zaten. Werkt dus niet.
GEBRUIK HERBRUIKBARE FLESJES VOOR HET MILIEEEEEUUUUUUU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Oei oeiquote:Op woensdag 8 april 2026 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik had natuurlijk een verjaardags tt moeten doen.
jaquote:Op woensdag 8 april 2026 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik had natuurlijk een verjaardags tt moeten doen.
Als het zo snel gaat als nu dan duurt het wel even. Of is iedereen al aan het avondeten?quote:
Lijkt me maar niets...quote:Op woensdag 8 april 2026 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kropje ijsberg op de green egg
Goed bezig.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer een nuttige werkdag achter de rug. Lekker buiten gelopen zonder jas. 12.493 stapjes maar vast weer.
Iedereen komt terug van een dagje strandquote:Op woensdag 8 april 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdomme prachtig weer, waarom is het zo druk op de Rotterdamse wegen?
Komen die mensen van het strand af, of gaan ze daarheen misschien??quote:Op woensdag 8 april 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdomme prachtig weer, waarom is het zo druk op de Rotterdamse wegen?
*maakt motorgeluiden*quote:Op woensdag 8 april 2026 16:18 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Tot zo. Doe de garage wel open als ik een motor aan hoor komen
kom vechten danquote:Op woensdag 8 april 2026 16:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet alleen op de foto hoor.
Hahahaahhaahaha
quote:High Temperature
24.0°C at 16:49
Lekker toch. Eindelijk een beetje fatsoenlijk weer.quote:
Werd alleen heel de tijd aangevallen door van die kriebelerige beestjesquote:Op woensdag 8 april 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker toch. Eindelijk een beetje fatsoenlijk weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |