abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:56:53 #201
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:53 schreef HiZ het volgende:

[..]
Er zit een vast patroon in Amerikaanse militaire interventies. Ze hebben de kunst van tegelijk veel te veel en veel te weinig te.doen geperfectioneerd. Trump staat wat dat betreft in een lange traditie van monumentaal falen. Het enige echte verschil is dat hij dementeert op een nog niet eerder gezien niveau.
Nee, zo dement is ie niet. Dit is Trump ten voeten uit, zo is ie altijd al geweest. De man is kwaadaardig tot op het bot. Ayahtollahs uiteraard ook.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220522802
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:48 schreef HiZ het volgende:

[..]
Even voor de duidelijkheid ; als je niet hoopt dat die beesten worden weggejaagd, is er iets heel erg mis met je morele kompas. Mijn grootste vrees is dat TACO heel Amerikaans wegloopt van de puinhoop.
Bedankt voor de verduidelijking. ^O^
pi_220522803
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:48 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
In liefde en oorlog is alles geoorloofd. Trump houd gewoon van de Iraanse bevolking *;
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:49 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je hebt een lijst van welke groepen mensen allemaal zo snel mogelijk dood moeten? En daar sta je zelf niet op?
Zit er een steekje bij je los? Of is Trump je opa? Dit gedrag omdat ik geen trek had om iets te doen wat je makkelijk zelf kon doen is niet zo heel erg gezond. Net zomin als de suggestie dat het Iraanse regime niet bestaat uit moorddadig tuig.
pi_220522805
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, zo dement is ie niet. Dit is Trump ten voeten uit, zo is ie altijd al geweest. De man is kwaadaardig tot op het bot. Ayahtollahs uiteraard ook.
Ik ga niet zeggen dat Trump ooit een gram fatsoen heeft gehad. Maar de kwaadaardigheid ziet er voor mij uit als een dementerende bejaarde die alle remmen kwijt is.
pi_220522806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:30 schreef UitStraling het volgende:
en al wat je wilt is schreeuwen en je wapen weggooien. Het zijn tenslotte mensen
Als er iemand tegenover mij staat met een geweer op mij gericht, dan schiet ik toch echt eerst. Ongeacht of het een kind is of een volwassene.
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:03:48 #206
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 01:01 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik ga niet zeggen dat Trump ooit een gram fatsoen heeft gehad. Maar de kwaadaardigheid ziet er voor mij uit als een dementerende bejaarde die alle remmen kwijt is.
Die remmen raak je ook kwijt als je je hele leven alleen maar ja-knikkers om je heen hebt en iedereen die dat niet is het leven zuur maakt zonder enige consequentie. Zie Kanye West.
pi_220522814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Makkelijk als het niet om jouw kinderen gaat.
En wat betekent dit nou weer? Nadat ik heb gezegd dat het Iraanse regime altijd al kinderen als kanonnen Ier heeft gebruikt? Sinds wanneer is iets veroordelen hetzelfde als het toejuichen?
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:05:09 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522818
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 01:04 schreef HiZ het volgende:

[..]
En wat betekent dit nou weer? Nadat ik heb gezegd dat het Iraanse regime altijd al kinderen als kanonnen Ier heeft gebruikt? Sinds wanneer is iets veroordelen hetzelfde als het toejuichen?
Oorlog is altijd een kwestie van jonge mensen de dood in jagen.
pi_220522819
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 01:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die remmen raak je ook kwijt als je je hele leven alleen maar ja-knikkers om je heen hebt en iedereen die dat niet is het leven zuur maakt zonder enige consequentie. Zie Kanye West.
Trump is vaak genoeg failliet gegaan om te weten dat hij regelmatig is tegengesproken. He
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:07:19 #210
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522824
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 01:05 schreef HiZ het volgende:

[..]
Trump is vaak genoeg failliet gegaan om te weten dat hij regelmatig is tegengesproken. He
Ik snap het verdedigen niet zo, dat ie failliet ging wil niet zeggen dat ie daarom 'de harde schoppen van het leven kent', integendeel, hij heeft vele families uiteindelijk behoorlijk benadeeld met al die faillissementen. Hij is vals en stond zogenaamd bekend om zijn deals maken, maar die kwam ie zelf amper na om vervolgens met een nieuwe deal te komen om je helemaal uit te knijpen. Dat zie je nu ook in Het Witte Huis.
pi_220522827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 01:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Oorlog is altijd een kwestie van jonge mensen de dood in jagen.
Ok, ga jij eens lezen wat er in dit topic werd beschreven over hoe de moordenaars van het Iraanse regime honderdduizenden kinderen (vanaf 12 jaar) de dood in heeft gejaagd. Niet ergens online, hier in dit topic. En durf dit dan nog een keer te berde te brengen,
pi_220522829
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 01:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik snap het verdedigen niet zo, dat ie failliet ging wil niet zeggen dat ie daarom 'de harde schoppen van het leven kent', integendeel, hij heeft vele families uiteindelijk behoorlijk benadeeld met al die faillissementen. Hij is vals en stond zogenaamd bekend om zijn deals maken, maar die kwam ie zelf amper na om vervolgens met een nieuwe deal te komen om je helemaal uit te knijpen. Dat zie je nu ook in Het Witte Huis.
Er is geen verdediging. Dat jij die denkt te zien ligt aan jouw onvermogen.
pi_220522832
quote:

[..]
Mag ik even lachen, dat tegenspreken werd alleen serieus genomen als hij letterlijk geen cent meer had om zijn kont te krabben. Alleen met gebluf en gepoker en de juiste vriendjes kon ie al dat miljoenenverlies weer rechttrekken en dat is wat ie nu weer doet, helaas met een hele staat.
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:55:37 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 01:07 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ok, ga jij eens lezen wat er in dit topic werd beschreven over hoe de moordenaars van het Iraanse regime honderdduizenden kinderen (vanaf 12 jaar) de dood in heeft gejaagd. Niet ergens online, hier in dit topic. En durf dit dan nog een keer te berde te brengen,
Oorlog is altijd een kwestie van jonge mensen de dood in jagen. Niet zeker wat jij daar allemaal in leest, maar dat neemt niets weg van de verschrikkelijke dingen die we in de maatschappij 'oorlogsmisdaden' noemen.
  dinsdag 7 april 2026 @ 01:57:55 #215
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220522886
We gaan morgen zien hoeveel van de ruim meer dan 1100 bruggen in Iran er vernietigd gaan worden.... er zitten wel een paar pareltjes bij.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_bridges_in_Iran

Nuttiger zou zijn de tunnels te raken die helaas wat minder bereikbaar zijn.

O ja, nu ik toch Trump aan het helpen ben, er zijn 400 energiecentrales in Iran. Handig ook voor de piiloten om zich even in te lezen zodat ze niet de weg kwijtraken die is uitgezet. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_power_stations_in_Iran

Even tellen, 1500 doelen, zeg 2 of 3 smarties per locatie, maakt 4500 borrelnoten waarvoor je toch imo snel 200-300 flyers voor nodig hebt om die all night long plat te gooien. Dit aangevuld met de nodig ondersteuning, praat je over een operatie die de geschiedenis in gaat als "Annilation Day".

[ Bericht 20% gewijzigd door Vallon op 07-04-2026 02:07:19 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_220522923
Trump zal morgen wel akkoord gaan met een zogenaamd nieuw voorstel van Iran waarbij Amerika "alles krijgt wat ze eisen en nog veel meer!!!" misschien zelfs wel "het beste voorstel dat Amerika ooit heeft gekregen" en dus "een enorme overwinning voor Amerika en dus ook voor de rest van de wereld, die dit eigenlijk helemaal niet verdienen want het zijn een stel enorme lafbekken maar Amerika heeft ze helemaal niet nodig enzo."

Vervolgens gaat de oorlogsvloot weer lekker terug naar de US en blijkt dat voortaan elk schip tegen betaling van een paar miljoen door de Straat mag. Met uitzondering van Russen en Chinezen natuurlijk, die mogen gratis.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_220522990
quote:

[..]
Al die tegenspraak glijdt van hem af.
Of wordt woedend ontkend.
Al sinds mensenheugenis.

Trump is niet dementer geworden.
Hij is altijd al zo geweest. Een corrupte liegende bluffende dreigende scheldende alles ontkennende mafiabaas.
Alleen is zijn functie nu anders. En heeft hij niet alleen walgelijk veel poen om mee tekeer te gaan, maar daarbij ook walgelijk veel wapens. Plus meer kontlikkers die geil worden van oorlog voeren.
Dat zijn de enige verschillen.

Bekijk deze YouTube-video

Je leest nu hier en daar dat ex-medewerkers en enkele Republikeinen zeggen dat hij dement en kwaadaardiger lijkt te zijn geworden.
Geloof me, die doen dat alleen om (alvast) hun eigen straatje schoon te geven.
"Zo was-ie vroeger nooit, hoor!"

Don't buy it.
Trouwens, ook in zijn 1e termijn waren Poetin en Kim al zijn belangrijkste buitenlandse adviseurs en bewonderaars.
Volgens Donald.

De man was en is een verrader van NAVO en van zijn eigen land.
Slechts een paar dollar aan belasting bijdragen? "Makes me smart."

[ Bericht 5% gewijzigd door Toby56 op 07-04-2026 04:21:26 ]
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 7 april 2026 @ 04:41:22 #218
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220522996
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 02:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Trump zal morgen wel akkoord gaan met een zogenaamd nieuw voorstel van Iran waarbij Amerika "alles krijgt wat ze eisen en nog veel meer!!!" misschien zelfs wel "het beste voorstel dat Amerika ooit heeft gekregen" en dus "een enorme overwinning voor Amerika en dus ook voor de rest van de wereld, die dit eigenlijk helemaal niet verdienen want het zijn een stel enorme lafbekken maar Amerika heeft ze helemaal niet nodig enzo."

Vervolgens gaat de oorlogsvloot weer lekker terug naar de US en blijkt dat voortaan elk schip tegen betaling van een paar miljoen door de Straat mag. Met uitzondering van Russen en Chinezen natuurlijk, die mogen gratis.
Dat sommigen dit nog geloven 😂

Er is geen weg terug meer in dit conflict.

Iran is al sinds paar uur flink drones en raketten gaan regenen op Saudie Arabië o.a. overduidelijk omdat zij weten dat de Amerikaanse intensievere aanval er ook snel aankomt hoe dichterbij het verlopen van die deadline.
enkelband
pi_220522998
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:54 schreef Firuze60 het volgende:

pasen herdenken
Heel mooi. _O_
Bach is GEWELDIG.
(Dank u voor uw aandacht voor deze mededeling.)

Maar het Christelijke Paasfeest gaat over de Opstanding.
Der Himmel lacht, die Erde jubilieret!

Niet over het Lijdensverhaal.
Dat is voor Witte Donderdag en Goede Vrijdag.
  dinsdag 7 april 2026 @ 05:09:46 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220523003
8pm eastern time..
heeft iemand hier een countdown clock?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220523004
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 05:09 schreef theguyver het volgende:
8pm eastern time..
Steve heeft er één, maar hij gaat zo naar bed, na ruim 11 uur live te zijn geweest.

dinsdag 7 april 2026 @ 05:21:27 #222
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220523009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 05:09 schreef theguyver het volgende:
8pm eastern time..
Iets makkelijker: Dat is voor ons ongeveer 2 uur 's nachts op woensdag.
pi_220523014
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 05:21 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Iets makkelijker: Dat is voor ons ongeveer 2 uur 's nachts op woensdag.
Zeker.
Wie graag kijkt naar en live informatie hoort over uren- en urenlange bombardementen die een heel land gaan platgooien, die moet er rond 1 uur komende nacht uit, wat eten en wat drinken, en dan genieten maar.
  dinsdag 7 april 2026 @ 05:27:32 #224
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220523016
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 05:26 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Zeker.
Wie graag kijkt naar en live informatie hoort over uren- en urenlange bombardementen die een heel land gaan platgooien, die moet er rond 1 uur komende nacht uit, wat eten en wat drinken, en dan genieten maar.
Ik weet niet of dat uiteindelijk echt genieten is, gezien mogelijke gevolgen elders op de wereld.

En de Iraanse versie van Jan(neke)-met-de-pet heb ik ook in gedachten.
pi_220523020
Massaal de infrastructuur vernietigen gaat niets oplossen. Je gaat daarbij alleen het regime helpen en als er nog enige steun was van de bevolking raak je die dan ook kwijt. Iran vecht voor zijn voortbestaam en die hebben niets te verliezen.

Als Iran slim is houden ze gewoon die straat lekker dicht, tot de hele wereld de VS smeekt om te stoppen met aanvallen. Je hebt maar een paar raketten/zeemijnen nodig om die schepen wel 2 keer na te laten denken door de straat te varen.
Zou de VS goed doen om te leren dat militaire superioriteit niet alles is in de geopolitieke wereld en dat soms, heel soms vreedzame diplomatie beter is.
pi_220523021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 05:27 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat uiteindelijk echt genieten is, gezien mogelijke gevolgen elders op de wereld.
Daarom begon ik mijn zin ook met "wie graag kijkt naar...".

Die mensen genieten er namelijk sowieso wel van; ongeacht de ellende en ongeacht eventuele gevolgen voor de langere termijn.
Zo heeft iedereen zijn/haar 'liefhebberijen'.
pi_220523027
Voor wat betreft de constatering dat Trump dement(er) en krankzinnig(er) zou zijn geworden dan voorheen: voormalig stafmedewerker Homeland Security Miles Taylor heeft onlangs (bewust) gelekt dat er tijdens Trumps 1e termijn al hooggeplaatste medewerkers en kabinetsleden in het Witte Huis waren die discussieerden over de mogelijkheid van de '25th amendement' vanwege Trumps instabiele persoonlijkheid en gedrag.

Vanaf ongeveer 03:49:

In het huidige kabinet en in de huidige staf zitten zulke mensen echter niet (meer).
En daarom kan hij vrijuit zijn gang gaan. Niemand houdt hem tegen.
  dinsdag 7 april 2026 @ 06:13:37 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220523048
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 05:26 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Zeker.
flashback 6 januari 2021.. toen had ik een dag vrij genomen, voor iets wat we hier wisten wat er ging gebeuren maar in de VS was men verbaasd.

Nu heb ik geen idee wat ik moet verwachten :s)
* theguyver gaat naar de supermarkt voor kratje pils en snacks!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220523055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 04:05 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Al die tegenspraak glijdt van hem af.
Of wordt woedend ontkend.
Al sinds mensenheugenis.

Trump is niet dementer geworden.
Hij is altijd al zo geweest. Een corrupte liegende bluffende dreigende scheldende alles ontkennende mafiabaas.
Alleen is zijn functie nu anders. En heeft hij niet alleen walgelijk veel poen om mee tekeer te gaan, maar daarbij ook walgelijk veel wapens. Plus meer kontlikkers die geil worden van oorlog voeren.
Dat zijn de enige verschillen.

Je leest nu hier en daar dat ex-medewerkers en enkele Republikeinen zeggen dat hij dement en kwaadaardiger lijkt te zijn geworden.
Geloof me, die doen dat alleen om (alvast) hun eigen straatje schoon te geven.
"Zo was-ie vroeger nooit, hoor!"

Don't buy it.
Trouwens, ook in zijn 1e termijn waren Poetin en Kim al zijn belangrijkste buitenlandse adviseurs en bewonderaars.
Volgens Donald.

De man was en is een verrader van NAVO en van zijn eigen land.
Slechts een paar dollar aan belasting bijdragen? "Makes me smart."
Ik denk ook niet dat er sprake is van dementie. Hij zwalkt wel enorm met de uitspraken rondom Iran, maar ik denk dat dat komt omdat Iran niet zwicht voor zijn onderhandelingsmethodes. En ik denk dat hij verrast is door de dynamiek die ontstaan is.

Op andere punten is hij redelijk standvastig. Over bijvoorbeeld de Navo is hij niet vergeten wat hij vorige week of vorige maand nog gezegd heeft Hij neemt ook ruim de tijd om vragen van journalisten te beantwoorden. Dat doe je niet als je dementerend bent lijkt me.
pi_220523079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:56 schreef HiZ het volgende:

[..]
Exact. En zo is het systeem opgezet. Zodat het nog een beetje kon werken. Maar soms denk ik dat als hij snel genoeg weg is, de VS zelf hem en zijn aanvalshonden voor de rechter kunnen slepen. Moeten de Democraten wel hun ballen terugvinden.
Het rechtsysteem in de VS waar men het niet voor elkaar kreeg ondanks alle bewezen misdaden van trump hem te kunnen veroordelen. Diezelfde rechtstaat die nu zelfs nog meer uitgehold is zou nu dat wel kunnen. Wat de democraten en ballen met de nog verder afgebroken rechtstaat te maken hebben is me een groot raadsel.

Een democratisch functionerend systeem is de VS sinds trump zijn 2 termijn niet meer waarbij de basis van trias politica totaal geschrapt. :')
  dinsdag 7 april 2026 @ 06:39:07 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220523087
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het rechtsysteem in de VS waar men het niet voor elkaar kreeg ondanks alle bewezen misdaden van trump hem te kunnen veroordelen. Diezelfde rechtstaat die nu zelfs nog meer uitgehold is zou nu dat wel kunnen. Wat de democraten en ballen met de nog verder afgebroken rechtstaat te maken hebben is me een groot raadsel.

Een democratisch functionerend systeem is de VS sinds trump zijn 2 termijn niet meer waarbij de basis van trias politica totaal geschrapt. :')
Je kan het naast het Hunter Biden en de Epstein files neer leggen, ze weten dat er iets goed mis is, maar door hun eigen rechstaat en 2 partijen systeem wat lijnrecht tegenover elkaar staat.
Zorgen ze er min of meer zelf voor dat dit soort issues nooit opgelost gaan worden.

Daarom noem ik de VS een pannenkoekenland.
pi_220523170
quote:

[..]
Trump is nooit failliet gegaan.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220523218
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Je weet wat bedoeld wordt :7
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220523221
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Klopt wel denk ik, heb ik ook geen melding van gezien.

Wel dat hij ondernemingen is gestart, mede investeerders heeft gezocht, de bedrijven heeft leeg getrokken en de investeerders met een lege schil achterliet. En daar dan ook nog over opscheppen.
pi_220523222
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 06:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Trump is veroordeeld en zit dankzij zijn presidentschap niet in de gevangenis.

Hij is daarmee de eerste veroordeelde crimineel die president is.

En we merken de gevolgen daarvan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 07:57:53 #236
236264 crew  capricia
pi_220523232
Hoeveel uur nog?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220523234
Als Trump op FOK! had gezeten, dan was-ie al lang geband.
pi_220523314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:59 schreef Idisrom het volgende:
Democratische gedachte dit weer.
pi_220523329
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:57 schreef capricia het volgende:
Hoeveel uur nog?
17 uur, 42 minuten
pi_220523334
quote:
Welnee. Kree, Keep_Walking, masberum en andere mensen met zware persoonlijkheidsstoringen zijn ook nog gewoon welkom.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220523344
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
"Open the Fuckin' Strait, you crazy bastards" is toch minimaal een maand lang een ban.
pi_220523355
"Tuesday will be Power Plant Day, and Bridge Day, all wrapped up in one, in Iran. There will be nothiong like it!!! "Open the Fuckin' Strait, you crazy bastards, or you'll be living in Hell- JUST WATCH! Praise to be Allah".
pi_220523356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:21 schreef Idisrom het volgende:

[..]
"Open the Fuckin' Strait, you crazy bastards" is toch minimaal een maand lang een ban.
Zeker als je dan nog even Allah aanroept.
pi_220523362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Klopt wel denk ik, heb ik ook geen melding van gezien.

Wel dat hij ondernemingen is gestart, mede investeerders heeft gezocht, de bedrijven heeft leeg getrokken en de investeerders met een lege schil achterliet. En daar dan ook nog over opscheppen.
Ja, in Makkum een veel te dure jacht laten maken, maar uiteindelijk niet willen betalen.
pi_220523368
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zeker als je dan nog even Allah aanroept.
Inclusief wel.
pi_220523373
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]
In een democratie is ook een werkende rechtsstaat en deze gestoorde gek heeft een double tap aanslag op een school gepleegd. Dat er nog niemand in de gevangenis zit is op zichzelf al voldoende bewijs dat de VS geen democratie meer is. Nog even helemaal los van alle andere gekkigheid van deze man.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 april 2026 @ 08:36:33 #247
284411 crew  heywoodu
pi_220523394
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:57 schreef capricia het volgende:
Hoeveel uur nog?
Nog maar 48 :{
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 april 2026 @ 08:37:24 #248
284411 crew  heywoodu
pi_220523398
Trouwens benieuwd wat er gaat gebeuren met de publieke poging tot afpersing door Trump gisteren!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220523400
quote:
Ik denk het niet als we zien hoeveel troll accounts gewoon blijven bestaan hier. :')
pi_220523402
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
17 uur, 42 minuten
Rottijdstip voor popcorn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')