Wel netjes voor als je oma kijktquote:
Daar bestaat toch ook sex?quote:
Heb jij die ook op de Switch?quote:
Uiteraardquote:
Wat is meer stug. Iemand uit Twente, Grun, Friesland of de Achterhoek? Graag een top 4.quote:
Frieslandquote:Op maandag 13 april 2026 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is meer stug. Iemand uit Twente, Grun, Friesland of de Achterhoek? Graag een top 4.
Gebeurt wel vaker, dan gaan mijn nekharen overeind staan, en klik ik liever wegquote:Op maandag 13 april 2026 19:46 schreef GGMM het volgende:
Ja, dit is ongemakkelijk.
Daarom kijk ik dit eigenlijk nooit ik heb heel snel last van plaatsvervangende schaamte
Normaal hebben we Manic Monday maar vanavond is het heel beschaafdquote:Op maandag 13 april 2026 19:46 schreef GGMM het volgende:
Ja, dit is ongemakkelijk.
Daarom kijk ik dit eigenlijk nooit ik heb heel snel last van plaatsvervangende schaamte
Erger jij je ook kapot als mannen de rekening niet pakkenquote:Op maandag 13 april 2026 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal hebben we Manic Monday maar vanavond is het heel beschaafd
Zelfs een On the Beach
Ons ben zuunig is niet heel aantrekkelijkquote:Op maandag 13 april 2026 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erger jij je ook kapot als mannen de rekening niet pakken
Is ook niet heel gebruikelijk, en ik zou er doodongelukkig van wordenquote:Op maandag 13 april 2026 19:50 schreef GGMM het volgende:
Awh
Maar ja dan moet je ook niet met je ex samenwonen
Toen was het meteen klaar, heel mooi haar kop.quote:Op maandag 13 april 2026 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Zij knapte af bij het stukje Ex in hetzelfde portiek
Precies. Ik lap de pegels welquote:Op maandag 13 april 2026 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ons ben zuunig is niet heel aantrekkelijk
quote:Op maandag 13 april 2026 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toen was het meteen klaar, heel mooi haar kop.
Heerlijkquote:Op maandag 13 april 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Spiritualiteit
Steentjes aaien
Pilates
Efteling
Dungeons dragons
@:dkup
Mama was fan van Gordon in zijn lange krullentijdquote:Op maandag 13 april 2026 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Gelachen om de naam Gordon
Hopelijk is hij Brits, dan heb je een excuus
Klopt, heb je goedquote:Op maandag 13 april 2026 19:57 schreef GGMM het volgende:
Je krijgt toch ook op het eind te zien hoe het nu gaat? Of is dat een ander programma
Jaquote:Op maandag 13 april 2026 19:57 schreef GGMM het volgende:
Je krijgt toch ook op het eind te zien hoe het nu gaat? Of is dat een ander programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |