Daar kan hij best tegen, toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
Maar die Kelly gaat best wel hard op 'r reet zeg
Rammelende eierstokken ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
Jian en een prostaat probleem was ook goed
Ja die dacht, ik pleur op mijn bek, geld binnen en pleite.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
Maar die Kelly gaat best wel hard op 'r reet zeg
Ik denk niet dat Kally daar last van heeftquote:
Nee daar had Youp het over.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kally daar last van heeft
OH okquote:
Nee, hij kan hetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
Die neger rapper gaat van de 30 meter schans, dappere dodo![]()
We zijn benieuwd ..... of nie
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit komt best raar over als je niet weet waar het over gaatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
Hij doet 't best goed, zelfs het remmen voor het hokje gaat op tijd , 23 meter
Hoezo bagger, best grappig tot nu toe, hoogwaardig amusementquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
OP^O^ vooral dat van Kelly, gister stukje in sjownieuws gezien, wat een bagger progamma.
het wordt pas hoogwaardig amusement als er eentje wordt afgevoerd op brancard met toeters en bellenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo bagger, best grappig tot nu toe, hoogwaardig amusement
Sitaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het wordt pas hoogwaardig amusement als er eentje wordt afgevoerd op brancard met toeters en bellen
Paupersquote:
Wie ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:27 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Geen wonder dat J.Vl. zo boos was
Mocht ie niet meedoen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:27 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Geen wonder dat J.Vl. zo boos was
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:29 schreef MichieldeR het volgende:
Hij was daar al om mee te doen en kreeg toen te horen dat hij niet op de lijst stond onze Johan
kolere wat een geld, en zeker ook gratis verblijf etc.quote:
We vinden het fijn voor jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
Bibi best goed ook, hokje geramd maar dan doen de meesten![]()
Ik geniet
Niks mis mee, ja soury spuugt erop, maar ik vind het nog behoorlijk voor 2 van die sprongetjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kolere wat een geld, en zeker ook gratis verblijf etc.
Ik spuug nergens op. Ik word niet gevraagdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks mis mee, ja soury spuugt erop, maar ik vind het nog behoorlijk voor 2 van die sprongetjes
Doodklap pleasequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:34 schreef Jian het volgende:
Goed Jody Bernal , zijn we er klaar voor?![]()
Jody vindt het voor het springen al heel cool
Ja hoor en Patty welquote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Patty mag niet springen, die zit in de jury .... jammer wel eigenlijk
Er is vast wel een topic ergens op fok over dit gedoequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
Jody sprong goed zeg, meer dan 20 meter
Je mag daar best heen gaan, maar ik denk niet dat die beter verslag doen dan ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is vast wel een topic ergens op fok over dit gedoe
Ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mag daar best heen gaan, maar ik denk niet dat die beter verslag doen dan ik
Heb je het serieus opgenomenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
Kleine neger rapper pakt weer de 30 meter schans, het wordt een bietje saai
23 meter springt ie, geen problemen, shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |