Nee, zo dement is ie niet. Dit is Trump ten voeten uit, zo is ie altijd al geweest. De man is kwaadaardig tot op het bot. Ayahtollahs uiteraard ook.quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er zit een vast patroon in Amerikaanse militaire interventies. Ze hebben de kunst van tegelijk veel te veel en veel te weinig te.doen geperfectioneerd. Trump staat wat dat betreft in een lange traditie van monumentaal falen. Het enige echte verschil is dat hij dementeert op een nog niet eerder gezien niveau.
Bedankt voor de verduidelijking.quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid ; als je niet hoopt dat die beesten worden weggejaagd, is er iets heel erg mis met je morele kompas. Mijn grootste vrees is dat TACO heel Amerikaans wegloopt van de puinhoop.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
In liefde en oorlog is alles geoorloofd. Trump houd gewoon van de Iraanse bevolking
Zit er een steekje bij je los? Of is Trump je opa? Dit gedrag omdat ik geen trek had om iets te doen wat je makkelijk zelf kon doen is niet zo heel erg gezond. Net zomin als de suggestie dat het Iraanse regime niet bestaat uit moorddadig tuig.quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je hebt een lijst van welke groepen mensen allemaal zo snel mogelijk dood moeten? En daar sta je zelf niet op?
Ik ga niet zeggen dat Trump ooit een gram fatsoen heeft gehad. Maar de kwaadaardigheid ziet er voor mij uit als een dementerende bejaarde die alle remmen kwijt is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, zo dement is ie niet. Dit is Trump ten voeten uit, zo is ie altijd al geweest. De man is kwaadaardig tot op het bot. Ayahtollahs uiteraard ook.
Als er iemand tegenover mij staat met een geweer op mij gericht, dan schiet ik toch echt eerst. Ongeacht of het een kind is of een volwassene.quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:30 schreef UitStraling het volgende:
en al wat je wilt is schreeuwen en je wapen weggooien. Het zijn tenslotte mensen
Die remmen raak je ook kwijt als je je hele leven alleen maar ja-knikkers om je heen hebt en iedereen die dat niet is het leven zuur maakt zonder enige consequentie. Zie Kanye West.quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:01 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat Trump ooit een gram fatsoen heeft gehad. Maar de kwaadaardigheid ziet er voor mij uit als een dementerende bejaarde die alle remmen kwijt is.
En wat betekent dit nou weer? Nadat ik heb gezegd dat het Iraanse regime altijd al kinderen als kanonnen Ier heeft gebruikt? Sinds wanneer is iets veroordelen hetzelfde als het toejuichen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Makkelijk als het niet om jouw kinderen gaat.
Oorlog is altijd een kwestie van jonge mensen de dood in jagen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
En wat betekent dit nou weer? Nadat ik heb gezegd dat het Iraanse regime altijd al kinderen als kanonnen Ier heeft gebruikt? Sinds wanneer is iets veroordelen hetzelfde als het toejuichen?
Trump is vaak genoeg failliet gegaan om te weten dat hij regelmatig is tegengesproken. Hequote:Op dinsdag 7 april 2026 01:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die remmen raak je ook kwijt als je je hele leven alleen maar ja-knikkers om je heen hebt en iedereen die dat niet is het leven zuur maakt zonder enige consequentie. Zie Kanye West.
Ik snap het verdedigen niet zo, dat ie failliet ging wil niet zeggen dat ie daarom 'de harde schoppen van het leven kent', integendeel, hij heeft vele families uiteindelijk behoorlijk benadeeld met al die faillissementen. Hij is vals en stond zogenaamd bekend om zijn deals maken, maar die kwam ie zelf amper na om vervolgens met een nieuwe deal te komen om je helemaal uit te knijpen. Dat zie je nu ook in Het Witte Huis.quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Trump is vaak genoeg failliet gegaan om te weten dat hij regelmatig is tegengesproken. He
Ok, ga jij eens lezen wat er in dit topic werd beschreven over hoe de moordenaars van het Iraanse regime honderdduizenden kinderen (vanaf 12 jaar) de dood in heeft gejaagd. Niet ergens online, hier in dit topic. En durf dit dan nog een keer te berde te brengen,quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oorlog is altijd een kwestie van jonge mensen de dood in jagen.
Er is geen verdediging. Dat jij die denkt te zien ligt aan jouw onvermogen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap het verdedigen niet zo, dat ie failliet ging wil niet zeggen dat ie daarom 'de harde schoppen van het leven kent', integendeel, hij heeft vele families uiteindelijk behoorlijk benadeeld met al die faillissementen. Hij is vals en stond zogenaamd bekend om zijn deals maken, maar die kwam ie zelf amper na om vervolgens met een nieuwe deal te komen om je helemaal uit te knijpen. Dat zie je nu ook in Het Witte Huis.
Mag ik even lachen, dat tegenspreken werd alleen serieus genomen als hij letterlijk geen cent meer had om zijn kont te krabben. Alleen met gebluf en gepoker en de juiste vriendjes kon ie al dat miljoenenverlies weer rechttrekken en dat is wat ie nu weer doet, helaas met een hele staat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Trump is vaak genoeg failliet gegaan om te weten dat hij regelmatig is tegengesproken. He
Oorlog is altijd een kwestie van jonge mensen de dood in jagen. Niet zeker wat jij daar allemaal in leest, maar dat neemt niets weg van de verschrikkelijke dingen die we in de maatschappij 'oorlogsmisdaden' noemen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ok, ga jij eens lezen wat er in dit topic werd beschreven over hoe de moordenaars van het Iraanse regime honderdduizenden kinderen (vanaf 12 jaar) de dood in heeft gejaagd. Niet ergens online, hier in dit topic. En durf dit dan nog een keer te berde te brengen,
Al die tegenspraak glijdt van hem af.quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat sommigen dit nog geloven 😂quote:Op dinsdag 7 april 2026 02:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Trump zal morgen wel akkoord gaan met een zogenaamd nieuw voorstel van Iran waarbij Amerika "alles krijgt wat ze eisen en nog veel meer!!!" misschien zelfs wel "het beste voorstel dat Amerika ooit heeft gekregen" en dus "een enorme overwinning voor Amerika en dus ook voor de rest van de wereld, die dit eigenlijk helemaal niet verdienen want het zijn een stel enorme lafbekken maar Amerika heeft ze helemaal niet nodig enzo."
Vervolgens gaat de oorlogsvloot weer lekker terug naar de US en blijkt dat voortaan elk schip tegen betaling van een paar miljoen door de Straat mag. Met uitzondering van Russen en Chinezen natuurlijk, die mogen gratis.
Heel mooi.quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:54 schreef Firuze60 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
pasen herdenken
Steve heeft er één, maar hij gaat zo naar bed, na ruim 11 uur live te zijn geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2026 05:09 schreef theguyver het volgende:
8pm eastern time..
heeft iemand hier een countdown clock?
Iets makkelijker: Dat is voor ons ongeveer 2 uur 's nachts op woensdag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 05:09 schreef theguyver het volgende:
8pm eastern time..
heeft iemand hier een countdown clock?
Zeker.quote:Op dinsdag 7 april 2026 05:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iets makkelijker: Dat is voor ons ongeveer 2 uur 's nachts op woensdag.
Ik weet niet of dat uiteindelijk echt genieten is, gezien mogelijke gevolgen elders op de wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2026 05:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker.
Wie graag kijkt naar en live informatie hoort over uren- en urenlange bombardementen die een heel land gaan platgooien, die moet er rond 1 uur komende nacht uit, wat eten en wat drinken, en dan genieten maar.
Daarom begon ik mijn zin ook met "wie graag kijkt naar...".quote:Op dinsdag 7 april 2026 05:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat uiteindelijk echt genieten is, gezien mogelijke gevolgen elders op de wereld.
flashback 6 januari 2021.. toen had ik een dag vrij genomen, voor iets wat we hier wisten wat er ging gebeuren maar in de VS was men verbaasd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 05:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker.
Wie graag kijkt naar en live informatie hoort over uren- en urenlange bombardementen die een heel land gaan platgooien, die moet er rond 1 uur komende nacht uit, wat eten en wat drinken, en dan genieten maar.
Ik denk ook niet dat er sprake is van dementie. Hij zwalkt wel enorm met de uitspraken rondom Iran, maar ik denk dat dat komt omdat Iran niet zwicht voor zijn onderhandelingsmethodes. En ik denk dat hij verrast is door de dynamiek die ontstaan is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 04:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Al die tegenspraak glijdt van hem af.
Of wordt woedend ontkend.
Al sinds mensenheugenis.
Trump is niet dementer geworden.
Hij is altijd al zo geweest. Een corrupte liegende bluffende dreigende scheldende alles ontkennende mafiabaas.
Alleen is zijn functie nu anders. En heeft hij niet alleen walgelijk veel poen om mee tekeer te gaan, maar daarbij ook walgelijk veel wapens. Plus meer kontlikkers die geil worden van oorlog voeren.
Dat zijn de enige verschillen.
Je leest nu hier en daar dat ex-medewerkers en enkele Republikeinen zeggen dat hij dement en kwaadaardiger lijkt te zijn geworden.
Geloof me, die doen dat alleen om (alvast) hun eigen straatje schoon te geven.
"Zo was-ie vroeger nooit, hoor!"
Don't buy it.
Trouwens, ook in zijn 1e termijn waren Poetin en Kim al zijn belangrijkste buitenlandse adviseurs en bewonderaars.
Volgens Donald.
De man was en is een verrader van NAVO en van zijn eigen land.
Slechts een paar dollar aan belasting bijdragen? "Makes me smart."
Het rechtsysteem in de VS waar men het niet voor elkaar kreeg ondanks alle bewezen misdaden van trump hem te kunnen veroordelen. Diezelfde rechtstaat die nu zelfs nog meer uitgehold is zou nu dat wel kunnen. Wat de democraten en ballen met de nog verder afgebroken rechtstaat te maken hebben is me een groot raadsel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 00:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Exact. En zo is het systeem opgezet. Zodat het nog een beetje kon werken. Maar soms denk ik dat als hij snel genoeg weg is, de VS zelf hem en zijn aanvalshonden voor de rechter kunnen slepen. Moeten de Democraten wel hun ballen terugvinden.
Je kan het naast het Hunter Biden en de Epstein files neer leggen, ze weten dat er iets goed mis is, maar door hun eigen rechstaat en 2 partijen systeem wat lijnrecht tegenover elkaar staat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 06:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het rechtsysteem in de VS waar men het niet voor elkaar kreeg ondanks alle bewezen misdaden van trump hem te kunnen veroordelen. Diezelfde rechtstaat die nu zelfs nog meer uitgehold is zou nu dat wel kunnen. Wat de democraten en ballen met de nog verder afgebroken rechtstaat te maken hebben is me een groot raadsel.
Een democratisch functionerend systeem is de VS sinds trump zijn 2 termijn niet meer waarbij de basis van trias politica totaal geschrapt.
Trump is nooit failliet gegaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 01:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Klopt wel denk ik, heb ik ook geen melding van gezien.quote:
Trump is veroordeeld en zit dankzij zijn presidentschap niet in de gevangenis.quote:Op dinsdag 7 april 2026 06:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het rechtsysteem in de VS waar men het niet voor elkaar kreeg ondanks alle bewezen misdaden van trump hem te kunnen veroordelen. Diezelfde rechtstaat die nu zelfs nog meer uitgehold is zou nu dat wel kunnen. Wat de democraten en ballen met de nog verder afgebroken rechtstaat te maken hebben is me een groot raadsel.
Een democratisch functionerend systeem is de VS sinds trump zijn 2 termijn niet meer waarbij de basis van trias politica totaal geschrapt.
Democratische gedachte dit weer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:59 schreef Idisrom het volgende:
Als Trump op FOK! had gezeten, dan was-ie al lang geband.
Welnee. Kree, Keep_Walking, masberum en andere mensen met zware persoonlijkheidsstoringen zijn ook nog gewoon welkom.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:59 schreef Idisrom het volgende:
Zeker als je dan nog even Allah aanroept.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
"Open the Fuckin' Strait, you crazy bastards" is toch minimaal een maand lang een ban.
Ja, in Makkum een veel te dure jacht laten maken, maar uiteindelijk niet willen betalen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt wel denk ik, heb ik ook geen melding van gezien.
Wel dat hij ondernemingen is gestart, mede investeerders heeft gezocht, de bedrijven heeft leeg getrokken en de investeerders met een lege schil achterliet. En daar dan ook nog over opscheppen.
Inclusief wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als je dan nog even Allah aanroept.
In een democratie is ook een werkende rechtsstaat en deze gestoorde gek heeft een double tap aanslag op een school gepleegd. Dat er nog niemand in de gevangenis zit is op zichzelf al voldoende bewijs dat de VS geen democratie meer is. Nog even helemaal los van alle andere gekkigheid van deze man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het niet als we zien hoeveel troll accounts gewoon blijven bestaan hier.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:59 schreef Idisrom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |