abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220522760
Overigens zegt men wel dat COVID ervoor gezorgd heeft dat mensen meer mentale problemen hebben, maar Trump probeert dat wel te overtreffen. Denk dat wanneer hij dood zal gaan, dat veel mensen in een leegte gaan vallen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:41:25 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522761
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:39 schreef Drxx het volgende:

[..]
Hij zei letterlijk dat regime change niet zijn doel was, en daarna dat het toch gelukt was want het regime was veranderd. Echt, wat voor kronkels die heeft. :')
Het blijft zorgwekkend at er nog steeds users zijn die net doen alsof al dat gedraii niet heeft plaatsgevonden. Vorig jaar riepen precies dezelfde figuren nog dat Trump staat voor vrede en geen oorlogen gaat starten of regime change. Dat zouden zelfs linkse praktijken zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220522762
quote:

[..]
Hij zei letterlijk dat regime change niet zijn doel was, en daarna dat het toch gelukt was want het regime was veranderd. Echt, wat voor kronkels die heeft. :')
Je verwacht logica van een dementerende tapijt handelaar? Wie is er hier nu dom?
pi_220522763
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:29 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ah, was dat voor of na de oproep vanuit het islamitische regime aan kinderen, vrouwen en studenten om morgen bij bruggen, energie centrales en andere kritieke infrastructuur te gaan staan? Want dat was mij even ontgaan.
Vlak nadat iemand verkleed als een massamoordenaar besloot Iran binnen te zweven.
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:42:01 #180
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522764
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Eigenlijk wel, ze zijn zelfs morsdood en liggen in stukjes in koelcellen, maar de terroristenclub eromheen zal vechten tot het einde.
Maarre... de VS heeft de oorlog al gewonnen.
pi_220522765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:40 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Troost je: de elektriciteitsprijs gaat binnenkort ook flink omhoog. Het zijn alleen de thuiswerkers met zonnepanelen die er van kunnen profiteren.
Oh, gelukkig maar. Kunnen we allemaal samen lijen. *;
pi_220522769
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:30 schreef HiZ het volgende:

[..]
Dat je het moet vragen. Dit is gewoon dinsdag voor het regime. In de oorlog tegen Irak gebruikten ze ook al kinderen als kanonnenvoer.

Misschien is het probleem wel dat mensen in het westen niet weten met wat voor beesten we te maken hebben.
Heb je het nu over de Amerikanen of de Israëliërs?
pi_220522771
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ben benieuwd of de VS doorgaat met bombarderen als er kinderen zijn daar.
Het bombarderen van leden van het regime hield ook geen rekening met hun gezinnen. Het lijkt me een lastige afweging; hoe reageer je op.de stuiptrekkingen van een stervend regime? (Ja, ik blijf optimistisch).
pi_220522772
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Een MAGAfokker kan makkelijk in ene comment zeggen dat de mensen van Iran bevrijd worden en in een ander comment dat het het land weggevaagd moet worden. Alles wat Trump zegt is waar, ook al zei die gisteren het tegenovergestelde.
Ja, Trump heeft kennis van zaken en weet waar hij over praat, want hij is de baas. En hij is het ze allemaal flink in aan het peperen! Dat willen ze zelf ook.
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:47:02 #185
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220522773
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ben benieuwd of de VS doorgaat met bombarderen als er kinderen zijn daar.
Natuurlijk niet, energievoorziening bombarderen zou een oorlogsmisdaad zijn.
pi_220522777
quote:

[..]
Even voor de duidelijkheid ; als je niet hoopt dat die beesten worden weggejaagd, is er iets heel erg mis met je morele kompas. Mijn grootste vrees is dat TACO heel Amerikaans wegloopt van de puinhoop.
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:48:06 #187
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220522778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
Nja niemand die de VS daarvoor aansprakelijk gaat stellen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220522779
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:47 schreef butz0rs het volgende:

[..]
In liefde en oorlog is alles geoorloofd. Trump houd gewoon van de Iraanse bevolking *;
pi_220522781
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:43 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Heb je het nu over de Amerikanen of de Israëliërs?
Je weet heel goed dat ik het heb over het Iraanse regime. Trump en Netanyahu hebben in hun hele lijf minder puur kwaad zitten dan die lui in hun nagels.
pi_220522782
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:48 schreef HiZ het volgende:

[..]
Even voor de duidelijkheid ; als je niet hoopt dat die beesten worden weggejaagd, is er iets heel erg mis met je morele kompas. Mijn grootste vrees is dat TACO heel Amerikaans wegloopt van de puinhoop.
Je hebt een lijst van welke groepen mensen allemaal zo snel mogelijk dood moeten? En daar sta je zelf niet op?
pi_220522783
quote:

[..]
Dit is ook de grootste vrees van de Iraanse bevolking, dan volgt er echt een genocide.
pi_220522784
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:49 schreef HiZ het volgende:

[..]
Je weet heel goed dat ik het heb over het Iraanse regime. Trump en Netanyahu hebben in hun hele lijf minder puur kwaad zitten dan die lui in hun nagels.
Heb je daar ook foto's van?
pi_220522786
twitter

Nieuwe escalatie.
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:52:21 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522787
Sowieso, oorlog is enorm kut of het nu zogenaamd 'terecht' is of niet. Het wordt niet uitgevochten door de mensen die ruzie hebben, maar door de bevolking van beide landen (en soms zelfs bondgenoten), waarbij het altijd gaat om jouw en mijn kinderen. Ja, oorlogsmisdaden zijn uit den boze, vooral met menselijk schild. Maar vanuit hier lekker makkelijk roepoen dat er hier en daar aangevallen moet worden, is dus ook tieners de oorlog insturen. Ja, die kiezen er zelf voor (lees: in arme gebieden worden ze mooi geld voorgehouden - in veel gevallen).

De bereidheid tot oorlog is iets wat mij al een tijdje tegenstaat en doet erg denken aan het enthousiasme van veel jongeren aan het begin van de Eerste Wereldoorlog. Vechten voor je land, prachtig! Mooi verhaaltje eromheen en jij bent natuurlijk niet de verschrikkelijke vijand, maar de vriendelijke vechter voor 'alles wat goed is'. En aan de andere kant precies hetzelfde verhaal en daar sta je dan met een aantal tieners elkaar op te blazen.

Van alle verschrikkelijke dingen die veel mensen kunnen doen is oorlog wel de slechtste drang ooit. Moet je bedenken dat al die landen als een idioot bakken vol met geld uitgeven aan elkaars kinderen doodmaken en dan van alles kunnen platgooien met veel samenwerking, manschappen, voertuigen en geld, wat je dan eigenlijk allemaal zou kunnen bereiken aan goede dingen met dezelfde moeite, manschappen en financien. Is toch niet te rijmen?
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:53:19 #195
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:45 schreef HiZ het volgende:

[..]
Het bombarderen van leden van het regime hield ook geen rekening met hun gezinnen. Het lijkt me een lastige afweging; hoe reageer je op.de stuiptrekkingen van een stervend regime? (Ja, ik blijf optimistisch).
Die straat is niet het regime, toch?
pi_220522791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:45 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, Trump heeft kennis van zaken en weet waar hij over praat, want hij is de baas. En hij is het ze allemaal flink in aan het peperen! Dat willen ze zelf ook.
Er zit een vast patroon in Amerikaanse militaire interventies. Ze hebben de kunst van tegelijk veel te veel en veel te weinig te.doen geperfectioneerd. Trump staat wat dat betreft in een lange traditie van monumentaal falen. Het enige echte verschil is dat hij dementeert op een nog niet eerder gezien niveau.
  dinsdag 7 april 2026 @ 00:54:18 #197
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220522794
quote:

[..]
Makkelijk als het niet om jouw kinderen gaat.
pi_220522795
Bekijk deze YouTube-video

pasen herdenken
pi_220522796
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:51 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Nieuwe escalatie.
"Escalatie zal worden beantwoord met escalatie"
pi_220522797
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2026 00:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Nja niemand die de VS daarvoor aansprakelijk gaat stellen.
Exact. En zo is het systeem opgezet. Zodat het nog een beetje kon werken. Maar soms denk ik dat als hij snel genoeg weg is, de VS zelf hem en zijn aanvalshonden voor de rechter kunnen slepen. Moeten de Democraten wel hun ballen terugvinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')