Wat maakt dat je dat een onzinvraag vindt? Als een moslim zich hier heel erg zou bekommeren om de Palestijnen dan zouden mensen daar ook iets van vinden. Het omgekeerde kan toch ook iets oproepen? Ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat ook een onzinvraag.
Ja, dat is een rare vraag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zo’n rare vraag is dat toch niet? Er is verder ook niks mis mee, maar het zou wel een hoop verklaren.
Wat verklaart dat dan? Niet elke jood is pro-Netanyanu.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zo’n rare vraag is dat toch niet? Er is verder ook niks mis mee, maar het zou wel een hoop verklaren.
Het verbaast mij dat er geen retoriek volgt dat luidt dat de Iraniers de vrijheid nodig hebben die ze verdienen door ze allemaal te vermoorden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja blijkbaar is niet alleen in Gaza, maar ook in Iran in de ogen van onze huis-magaas het grootschalig vermoorden van non-combattanten en vernietiging van civiele infrastructuur een prima idee. Misschien wel een beetje vreemd wanneer het doel de bescherming van de Iraanse bevolking was? Oh wacht, dat was drie weken geleden.
Dat onze trumpanzees nog niet door hebben dat dit soort wanhopige en kinderlijke dreigementen nogal contraproductief zijn en het regime juist sterken in de gedachte dat ze blijkbaar lekker bezig zijn, tja daarvoor is een iq van 146 nodig, dat begrijp ik.
Heb hier 5 albums liggen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat ik zeg, links loopt weg met Tucker![]()
Nog even en we krijgen een lofzang over Kanye West
Lekker gewerkt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is een rare vraag.
Als je aanvoelt dat je de ander niet kan overtuigen, laat het dan. Scheelt een hoop diarree om doorheen te scrollen voor de rest ook.
Dat allemaal vermoorden zegt volgens mij niemand hier? Maar ze mogen best helemaal naar de moeder worden gebombardeerd als het gaat om infrastructuur.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat er geen retoriek volgt dat luidt dat de Iraniers de vrijheid nodig hebben die ze verdienen door ze allemaal te vermoorden.
Wat wel of niet winnen is, is dan weer zeer persoonlijk gericht op Trump zelf. En als ie verliest, dan zegt ie alsnog dat ie gewonnen heeft. Daarom is het bizar dat die meneer nog steeds in het Witte Huis mag zitten, dan faalt die gehele constitution.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de middelen hebt om een gewapend conflict in welke fase dan ook in jouw voordeel te beslechten kun je dat prima roepen.
Wij spelen een potje schaak en de winnaar krijgt 20 euro. Als jij wint schiet ik je dood en pak ik je 20 euro. Dat is een beetje de Trump manier van denken. Hij wil altijd winnen.
En de andere helft van de islamquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De helft daarvan zit zwaar onder de invloed van AIPAC, dat wordt niks dus.
Is er nu wel of geen regime? Het verandert met de seconde.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:45 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Ik heb er nog geen met vertaling gevonden Alleen dit stukje "Het terroristische regime in Iran verder verpletteren >>"
‘Blijf uit de buurt bij gebouwen met meerdere verdiepingen’.quote:
Die vraag is al de afgelopen al meerdere keren gesteld en ook beantwoord. Zie bijvoorbeeld hier .quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
Wat maakt dat je dat een onzinvraag vindt? Als een moslim zich hier heel erg zou bekommeren om de Palestijnen dan zouden mensen daar ook iets van vinden. Het omgekeerde kan toch ook iets oproepen? Ik ben wel benieuwd.
Zelfs in mijn dorpje van nog geen 750 inwoners is dat onmogelijk, aangezien alle woningen hier een zolder hebben 😱quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Blijf uit de buurt bij gebouwen met meerdere verdiepingen’.
Dat lijkt me wel lastig.
Ja mee eens hoor, het is echt een mongool eerste klas. Maar op een zieke manier wel heel effectief. Elke andere president ging er met hangende pootjes uit en hij overweegt een genocide.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat wel of niet winnen is, is dan weer zeer persoonlijk gericht op Trump zelf. En als ie verliest, dan zegt ie alsnog dat ie gewonnen heeft. Daarom is het bizar dat die meneer nog steeds in het Witte Huis mag zitten, dan faalt die gehele constitution.
Elke jood is toch een zionistquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat verklaart dat dan? Niet elke jood is pro-Netanyanu.
Niet zo zeer moslimhaat maar een haat aan alles wat niet Joods is. Christenen worden in bepaalde plekken van het heilige land ook onder gespuugd door de wat radicalere appelsapjes.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:55 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Maar even, de complete burgerinfrastructuur van Iran vernietigen is omdat? Het enige dat ik kan bedenken is pure moslimhaat vanuit Israël. Want regime change ga je er niet mee bewerkstelligen en het zogenaamde atoomwapenprogramma is ook al kapot toch?
Ik weet niet precies wat dat is, maar zag op insta ook een filmpje van een jongen die uit protest daar muziek ging maken, hij vertelde tegen het regime te zijn maar het niet eens te zijn met de aanval op de infrastructuur en energiebronnen, omdat de gewone bevolking dan de Sjaak is. Niks geen dwang, maar een protest uit vrije wil.quote:
Ik denk niet dat dit erg helpt tegen raketten. Maar kan het mis hebbenquote:
Appelsapjes?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:00 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Niet zo zeer moslimhaat maar een haat aan alles wat niet Joods is. Christenen worden in bepaalde plekken van het heilige land ook onder gespuugd door de wat radicalere appelsapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |