Ben jij ook eng?quote:
Wat hebben ze gehaald?quote:Op maandag 6 april 2026 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, hockeyers en hockeysters hebben het gehaald
Beide de EHL (europacup) gewonnenquote:
Dat is geen paashaasquote:
Ik weet.quote:
quote:
Had ook niet anders verwachtquote:
FF?quote:
Het is maar 1x per jaar Pasenquote:
Tijdje niet gezien nee, maar die duikt wel weer opquote:
Nee anders komt ie juist hieroquote:
Het is wat dat betreft goed dat hij niet hier in de buurt woontquote:
Het zijn niet zijn beestjes ....quote:Op maandag 6 april 2026 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft goed dat hij niet hier in de buurt woont
Tot er 1 in zijn bed ligt ..........quote:
quote:
Dat is goed spulquote:
Hee pullquote:
Het is lekker weer, ben je nog op stap geweest?quote:
Ik heb gewerkt vandaag. En het weekend heb ik heerlijk in een hotel geslapen.quote:Op maandag 6 april 2026 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is lekker weer, ben je nog op stap geweest?
Lag die in het nachtkastje van je hotel?quote:Op maandag 6 april 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
Stelling van de dag:
Den Danske salmebog
[ afbeelding ]
[poll=9804]
Ja. Wat lag er bij jou in het nachtkastje?quote:Op maandag 6 april 2026 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Lag die in het nachtkastje van je hotel?
Het nieuwe testamentquote:Op maandag 6 april 2026 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Wat lag er bij jou in het nachtkastje?
Gewoon een SC van een RLS topicquote:Op maandag 6 april 2026 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat vor en topic?? TV / [RLS SC#1459] Zeikerds en plassen op het ijs
ouwe koeien in een sloot ...quote:Op maandag 6 april 2026 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat vor en topic?? TV / [RLS SC#1459] Zeikerds en plassen op het ijs
Salme zijn Psalmen?quote:Op maandag 6 april 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
Stelling van de dag:
Den Danske salmebog
[ afbeelding ]
[poll=9804]
Ja hequote:
Mario ,... je zit in de archieven van Fok en dan wil je van ons oudjes verwachten waar het over ging ??quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario ,... je zit in de archieven van Fok en dan wil je van ons oudjes verwachten waar het over ging ??
Tsja. Als je het wil weten: gewoon even lezen.quote:Op maandag 6 april 2026 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario ,... je zit in de archieven van Fok en dan wil je van ons oudjes verwachten waar het over ging ??
Oke?quote:
Hilarischquote:Op maandag 6 april 2026 19:31 schreef mario390 het volgende:
ik ben nu in vorstelltopic vor utopia august 2013
Lees je echt alles of skip je wel af en toe ?quote:Op maandag 6 april 2026 19:31 schreef mario390 het volgende:
ik ben nu in vorstelltopic vor utopia august 2013
ik kwam in zomer 2015 geloof ikquote:Op maandag 6 april 2026 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
HilarischJij haakte pas na een jaar of zo in daar
ik skip altijdquote:Op maandag 6 april 2026 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees je echt alles of skip je wel af en toe ?
Daar was je anders nog wel even mee bezig geweestquote:
quote:Op maandag 6 april 2026 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar was je anders nog wel even mee bezig geweest
Beter Mario ... Heb he Gouden Kooi al gecheckt DGK hier op Fok!quote:
nee dat is wat te oudquote:Op maandag 6 april 2026 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Beter Mario ... Heb he Gouden Kooi al gecheckt DGK hier op Fok!
Ja dat was het begin Mario... toen kwamen daar de bouwers , stoere mannen, allemaal met ideen hoe het moest /// etc en Billy douche scene met die oudere gast in het begin etc etc ,,,quote:Op maandag 6 april 2026 19:54 schreef mario390 het volgende:
oh mann terrein dez. 2013 daar is echt nur dat loods en binnen leg en in wald niks maar al dieren daar en kameras an
Het was december en koud en er was niets meer dan wat balen hooi volgens mij ... en wat houten kisten van hun zelf ..quote:Op maandag 6 april 2026 19:59 schreef mario390 het volgende:
ik denk de meisjes zijn erste dag als ze de lege holzgebouw gezien hebben geschokkt gewezen ?
ja dat bedoel ikquote:Op maandag 6 april 2026 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was december en koud en er was niets meer dan wat balen hooi volgens mij ... en wat houten kisten van hun zelf ..
Ik weet alleen dat toen ie werkte het regelmatig verstopt was ... En Lindy die die electriciteit aansloot ... Zo schattig was ze ...quote:Op maandag 6 april 2026 20:07 schreef mario390 het volgende:
en toilet was daar in gesprek op beginn januar zeer belangrijk
Zit jij hier al 2 uur helemaal alleen?quote:Op maandag 6 april 2026 21:25 schreef mario390 het volgende:
ik weet maar hoezo dat duitse gescheitert is, om dat kijkers regiedingen metbekwamen wegen foutje bij stream
En jij dan?quote:Op maandag 6 april 2026 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit jij hier al 2 uur helemaal alleen?
Ik niet, ben lekker bezig.quote:
Nog niet alles gezien dan?quote:
wat ik me echt vraag hoe kunnte 24 dez.2013 en konzert in uto staatvinden met 25 mensen?quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat toen ie werkte het regelmatig verstopt was ... En Lindy die die electriciteit aansloot ... Zo schattig was ze ...
en in welke maand kunnten ze binnen douche en wc bouwen?quote:Op maandag 6 april 2026 23:25 schreef chufi het volgende:
Yep
[..]
Lindy , maar helaas was ze ook als eerste binnen een maand verdwenen
februari? geen idee meer Marioquote:Op maandag 6 april 2026 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
en in welke maand kunnten ze binnen douche en wc bouwen?
Bezig met mijn meterkast wat op te knappen.quote:
Hoe groot is die meterkast?quote:Op maandag 6 april 2026 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bezig met mijn meterkast wat op te knappen.
Hello heer Pullupquote:
Hai Dotquote:
Paul.quote:Op maandag 6 april 2026 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was het begin Mario... toen kwamen daar de bouwers , stoere mannen, allemaal met ideen hoe het moest /// etc en Billy douche scene met die oudere gast in het begin etc etc ,,,
Haha wat een tekst. Waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
Niets - en wat hulp
‘’Er komen twee draadjes uit de muur, die geschikt zijn voor elektriciteit. En er is water. Voor de rest is er niks, alles moet gecreëerd worden.” John de Mol vond dat de 15 Utopianen flink aan de bak moesten als ze het brakke terrein, met niet meer dan een kale loods, zouden betreden. Maar in de praktijk kregen de pioniers flink wat hulp. Een paar koeien, kippen, geld en een handige aannemer (Paul) die binnen de kortste keren een wc, douche en bedden in elkaar timmerde. Wat nou afzien? Dit leek meer op een hotel. Zelfs de warme winter van 2013/2014 hielp de bewoners een handje.
https://www.televizier.nl(...)ia-wat-is-er-gebeurdquote:Op dinsdag 7 april 2026 07:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha wat een tekst. Waar komt dat vandaan?
Fijne derde Paasdag.quote:
quote:
Prachtig. Die andere had ik ook gekeken die je eerder plaatste.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:14 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En weer een mooi stukje ballet
Mijn ogen, wat doe je?quote:
Ongelooflijk ja, en die precisiequote:Op dinsdag 7 april 2026 12:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Prachtig. Die andere had ik ook gekeken die je eerder plaatste.
De controle die ze over hun lichaam hebben
Vieren ook de Lente, mooi om te zien.quote:
Ik had deze ook even nodig.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt het nodig .......
Meerdere keren gekeken, ik weet niet of het helemaal echt is of 2 in 1 ai gedoe.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zou dit echt zijn?
Die leeuw had net goed gegetenquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meerdere keren gekeken, ik weet niet of het helemaal echt is of 2 in 1 ai gedoe.
En waarom gaat ons koninklijk paar nog naar die Nazi op bezoek?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom mag zoiets hier wel concerten geven?
https://www.hln.be/showbi(...)aloptreden~a02fcf7a/
Dat ook nog eens jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
En waarom gaat ons koninklijk paar nog naar die Nazi op bezoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |