Daar kan hij best tegen, toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
Maar die Kelly gaat best wel hard op 'r reet zeg
Rammelende eierstokken ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
Jian en een prostaat probleem was ook goed
Ja die dacht, ik pleur op mijn bek, geld binnen en pleite.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
Maar die Kelly gaat best wel hard op 'r reet zeg
Ik denk niet dat Kally daar last van heeftquote:
Nee daar had Youp het over.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kally daar last van heeft
OH okquote:
Nee, hij kan hetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
Die neger rapper gaat van de 30 meter schans, dappere dodo![]()
We zijn benieuwd ..... of nie
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit komt best raar over als je niet weet waar het over gaatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
Hij doet 't best goed, zelfs het remmen voor het hokje gaat op tijd , 23 meter
Hoezo bagger, best grappig tot nu toe, hoogwaardig amusementquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
OP^O^ vooral dat van Kelly, gister stukje in sjownieuws gezien, wat een bagger progamma.
het wordt pas hoogwaardig amusement als er eentje wordt afgevoerd op brancard met toeters en bellenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo bagger, best grappig tot nu toe, hoogwaardig amusement
Sitaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het wordt pas hoogwaardig amusement als er eentje wordt afgevoerd op brancard met toeters en bellen
Paupersquote:
Wie ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:27 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Geen wonder dat J.Vl. zo boos was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |