quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen weet dat het in de Nederlandse wet staat dat wanneer voor Koningsdag een plek met stoepkrijt geclaimd is, het voor een ander illegaal is om daar zijn kleed neer te leggen. Dat staat gewoon in de wet dus daar hoeven we niet moeilijk over te doen.
In Rotterdam is stoepkrijt in het geheel verboden, en soms daadwerkelijk gehandhaafd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen weet dat het in de Nederlandse wet staat dat wanneer voor Koningsdag een plek met stoepkrijt geclaimd is, het voor een ander illegaal is om daar zijn kleed neer te leggen. Dat staat gewoon in de wet dus daar hoeven we niet moeilijk over te doen.
Niet alleen in Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Rotterdam is stoepkrijt in het geheel verboden, en soms daadwerkelijk gehandhaafd.
Ik denk dat Rotterdam wel wat grotere problemen heeft dan stoepkrijtquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In Rotterdam is stoepkrijt in het geheel verboden, en soms daadwerkelijk gehandhaafd.
dat zijn toch Duitsers?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:02 schreef incel het volgende:
Wat een treurnis, minimaal net zo erg als van die Hollandse boeren die op all inclusive vakantieplekken hun handdoeken gaan leggen op ligbedjes Dan schaam ik me echt voor m'n volk.
Liever nemen we iets dat genderneutraal is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo noem ik het ook nog steeds. Zo heette het altijd namelijk.
Weinig problemen hier. De politie staat vaak in grote getalen om de hoek van scholen om bekeuringem uit de delen aan scholieren die zonder licht fietsen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat Rotterdam wel wat grotere problemen heeft dan stoepkrijt
Integendeel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:18 schreef nostra het volgende:
Oerhollandse cultuur, dat zou toch goed moeten resonneren op Fok!
Lekker makkelijk cashenquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weinig problemen hier. De politie staat vaak in grote getalen om de hoek van scholen om bekeuringem uit de delen aan scholieren die zonder licht fietsen.
Als ze zoveel FTE kunnen missen aan dat soort onzin denk ik dat het verder prima gaat.
hoeveel dan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, met een goede plek kun je heel veel verdienen.
en welk soort shit je dan ook verkooptquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Duizenden euro’s. Maar dan moet je op een hele goede plek in Amsterdam staan.
Nee, niet alles.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:49 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
en welk soort shit je dan ook verkoopt
Toen hadden we ook al sinds 1890 geen koning meer gehad hè, Hans. Nogal wiedes dat je het dan niet Koningsdag noemt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo noem ik het ook nog steeds. Zo heette het altijd namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |