Oh die heb ik juist net gekocht om straks te makenquote:
KILL IT WITH FIRE.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd alleen heel de tijd aangevallen door van die kriebelerige beestjes
Ja denk dat als ik buiten op straat rond ga lopen met een vlammenwerper dat wel een goed idee isquote:
Andere wraps...quote:Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die heb ik juist net gekocht om straks te maken
Ik wel nu, werk is verplaatst naar morgenquote:Op woensdag 8 april 2026 16:49 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Als het zo snel gaat als nu dan duurt het wel even. Of is iedereen al aan het avondeten?
Onweersbeestjes? Nu al?quote:Op woensdag 8 april 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu mag het, het is inmiddels avondquote:Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wel nu, werk is verplaatst naar morgen
Oh ok, ik heb volkoren wraps gehaaldquote:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb....quote:Op woensdag 8 april 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee weet niet wat voor gespuis het allemaal isquote:
Ik kwam nog iemand tegen die op de fiets een winterjas aan en een muts op hadquote:
Ok kwam op de terugweg ook iemand tegen die haar winterjas tot aan haar kin had opgetrokken.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam nog iemand tegen die op de fiets een winterjas aan en een muts op had
En dan in het Duits dingen roepen.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat als ik buiten op straat rond ga lopen met een vlammenwerper dat wel een goed idee is
Succes!quote:
quote:
Misschien had die persoon het wel snel koud!quote:Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam nog iemand tegen die op de fiets een winterjas aan en een muts op had
Immerquote:Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk dat als ik buiten op straat rond ga lopen met een vlammenwerper dat wel een goed idee is
Ik weetquote:Op woensdag 8 april 2026 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo raar ben ik nou net niet
Dit ziet er wel praktisch uit voor tijdens het lopenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En dan in het Duits dingen roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |